15. júla 2015

Balea Anti-transpirant Deo Roll-on Active / recenzia

Pekny večer prajem :-)

Dnešnú recenziu zoberem v rýchlosti a stručnosti, keďže tu stačí len málo spomenúť a spraviť verdikt. Téma bude o Anti-transpirante roll-on Active od DM-kovskej značky Balea. Od Balei ja osobne som ešte nemala žiadny deodorant ani antii-transpirant, takže toto bola pre mňa taká nová výzva a už som sa tešila na výsledok. Práve taketo typy deodorantov mám ja najradšej - teda roll-on .Mne to jednoducho najviac vyhovuje, super balenie, rýchla aplikácia a môžem to dať pokojne do kabelky a ísť - nezabere veľa miesta.

V lete je to nezbytná záležitosť, hlavne v horúčavach. Jednoducho si neviem predstaviť deň bez toho, aby som si nedala deodorant.Podľa mňa, tak každý jeden človek by to mal ráno použiť, pretože niektorých ľudí, čo nemajú potrebu si ho dať nechápem, fuj ! Takže prejdem rovno k veci, tento roll-on sľubuje 48 hodinovú ochrannu, čo teda ja môžem rovno povedať, že rozhodne nie, tak 12 hodín maximálne, inak mám potrebu aj pre lepší pocit znova ho použiť.

Počas doby čo som ho testovala tak sa mi veľmi zápačil, má príjemnú, sviežu vôňu, ktorá ale po takej polhodine sa úplne stratí no počas dňa som necítila žiadny nepríjemný zápach. Tento roll-on je veľmi príjemný spoločník. Rýchlo sa vsiakne, takže nezanecháva mokré miesta.

Za cenu (1,49 €) je to rozhodne veľmi dobrý produkt. Myslím, že sa oplatí a je vhodný pre tých, ktorý sa zas až tak veľmi nepotia, na nadmerné potenie poďľa môjho názoru bude slabší.Ja ho rada používam, pekne neutralizuje pach a je super spoločníkom cez leto. Už je potom len an Vás aký typ deodorantov preferujete.
 

Určite mi napíšte čo hovoríte na tento produkt a aký je Váš obľúbenec medzi deodorantami/anti-transpirantami ? :-) Patty

10 komentárov:

  1. Tento vypada dobre. Ja si velice oblibila tuhe deodoranty a prave si kupuji jen znacku Dove, mozna do budoucna vyzkousim i neco jineho.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po Dove sa pozrem, mala som už davnejšie ale neviem už či mi vyhovoval :-)

      Odstrániť
  2. Vyzerá zaujímavo, no ešte som bohužiaľ žiaden Balea deodorant neskúšala :) Mojim letným obľúbencom je tuhý pomarančový stick Nivea :)
    MORE than FASHION
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja doteraz, ale je vážne fajn :-) Och to musí byť na zjedenie :-)

      Odstrániť
  3. Mne sa zatiaľ u mňa osvedčila len Rexona aj to len jedna vôňa pretože mám pocit že pach prekryje ostatné sa mi zmiešajú s pachom potu a je to snáď horšie ako keby som si nič nedala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niektoré sú važne také, a to je potom hrôza :-))

      Odstrániť
  4. Moj oblubenec je asi Rexona, i keď sa snažím nájsť niečo prírodnejšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niečo bio by som aj ja chcela v buducúnosti skúsiť..:-)

      Odstrániť