14. júna 2015

Makeup Studio recenzia + líčenie s produktami

Krásne nedeľné ráno prajem :-)

Verím, že ste sa krásne vyspali a ste pripravený na ďalší kozmetický článok. Tentokrát mám pre vás recenziu spolu s líčením na tri produkty od profesionálnej značky Make-up Studio Professional Make-up. Práve vďaka spolupráci so SK zastupiteľstvom značky Makeup Studio som mala možnosť otestovať produkty. Začo som nesmierne vďačná a týmto im veľmi pekne ďakujem.
Ešte na úvod Vám napíšem niečo o tejto značke...

Značka Makeup Studio Professional vznikla na konci osemdesiatych rokov v Holandsku v Amsterdame. Ponúka produkty pre konečných spotrebiteľov no rovnako pre profesionálov a svetových make-up artistov. Ako jediná značka na Slovensku ponúka výrobky aj pre ľudí inej farby pleti - pre tmavú pleť, žltú pleť a pre ľudí iních národností. Produkty Makeup Studio sú hypoalergenné a nie sú testované na zvieratách.

Ja som túto značku poznala už dlhšie a príde mi na "štýl" značky MAC. Bohužiaľ som si nemohla dovoliť žiadne produkty tejto značky, takže som za túto príležitosť vďačná. Tieto produkty sú naozzaj kvalitne, nie len že tak vyzerajú ale aj výsledok je kvalitný a profesionálny. Dostupná je v ich e-shope ako aj v kamennej predajni Make-up Studio v Eurovea :-) Kto je na blízku, určite tam zavítajte, bohužiaľ aj to mám trochu ďalej..:-)

Obdržala som tri produkty, ktoré su bestsellermi tejto značky, čo ma potešilo ešte viac, pretože už na prvý pohľad sa mi veľmi zapáčili a ešte keď patria medzi tie naj tak som rovno pustila dotoho..Produkty som testovala celé 2 mesiace, takže mám určité poznatky a dojmy, ktoré Vám chcem napísať. No a nakonci článku tradične líčenie s použitím produktami.

Podkladová rozjasňujúca báza pod makeup je prvým produktom, ktorý som si obľúbila asi zo všetkých produktov najviac. Stala sa mojou favoritkou v priebehu týždňa. Okrem toho že je rozjasňujúca je aj výživná, obsahuje SPF 30 a vitamín B. Vďaka tomu, je ponúka špeciálnu ochrannu pred slnečným žiarením. Aj to je jeden z dôvodov, prečo som si ju zamilovala. Na leto ideál.Podkladové bázy používam už dlho, no táto je vážne top. Má jemnú krémovu konzistenciu a farbu, stačí úplne málo na celú tvár a jednoducho rozotrieť. Počkáme pár minút pokiaľ sa báza vpije a nanesieme make-up. Báza je trošku lepivá, takže naozaj je potrebné 2-3 minúty počkať, aby sa makeup naniesol bezproblémovo. Povedala by som, že je vhodná pre všetky typy pleti, najviac ulahodí suchej pleti, kedže je práve na rozjasnenie a na hydratáciu, ale ja mám zmiešanú pleť a úplne mi sadla. Makeup sa nestečie ani po celom dni v teple, keďže má skvelý základ a vydrží taktiež úplne bezproblémovo. Od kedy ju mám aplikovala som ju už na 5 zakázničiek(išli na svadbu) a všetky si chválili. Takže niečo na nej bude :-) Ja ju používam naozaj často a nedám na ňu už dopustiť. Stále je jej dostatok a tak rýchlo sa nezminie. Určite odporúčam, ak hľadáte kvalitnú podkladovú bázu a potrebujete aby váš makeup vydržal od rána do noci. Cena je 30 € / 35ml.




Druhý produkt je Durable Eyeshadow Mousse v odtieni Violet Vanity. S odtieňom sa mi sadli úplne že najviac. Fialová na moje zelené oči je najlepšia kombinácia a taktiež je to moja obľúbená fialová. Možno by si niekto povedal, ach ďalšia fialová?! No toto, je úplne iný odtieň fialovej, ktorý určite doma nemáte. Je totiž tak nezvyčajná, nádherna až nenahraditeľná. Ja ju ani neviem opísať, pretože za každým hádže iné odtiene. Dostupných je inak niekoľko odtieňov od farebných po nositeľnejšie.Mne sa hned niekoľko zapáčilo. Nanáša sa ľahko pomocu štetca ale aj prstom, dá sa v pohode aj vrstviť, ale nie je to veľmi potrebné. Výdrž je veľmi dobrá aj bez podkladu. Vydrží tak 9 hodín. K tomu hádže krásne odlesky, má "shiny" finish a je to proste úžas ! Stačí veľmi malé množstvo, takže vydrží na dobu neurčitú. Stále ho mám ako nový. Je jemne našlahaný, ma penovú konzistenciu a v týchto horúčavach skvelý, vďaka tomu, že je vodeodolný. Môže poslúžiť aj ako podklad. Cena je 22,50 € / 5 ml. Je v krásnej, jednoduchej sklenenej dóze.
Znovu kvalitný, úžasný produkt, dokonca aj Nikkie z NikkieTutorials si tieto vodeodolné, penové tiene chváli !




Posledným produktom je Durable Lip Fluid & Gloss - teda farba na pery s leskom. Zaraďuje sa to do leskov, no mne to pripadá skôr ako farba na pery,niečo na štýl Dermacol 16h lip colour. No toto je o niečo iné. Mám odtieň 09 čo je krásna, staro-ružová vhodná aj na bežné nosenie ako k výrazným očiam( v mojom prípade,viď.nižšie). Úplne som si ju zamilovala. Takéto farby ja môžem. Je v klasickom balení, na ktoré sme zvyknutý pri farbách na pery. Z jednej strany je samotná farba, ktorá sa nanáša na pery pomocou aplikátora(postačí jedna vrstva) a z druhej je lesk, ktorý perám dodá šťavu a sviežosť, ten ma narozdiel od Dermacolu aplikátor so štetinkami, čo je oveľa lepšie,ľahšie sa s nim pracuje. Farba má 2 ml. Oficiálny popis je taký že farba ma vydržať na perách 12-18 hodín. Ja som skôr za tých 12  a menej, nevydrží až tak dlho, ako som si predstavovala. Pretože po čase sú pery jemne vysušené a preto mám za potrebu znova ich pretrieť, no to tiež nie je bohviečo.Preto odporúčam mať pri sebe bezfarebný balzám pre lepší pocit.Vydrží v pohode pol dňa, prežila horúčavy, pitie, jedenie. Takže v celku spokojnosť, no ten balzám je pre mňa potrebný. Najskôr sa nanáša farba a potom lesk. Farba je veľmi dobre pigmentovaná. Cena je 22,50 €.

Líčenie

Líčenie, ktoré som vytvorila pomocou týchto produktov je výrazné, dramatické a myslím, že je v celku pekné a jednoduché. Práve to mám ja rada..:-) Na perách mam spomínanú vodeodolnú farbu, na pleti podkladovú bázu (samozrejme na to makeup, bronzer, korektor..atď..) a na očiach mám vodeodolný penový tieň, odtieň Violet Vanity. Pre dramatickejší efekt som oči vytieňovala pomocu čiernej, aby vznikol "dymový efekt" a nalepila umelé riasy a samozrejme linka..:-) Na fotkách nejakou záhadou je tá farba na pery veľmi jemná, neviem prečo to tak je, no vyššie vidíte skutočnú farbu..:-)



Verím, že sa Vám líčenie a rovnako aj dnešný článok páčil a že mi zanecháte nejaký pekný komentár. Prajem Vám krásny deň a užite si posledný deň voľna oddychovaním. Ak máte čas, tak mi môžete napísať, či sa Vám produkty zapáčili a či túto značku poznáte :-) Patty

23 komentárov:

  1. PANEBOŽE! Tak to je naprosto fantastické! Paty, ty jsi tak nadaná a šikovná na to líčení, že se mi až tají dech!!! Nechápu, jak můžeš mít tak viditelné "hrany", ale přitom rozblenděné? Zkrátka nádhera, líbí se mi moc barva rtů a o stínech ani nemluvě ♥
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty vieš ako spríjemniť ráno :-) ♥ Ďakujem krásne, keď to niekoho baví ide to samo :-))

      Odstrániť
  2. Líčení je fakt povedené, ty oční stíny jsou super a ten lesk také! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Farba ba pery ja krásna, tiež mám tento typ produktov rada :) A tie tiene majú nenormálnu farbu! Úžasné! A tvoje líčenie samozrejme tiež <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z toho tienu som doteraz v nemom užase, aky je dokonalý :-)) ďakujem <3

      Odstrániť
  4. Strašne predražené. škoda.... Ten Dermacol je super a stojí ani nie polovicu napr.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ano je to o nejake triedy vyššie ako Dermacol čo je drogeriova značka..:-) Ale Dermacol je uplne skvely :-)

      Odstrániť
  5. značku nepoznám, ale vyzerá skvelo. Ten tieň má nádhernú farbu, rovnako ako aj lesk, odtieň ktorý sa hodí každému podľa mňa. No a líčenie sa ti ako vždy vydarilo, krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wooow! Úplně úžasné líčení! Palec nahoru ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som sa čudovala že ten make up vyzera celkom riedky a to je podkladova baza. Chcem sa opýtat načo su dobre podkladove bazy vlasne?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to podklad, podklad služi nato v skratke aby samotny makeup vydržal dlhšie a neobtieral sa držal na tej pleti bezproblemovo počas napr.svadby, ono aj pekne "zrovna" nedokonalosti pred makeupom a vyhladi plet, takže makeup lepšie prilne a nespravia sa supinky, tento je ešte aj rozjasnujuci takže vhodne aj pre staršie damy, ktorím to rozžiarenie chýba :-) A vieš ako, zaklad je zaklad..na tom sa stavia, takže napr.aj lacnejši makeup sa ukaže ovela lepšiie so spravnym podkladom, ako keby si len makeup rozotrela prstami to dlho ani nemôže vydržať..

      Odstrániť
  8. O můj bože, ty oči!! Ty se ti opravdu mega povedly :D . Ta fialová je skvělá, já když si dám fialovou tak vypadám jako bych dostala ránu :) .
    www.beekiss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)) S fialovou treba opatrne, ako v celku so všetkymi pestrejšimi farbami, ale dá sa to :-))) tu je dokaz ..:-)

      Odstrániť
  9. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. makeup studio pouzivam uz roky, je to genialna znacka. doporucujem vyskusat ciry lesk na pery. prvy som dostala od svokry, ktora s touto znackou licila a odvtedy nechcem ziadny iny. ocne tiene mam snad vo vsetkych farbach...tato znacka je moj velky favorit hned po diore..

    OdpovedaťOdstrániť