24. júna 2015

NEON MAKEUP

Dobre ráno :-) Dnes som tu neobyčajne skoro, no dnes ma čaká dlhý deň a tak som sa rozhodla aspoň takto rýchlo Vám postnúť článok. Ukážem vám moje včerajšie líčenie, ktoré som vytvorila z nudy. Toto upršané počasie vo mne vyvoláva ešte väčšiu chuť na farby. No a dlhšie som sa chystala vytvoriť neónové líčenie takže som tu práve s ním. Neonové farby letia cez leto, konečne už je po "neonovóm trende na oblečení" už to nevidím u každého tretieho človeka takže sa mi znova vrátila chuť na neónovú farbu. V líčení ju rada použijem, aj keď málo, nejako na ňu zabúdam pri tom to líčenie vyzerá potom tak krásne a letne. Takže myslím, že toto líčenie je práve k téme. No už len to počasie znovu naladiť na slniečko, hádam čoskoro ..:-)

Použila som len pár produktov..:-)
  • bielu jumbo ceruzku Nyx na celé viečko až pod obočie a na dolné viečko - ako podklad a na zvýraznenie tieňov
  • random paletku 168 očných tieňov ( do vnútorného kútika neonóvý oranžový tieň, na pohyblivé viečko neónový ružový tieň, ktorý som prepojila s oranžovým, do ohybu oka až k obočiu jemný hnedý tieň ten som tieňovala stále tmavším a tmavším hnedým tieňom aby som dospela k hlbokému dojmu oka a na to som ešte naniesla vínovo-fialový tieň.) to isté ako na hornom viečku som spravila ja na dolnom. Potom pod obočie biely tieň
  • spravila som čiernu linku pomocou Milani linka v pere, naniesla som ju aj na waterline
  • Nalepila umelé riasy a spojila ešte svoje riasenkou od Rimmel 
  • Dokreslila som si obočie pomocou setu od Essence 

No a to je všetko s líčením...:-) Spravila som si len jedno oko, pretože som nikde nešla a bolo by to zbytočné, no síce kvôli fotke..:-) Dúfam, že fotky pre predstavu postačia, určite mi napíšte komentár, čo vravíte na takéto neónové líčenie :-)

A nezabudnite ma odoberať aj na iných sociálných sieťach pre viac každodenných fotiek :-)
FB stránka KLIK
Instagram KLIK

Pekný deň, zajtra sa môžete tešiť na recenziu, tento krát na zvláštnejší produkt :-) No nebudem prezrádzať :-) Patty

17 komentárov:

  1. To je nádherné líčení! Mně by neslušelo, ale na tobě je excelentní! A taky nechápu, jak to můžeš tak krásně vyfotit? Proč mně to nejde :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :-) Je to super a myslím si, že určite by sa to hodilo aj tebe, neónových farieb je veľa takže možu byť rôzne kombinácie :-) No to teda mne pekne potrvá, pokiaľ to správne odfotiť, to je tá najhoršia časť- fotenie..:D

      Odstrániť
  2. Wow :O Nádherné fotky :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tieto tiene vyzerajú perfektne. Naozaj krásne fotky, nechápem ako dokážeš spraviť tak detailné fotky. Nádhera. Takéto líčenie si už niekde aj použila?

    To NAJ pre baby TU :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niekedy to nechápem ani ja, niekedy sa mi zadarí a spravim pekne fotky a niekedy absolútne..:D Ako použila? Myslíš niekde von ? To ešte nie, ale určite použijem :-) na leto ako stvorené a ja sa farieb nebojím :-)

      Odstrániť
  4. Je neuvěřitelné, co s makeupem dokážeš! Moc krásné! :) Chtěla bych být jednou tak dobrá, jako ty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem kráásne :))) no je to naozaj len o praxi a o čase na zdokonalovanie :-)

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie .... Sánka dolu šéfe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak to je nadhera!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčení, zase. Na běžné nošení to bohužel neni.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :O To jsou tak nádherné barvy!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné líčení!! Fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť