25. júna 2015

White Look / bieliace prípravky na zuby recenzia

Ahojte, ako som písala dnes tu mám pre Vás trošku zvláštnejšiu recenziu. Pred nedávnom mi prišla ponuka vyskúšať bieliace prípavky na zuby White Look. Najprv som to odmietla, no časom ma to lákalo viac a viac až sa balíček ocitol u mňa doma. Predsa na našom trhu nie je veľký výber bieliacich prípravkoch a táto sada stojí  19,99 € a je ľahko dostupná v DM drogérií. Cena je vzhľadom na sľúbený výsledok až príliš lacná podľa mňa, takže som sa do testovania hneď aj pustila. Tento systém sľubuje už po 10 dňov používania bielšie zuby do 7 odtieňov.

White Look sa vyrába na Slovensku v Poprade a predáva sa ako som písala v DM-ke. Sada obsahuje bieliaci gél, bieliacu zubnú pastu Intensive, 2 zubné nosiče, púzdro a papierik stupnice belosti. No na začiatok ešte niečo k mojím zubom, biele ich rozhodne nemám, bohužiaľ pitie kávy, sladkosti a podobné nezdravé jedlá nepridávajú na kráse mojich zubov. Takže sú zažltnuté a čo sa týka citlivosti, tak citlivé ich extra nemám. 

Postup po otvorení tejto sady je jednoduchý :-) Zuby si vyčistíte priloženou pastou, pri ktorej výsledok bude ešte 100 percentješíPO umytí si vytvarujete nosiče podľa priloženého návodu, ktorý je veľmi dobre napisaný takže tomu pochopí každý. Po správnom vytvarovaní sa nanesie 1cm bieliaci gél, nasadia sa na zuby a nechajú sa  cca 20 minút pôsobiť. Kúra trvá 10-14 dní a bielenie môžete robiť počas tejto doby 1-2 krát denne.  

Ja som ho používala 20 min. 2 krát za deň. Pár krát som mala problém s nosičami, pretože mi dosť tlačili na ďasná a tak som ich mala rozboľavené, niekto môže mať z nich až veľmi nepríjemný pocit v podobe napínania až vracania. Takže pre citlivky tento systém rozhodne nedoporučujem. Čo sa týka efektu tak bohužiaľ som ostala sklamaná, aj keď zas také veľké nádeje som nevkladala do tejto sady. Do 7 odtieňov belšie zuby rozhodne nebudete mať. Skôr je to pre tých, ktoré majú jemne zažltnutie a tak táto sada dopomôže k vráteniu prirodzenej farbe zubov, ale na žiarivý, biely úsmev táto sada nie je. Veď za tú cenu to ani žiadať nikto nemôže podľa mňa. Inak budem používať sadu aj naďalej, pretože mám z toho dobrý pocit, že robím niečo pre zuby a možno po čase zažltnutie úplne zmizne.:-) Pretože keď sa pozrete pred a po tak žlté miesta sú skoro preč, aj keď mobilná kvalita nie je zas bohvie aká..:-) Mimochodom zvýšenú citlivosť zubov som taktiež nepostrehla takže to som rada.

Máte túto sadu na bielenie zubov? Počuli ste o nej ? Aké sú vaše skúsenosti ? 
Patty

6 komentárov:

  1. Super recenzia!!
    http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem bělila se sadou BeconfiDent. Taky nemám zuby úplně bílé, ale rozhodně jsou bělejší. Ráda bych zkusila Crest, akorát ta cena je hrůza. Ale třeba zkusím i tohle, uvidíme :) Každopádně moc děkuji za tip :)

    O vlasy se mi stará.... Sebamed

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak Beconfident nepoznám, no pozriem sa..Aa ano Crest su asi najpopularnejšie..:-)

      Odstrániť
  3. Načo si kupujete takéto lacné sra_ky? Biele zuby nikdy neboli a ani nebudú skoro zadarmo, treba sa s tým zmieriť a kúpiť si niečo overené a kvalitné. Crest má myslím že tých recenzií overených zákazníkov dostatok, tam je to teda určite istota bielych zubov. Ale toto, to sú len vyhodené peniaze...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, písala som že za tú cenu by som nečakala žiadny extra efekt,na tie Crest sa pozriem :-)

      Odstrániť