28. júna 2015

Opalovanie s Daylong kozmetikou !

Ahojte !

Dnes nie je práve vhodné počasie na opaľovanie ale týmto článkom sa budem snažiť aspoň privolať leto späť :-) Dnes mám pre Vás práve prichystanú recenziu na opaľovacie krémy čím viac známej značky Daylong. Úprimne ja som sa o tejto značke dozvedela len nedávno a lákalo ma vyskúšať opaľovacie prípravky práve od tejto značky, Ako mnohí viete tak ja som veľko obľúbenkyňou opaľovacích prípavkoch od Biodermy, na ktorú nedám dopustiť, jednoducho ju milujem a mám ju osvedčenú.Takže ďakuje zastupiteľstvu Daylong, že som mohla vyskúšať tieto tri opaľovacie prípravky. Mám tu opaľovací krém so SPF 25, upokojivý gél po opaľovaní a tyčinku na citlivé miesta(pery, uši, nos..) so SPF 50.
Ja som zástanca toho, že je dobre stále hľadať kvalitnú opaľovaciu kozmetiku, pretože je lepšie priplatiť za kvalitu ako potom zvyšok dovolenky/leta trpieť so spálenou pokožkou a krémovať si to rôznymi chladivými prípavkami. Medzi môj základ na opaľovanie je práve stredne vysoký opaľovací krém, najradšej používam so SPF 30, inak na dovolenku určite volím SPF 50, potom tyčinka na pery, uši, nos a také citlivejšie miesta, pretože pery sú extra citlivé cez leto a je potrebné aj ich chrániť pred slnkom. No a po opaľovaní nejaký  ochladzujúci, upokojivý krém/gél s ktorým sa natieram vždy po opaľovací/osprchovaní. Veľa žien si myslím, že čím vyšší faktor opaľovacieho krému je tým je menšia šanca sa opáliť, no takto teda rozhodne nie je. Skôr je menšia šanca sa SPÁLIŤ !

Opaľovací krém so SPF 25 je vhodný pre tie, ktoré už boli vystavené slnečným lúčom, takže majú mierny bronzový vzhľad. Vtedy postačí aj toto nižšie SPF, samozrejme, pokiaľ nie sú bledulky a nemajú veľmi citlivú pokožku. Toto opaľovacie mlieko má vodovejšiu, redšiu konzistenciu, takže sa ľahko rozotiera a rýchlejšie vstrebáva do pokožky, ako napríklad tie opaľovacie mlieka s vyšším krytím. Farba je klasická biela, no keď som zacítila vôňu tohto produktu, tak mi skoro ostalo zle, na môj vkus vonia hrozne, neviem opísať tú vôňu, neviem či mám zlý kus, alebo tak vonia aj ostatné. Nemá žiadnu sladkú príchuť, napríklad Bioderma mi nevonia nijako, čo som rada, pretože pri opaľovacích prípravkoch mi to tak vyhovuje. Inak pokiaľ ešte bolo slniečko tak som samozrejem túto kozmetiku testovala a pekne som sa opálila(pomerne rýchlo!!) a nedošlo k spáleniu pokožky. Takže som s ním spokojná tak na 80%, pretože z tej vône mi nie je práve najlepšie, v tomto vyhráva u mňa Bioderma.


Daylong extreme SPF 50+ Stick

Tyčinky na opaľovanie s vysokým faktorom, ja ju veľmi rada používam na pery, na nos, líca a uši :-) Ponúka vysoknú ochranu na citlivejšie miesta. Ja používam tenton produkt stále, je úplne super, na štýl ako má aj Bioderma, no tento produkt už narozdiel od predchádzajúceho "nevonia" ale za to dosť farbí na bielo, čo môže byť problém, ak sa práve opaľujete a ako keby "po slepiačky" si chcete aplikovať tento produkt na pery, nos a podobne..potom budeme chodiť s bielym nosom..:D Takže odporúčam poriadne aplikovať, takže to je taká nevýhoda. Konzistencia je klasická tuhá a vysúva sa.


Posledný produkt je gél po opaľovaní, ktorý je senzačný.Niekto si myslí, že opaľovanie končí natrením sa opalovacím krémom, ale nie je to tak, takisto je dôležitá starostlivosť po opaľovaní, tak predídete spáleniu a nepríjemnému pocitu po opalení. Tento produkt je konzistenciou ľahkým, pôsobí príjemne, vyvoláva chladivý pocit na pokožke a pekne skľudňuje pokožku, ako normálnu tak aj podráždenú slnkom. Je ho dosť, takže dlho vydrží. Pokožku nelepí a dostatočne hydratuje. Odporúčam !!


Opaľovaciu kozmetiku si môžete zakúpiť na stránke www.daylong.sk kde nájdete širokú škálu produktov. Odporúčam stránku navštíviť, pretože práve je na nej akcia na niektoré produkty, takže pokiaľ chcete siahnuť po kvalitnej opaľovacej značke odporúčam !! 

No a to je všetko na dne, verím, že táto recenzia privolá slniečko a že sa Vám páčila. Určite mi napíšte aké opaľovacie prípravky používate vy a akú značku používate ? :-) Poprípade by ma zaujímalo ak máte tento opaľovací krém, či Vám vonia ? Pekný zvyšok víkendu ! 



4 komentáre:

  1. Daylong kupuje pravdelně moje mamka na léto takže se jím natírám také..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Daylong som sa natierala minulé leto, toto leto sa pre zmenu budem natierať Biodermou :)

    OdpovedaťOdstrániť