16. júla 2015

GOSH LOOK / nové trio očných tieňov GOSH Eyelight Trio

Ahojte :-)

Dnes mám pre Vás prichystanú znovu recenziu na nové trio očných tieňov od značky GOSH. Pochádzajjú z novej kolekcie Fairy Tale, ktorá obsahuje ešte laky na nechty, riasenku a práve toto trio očných tieňov v štyroch odtieňoch(001 Three of a Kind, 002 Fairytale, 003 Chunky Chocolate a 004 Vanilla Sky. ) Ku mne sa dostali naozaj krásne, univerzálne trio (003), ktoré obsahuje tiene v zemitých farbách, úplne úžasné na každodenné nosenie, ale taktiež na dramatické dymové líčenie.Som rada, že sa práve dostali ku mne očné tiene, pretože ja som proste tieňová maniačka, ale aj tá riasenka vyzerá perfektne..:-) Ja osobne, mám Gosh tiene neskutočne rada, mám takú tú väčšiu paletku, prá quatro očných tieňov a aj viacero trio. Celkovo Gosh má veľmi dobre produkty či sú to podklady, make-upy, očne tiene, linky, rúže..Kvalitná kozmetika, ktorá je zároveň ľahko dostupná..

No dnes som vytvorila k tejto recenzii aj líčenie s viacerými produktami práve značky GOSH(môžete ich vidieť na fotke).No prejdem najprv k tej recenzii a na konci článku, ako ste už zvyknutý je líčenie s produktom..:-)
Trio je v klasickom, matnom obale, ako sme u Gosh zvyknuté, mne sa páči, je jednoduché ale pekné, nemám s ním žiadny problém. Produkt sa sám rozhodne neotvorí, pretože otvára sa pomocou zatlačenia názvu "Gosh". Tiene vyzerajú nádherné, myslím, že tieto sa budú hodiť väčšine, no vybrať sa dá ešte z ďalších krásnych odtieňoch, ja by som brala všetky :-) Najviac ma očaril stredný tieň, ktorý má nádherné trblietky, nádhera :-) No zoberiem to po poradí, prvý tieň je krásny, rozjasňujúci,jemne do broskyňova, nie je určite biely, ani maslový, no vyzerá pekne aj pod obočím, do vnútorného kútika alebo len na celé viečko na denné nosenie..Druhý tieň, ako som spomenula je môj obľúbenec, krásna stredne tmavá farbička, ja ju proste milujem, no a posledným tieňom je tmavá hnedá, ktorá je viac menej matná, skvelá na tieňovanie, do vonkajšieho kútika, na dymové líčenie..:-)
Pigmentácia je tiež veľmi dobrá, aj bez podkladovej bázy, môžete ju tak vidieť na ruke, pri samotnom líčeni už z pravidla používam podklad pod tiene, ale výdrž je tiež veľmi dobrá, nemala som problém, že by tiene stratili na intenzite a podobne..Držia po celú dobu :-) V podstate ako tak pozerám tak každé trio  obsahuje svetlý, stredný a tmavý očný tieň ideál ! Tieto triá a duá sú podľa mňa na cestovanie ako stvorené, nezaberú veľa miesta v kozmetickej taštičke a obsahujú všetky potrebné tiene na vytvorenie krásneho looku :-) Pričom, tiene nemusíte mať hneď všetky na očiach, ak si niekto praje len jeden tieň z tria tak dá si len ten na celé viečko a líčenie je hotové :-) To je už na Vás.. Túto novinku ako aj sortiment značky

GOSH nájdete vo Fann parfúmeriách a cena tohto tria z kolekcie Fairy Tale je 10 €

Pri líčení som použila všetky tiene z tejto trio paletky, zvolila som výraznejšie líčenie, nie je to až smokey eyes ale proste je tmavšie a na denné nosenie určite pre všetkých nebude..Do vnútorného kútika som použila prvý, svetlý tieň, na celé viečko stredne tmavý tieň a aby som spravila hlboký dojem očí tak som to vytieňovala tmavšou hnedou a tak tomu dodalo dramatickejší efekt. Ako som spomenula produkty, ktoré vidíte vyššie na fotke som tiež použila pri líčení..


Ako sa Vám líčenie páči ? Určite mi napíšte či používate Gosh tiene a ako ste spokojné s Gosh kozmetikou :-)

19 komentárov:

  1. Líčení ti sluší. Sama po této značce pokukuju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,určite produkty stoja za to :-)

      Odstrániť
  2. Gosh znacku jsem nezkousela, ale jak vidim tak ty ocni stiny vypadaji skvele. Libi se mi pigmentace. Pekne liceni.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaach tento odtieň je podľa mňa úplne najkrajší! Ten stredný tieň musí vyzerať krásne aj samotný, nádhera :) A tebe sa líčenie ako vždy podarilo :)) Ja sa akurát chystám taktiež pustiť do recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa na recenziu, som zvedavá aký odtieň máš ty :-)) dakujem

      Odstrániť
  4. Krásne líčenie a ty si nááádhernáá :-) Ja som s Gosh kozmetikou spokojná, konkrétne som z tejto značky mala lesky a tiene a nemôžem im nič vytknúť. Prajem ti krásny slnečný dník :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Martinka :-)) No na tie lesky som počula tiež chválu, popozerám sa po nich :-))

      Odstrániť
    2. Dekorativní kosmeziku od Gosh jsem ještě neměla šanci vyzkoušet. Pigmentace stínů je nádherná a budu o nich uvažovat. Máš nádherné oči.
      Dávám ti odběr a stávám se tvou pravidelnou čtenářkou.
      www.dendyss.blogspot.cz

      Odstrániť
  5. Patty, krása - líčenie, ale i tiene...farbičky sú snáď úplne pre každého....fakt...Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Eli, je to naozaj univerzálna paletka :-)

      Odstrániť
  6. Krásne líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. ďakujem :-)) no len ma mrzi, že su tie fotky o ničom, ličenie bolo v skutočnosti krajšie..:-)

      Odstrániť
  8. Paradne trio,krasne farbičky,spolu aj samostatne ,za mna super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tieniky vyzerajú naozaj krásne, hoci na prvý pohľad by ma asi nezaujali.
    Značka Gosh ma nikdy veľmi nazaujímala, ale odkedy som si kúpila prvú vec z ich dekoratívky (predtým som mala len bázu a tá ma vôbec nezaujala) zisťujem, že ide o veľmi kvalitné produkty.
    Líčenie je krásne. No úplne najviac sa mi páčia tvoje nádherné vlásky. (Troška ti ich závidím!)

    OdpovedaťOdstrániť