11. júna 2015

MIYO Kozmetika / recenzia a líčenie


Vítam Vás prí ďalšom kozmetickom článku. Dnes som si pre Vás prichystala recenziu na pomerne neznámu kozmetiku, ktorá sa na blogoch až tak neobjavuje, aspoň teda ja som na ňu nenarazila. Značka MIYO je kozmetika, ktorú môžete nájsť na e-shope d-nail.sk. Táto značka ponúka širokú škálu očných tieňov OMG! Eyeshadows, korektory, laky na nehcty, CC krémy, očnúé linky,rúže na pery,púdre, podkladovú bázu atď..Je naozaj z čoho vyberať a za veľmi príjemné ceny..Táto značka patrí medzi tie lacnejšie kozmetické značky.No či je naozaj aj kvalitná vzhľadom na nízku cenu ? To sa dozviete práve v tomto článku.
 Ako milovníčka očných tieňov, som musela skúsiť práve ako prvé tieto, vybrala som si také klasické, univerzálne farby, s ktorými môžete docieliť denné líčenie, no aj večerné až dramatické dymové líčenie. Dostupné sú aj tiene so shimmerom, no ja som vybrala všetky tri matné. A najmä preto, že sú s chladným podtónom, keďže teplých hnedých tieňov mam už niekoľko.
 Na prvý pohľad tiene sú v klasickom, jednoduchom obale, ktoré je ale musím povedať hrozne. Ťažko sa otvára, až tak, že musím použiť zúbky, tie čo majú dlhé nechty, pozor ! Takže obal jednoduchý, nepraktický, bohužiaľ týmto si ma nezískal. Zato vo vnútri nájdete veľmi pekný produkt. Samotný tieň je krásne pigmentovaný aj bez podkladovej bázy. Je jemne namletý, takže sa nevytvárajú hrudky a ani sa nedrolí. Swatche som spravila bez podkladu. S podkladom je to ešte oveľa lepšie, no vzhľadom na cenu (2,16 €/3g momentálne inak v akcii za 1.51 € v e-shope) sú vážne super. Trošku strácajú na pigmentácií pri tieňovaní a spájaní medzi sebou, ale nie je to nič prevratné. Výdrž je v celku tiež fajn, určite odporúčam ten podklad, ktorý vám tiene vydržia na oku bezrpoblémovo pol dňa..:-) Po tých 12 hodinách sa intenzita tieňu trochu vytratí ale stále to hodnotím pozitívne.Vyskúšala som len tieto tri odtiene, takže neviem ako sú na tom ostatné, ale myslím, že to bude podobné. S odtieňom Vanilla som najviac spokojná, je super pod obočie, do vnútorného kútika alebo ako podklad. Vytvorila som práve s týmito tieňmi aj líčenie, ktoré nájdete na konci článku. Za mňa Miyo očné tiene ÁNO !

Ešte ostaneme pri očiach. zobrala som aj bielu klasickú ceruzku na oči. Nejedná sa o jumbo ceruzku, je proste klasická, ktorá môže poslúžiť na linku, ako podklad, na rozjasnenie a pod. Znovu celkom vydarený produkt, ktorý ma nadchol. Je skvele pigmentovaná, mäkká, ľahko sa strúhatkom zaostrí. Mám ju rada najmä do vnútorného kútika, kde mi veľký, hrubý jumbo ceruzka robí problém, táto je lepšia. No ako podklad skôr tá jumbo ceruzka.Výdrž je dobrá, tak ľahko sa nevytratí. Je hypoalergénna a dermatologicky testovaná.  Majú viac odtieňov, takže pokiaľ hľadate dobrú ceruzku na oči odporúčam vyskúšať. :-) Cena je 2,39 € /1,14 g.
Prejdem k posledným trom produktom. Riasenka Big Fat Lashes mascara je pre mňa sklamaním, nie je nič moc,má byť objemová, no riasy nijak extra neobalí a sú také normálne.Žiady wow efekt. Riasy jemne zvýrazní, no nič viac. Farba sa mi tiež nezdá čierno-čierna ale skôr taká jemná šedo-čierna a potrebujem viac vrstiev aby riasy nejako vyzerali. Kefka je normálna, ničím výnimočná, Za mňa teda tento produkt nie, Cena 3,40 €/10ml.


Korektor na nedokonalosti mám v odtienu 02(tmavší odtieň), na fotke je ale pomerne svetlý, aj keď je to 02 (sú len dva odtiene) to je ale super, pre bledulky, mne tiež odtieňovo vyhovuje. Je v tyčinke, nanášam ho priamo z nej a ľahko zapracujem pomocou štetca ale niekedy aj prstami. Kryciu schopnosť ma nižšiu, nezakryje väčšine nedostatky ani výrazné kruhy pod očami. Výdrž nie je nič moc, po pár hodinách pomizne a je potrebné znova pretretie nedostatkov. Pokiaľ ale máte len menšie nedostatky a a chcete zjednotiť pleť s jemnými fliačkami a podobne tak bude určite super. :-) Ja ho mám celkom rada, ale mám aj oveľa lepšie korektory. Cena je 3,84 € /3g.


Rúž v odtienu Pink Ballet bola veľmi zlá voľba odtieňu, neviem či som čakala iný odtieň ako bolo na obrázku alebo kde nastala chyba pri výbere. No tento odtieň rúžu určite neodporúčam pokiaľ máte aspoň trochu už opálenú pokožku, pretože tento rúž neskutočne svieti, je to až hnusné a ktomu vytiahne žltú farbu zubov.:D Keď privrem oči tomu odtieňu, ktorý by som si ale nikdy nevybrala, môže svedčiť jedine jemných blondýnkam, no ale neviem neviem, tak Miyo rúže sú dobré. Pigmentácia je výborný, výdrž je tiež dobrá, no trošku problém je pri aplikácií, lezú do vrások a nie je to pekne nanesené, aj keby ste skúsili 100 rôznych techník nanášania..:D Odporúčam balzám pod rúž, A rúž aplikovať tak, že ho budete len vklepkavať jemne do pier pomocu prstov. No každému môže vyhovovať niečo iné a niekto tento rúž môže milovať, niekto nenávidieť. Cena 3,40 € / 5g.

Líčenie
Líčenie je veľmi jednoduché, vhodné na letné dni, oživila som ho farebnou dolnou linkou, na ktorú som použila vodeodolnú ceruzku  Sleek Eau La La Liner(recenzia). Inak som použila všetky tri Miyo tiene na oči :-) Pre dramatický efekt som nalepila umelé mihalnice Ardell, ktoré tiež nájdete na e-shope d-nails.sk :-) Toto je tá výraznejšia verzia,no dá sa spraviť z toho líčenia aj normálne, denné. Tým, že nanesiete tie isté hnedé tiene aj na dolné viečko a nanesiete len maskaru. No pre mňa to je hrozná nuda..:D Pod oči som naniesla už spomínaný korektor MIYO a na pery rúž MIYO :-) Do vnútorného kútika som nenaniesla práve tú bielu ceruzku, ale chcela som trošku trblietok, takže som naniesla bronzové color tattoo od Maybeline :-)

Tu na fotke môžete vidieť, že ten rúž mi veľmi nesedí, že je veľmi svetlý, no ale chcela som ho ukázať aj v akcii :-) 
 No a sme na konci, určite mi napíšte čo vravíte na túto kozmetiku  a na produkty. Či túto kozmetiku poznáte a samozrejme čo vravíte na moje líčenie ? :-) Teším sa na Vaše komentáre. Pekný deň !

17 komentárov:

  1. Kosmetiku vubec neznam, ale stiny vypadaji super, prekvapila i tuzka, najit poradnou bilou da zabrat. Rtenka by nemusela byt spatna, ale sahla bych po jinem odstinu no. A liceni mas prekrasny :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ceruzka je vážne velmi dobrá, vzhladom na cenu :-) To teda ano, niektore tie ceruzky su važne katastrofalne :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Že ti nesedí??? Uf, na té poslední fotce, být chlap, tak už ti píšu žádost na rande!!!!:-D
    O značce jsem nikdy dříve neslyšela, to teda pěkně děkuji, zase jsem chytřejší:)) Líbí se mi, vypadá zajímavě a i obaly jsou pěkné. Hmmm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ďakujem :-)))No važne necitila som sa v ňom dobre, ale pre blondynky može byť fajn :-) Ja radšej vyrazne, tmavšie :-)

      Odstrániť
  3. Wow, líčení vypadá fantasticky :) Jinak o této značce slyším poprvé a hodně se mi líbí ty oční stíny a i řasenka vypadá fajn :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda té řasenky, ostatní produkty vypadají pěkně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano, ale nemože byt zas všetko dobre: -))

      Odstrániť
  5. Super líčenie, páči sa mi tá modrá spodná linka. Čo používaš na obočie? Nutne si potrebujem niečo kúpiť na to moje ale neviem čo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja používam stále to iste na obočie- Essence sadu na obočie, ale teraz cez leto si ho fixujem voskom od Inglot

      Odstrániť
  6. toto ti riadne pristane kocka:)) pocuj to mas podkozny tuk nad tym lavym okom? lebo aj mne sa to robilo a ked to bolo vacsie som to skusila prepychnut dobre ostrou ihlou a potom to zmyzlo pekne,a ono je to inak dost tvrde ze?,, nemusis uverejnovat tento komentar

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)) Mysliš to pod obočím ? To sú milie, mám to už asi štyri roky ak nie viac a nie a nie zbavit sa toho, ja viem, prepichuje sa to sterilnou ihlou, niekolko krat sa to prepichovalo, ale stále sa to objavuje, asi to bude niečo iné, ževraj to môže byt porucha metabolizmu..:-)

      Odstrániť
    2. ano ano, nepocula som ako sa to vola este tak uz viem, ja ked to prepichnem to zmizne a za niaky cas sa spravy dalsi ale aj same to zmizne niekedy

      Odstrániť
  7. Líčenie je mega top a ty si krásna kočka!!! Dokonca sa ti podľa mňa ten rúž hodí, i keď chápem, že sa s takou farbou nemusíš cítiť príjemne alebo stotožnená.
    O značka čítam prvýkrát, no priznám sa, že ma veľmi nezaujala - hlavne kvôli obalom, ktoré ja vyhľadávam skôr také zaujímavejšie. Avšak, očné tiene vyzerajú skvelo, pigmentáciou i farbami. Cofee i Chocolate sú nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, no ako on nie je zlý, ale fakt skvetlý, svetlý, možno to na fotke nie je až tak ako naživo..:D no to áno, obaly nie sú nič moc, ale vzhladom na cenu ujdu..:-)

      Odstrániť
  8. Na fotkách seš teda velká kráska! Nádherné líčení očí

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta modrá linka je úchvatná, tak strašně Ti sluší, jsi překrásná!
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť