23. júna 2015

Leto s Dermacol / Aroma Ritual sprchové gély a Blus & Illuminator


Pekný, aj keď upršaný utorok prajem :-) Po menšej odmlke sa ozývam zas, zmohla ma choroba, takže na blog som nemala síl a musela som len oddychovať. Aj keď blog je tiež súčasťou môjho relaxu :-)  Už dlhšie mám tieto tri produkty doma, ktoré vám dnes predstavím, no až teraz nastal ich čas :-) 
Tentoraz bude recenzia 50:50, niečo ma oslnilo a niečo bohužiaľ nie, no poďme sa pozrieť čo je čo :-)

Sprcháče od Dermacol sú už taká klasika. Musím sa priznať, že u nás su nonstop, práve tieto používame najviac, pretože nám vyhovujú obalom, efektom, samozrejme úžasnou vôňou a veľkosťou. Mám ich veľmi rada a práve tieto dva, ktoré sú ešte stále takou novinkou sú na leto úžasné. Tá vôňa stojí za to, oranžový je mandarínkový, je tak upokojivý pri kúpeli po ťažkom dni, A citronový je už energickejší, sviežejší a dodá energiu na celý deň. Práve preto používam tento radšej ráno, pretože mi dodá sviežosť a hneď ma prebudí vôňou a mandarínkový skôr na ukľudnenie pri večernom kúpeli :-) Tiež si tak rozdeľujete sprcháče podľa vôní ? :-) Inak citronové vône, príchute, farby, zmrzliny priam milujem a nedám na ne dopustiť, ja som taká citronová :-))  Inak od minulých ešte starších sprcháčov sa tieto odlišujú trošku hutnejšou, gélovejšou konzistenciovou. Vydržia dlho, obsah je 250 ml čo sa mi zdá dosť, takže so sprcháčom máte na nejaký čas vysporiadané. 
Cena za 2,29 €/ks. Čo je podľa mňa veľmi príjemná cena na super sprcháč. Ešte k tomu máte spríjemnený celý deň/večer vďaka tej úžasnej vôni :-) Na leto ako stvorené ! Balením je Dermacol u sprcháčov jednotka :-))


Druhou novinkou je duo lícenky a rozjasňovača, ktoré nájdete v niekoľkých odtieňoch, konkrétne 8 odtieňov.Ja som si vybrala odtieň č.5, čo je podľa mňa veľmi neutrálna farba, ktorá môže sadnúť skoro všetkým. Obal je klasický ako aj pri rozjasňovačoch, bronzeroch Dermacol. Veľmi som sa tešila na prvé vyskúšanie, no tam bohužiaľ moja radosť aj skončila. Obidva produkty sú pre mňa veľmi, veľmi málo pigmentované. Neviem čím to je, čítala som síce aj negatívne aj pozitívne recenzie, neviem či to závisí od kusu alebo priamo od človeka. Ja som skôr za "hyperpigmentáciu" :D Lícenka ako aj samozrejme rozjasňovač obsahujú trblietky, na leto je síce fajn, ale pokiaľ máte práve na lícnej časi nejaké nedokonalosti v podobe akné, začervenania, tak to nebude práve vhodné.Trblietky mám rada skôr jemnejšie, no tú sú pomerne výrazne aj vzhľadom na nedostatočnú pigmentáciu. Neviem ako sú na tom iné odtiene, možno som si vybrala len zlý.
 Na prste to vyzerá ešte fajn, no na ruke už je to slabé, ešte keď začnete väčším štetcom to tieňovať tak sa to pomaly vytráca ešte viac. Može to sadnúť jedine veľmi jemným typom, blondýnkam, ktoré sú bledé, pretože toto je práve pre nich, pre mňa určite nie. Vyskúšala som to a už mi to iba leží v košíku, takže ak bude najbližšie giveaway, pravdepodobne to skončí tam, pretože nerada by som tento produkt nechala len tak, niekomu môže viac sedieť ako mne. Čo mám rozjasňovač tak ten je úplne super, výdrž pecková, no toto duo nie a ešte raz nie. Práve takéto duá ja mám veľmi rada, pretože sú vhodné na cestovanie, tým, že obsahujú dva produkty v jednom. Len tá pigmentácia..
Nie, vždy mi musí všetko sedieť no nie ? Cena je 9,59 € čo sa mi zdá tiež trošku nad. Určite mi napíšte, pokiaľ máte toto duo ako vyhovuje Vám, či ste spokojné alebo nie. Veľmi ma zaujíma, aké sú iné odtiene. Dúfam, že Vás dnešná recenzia nevyčerpala, snažila som sa byť dnes stručná :-) Pekný zvyšok dňa ! Patty

8 komentárov:

  1. Sprcháče od Dermacol sú proste úžasné :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvářenka a rozjasňovač se mi líbí, jen to balení není nic moc. Ale nemůžeme si moc vybírat, protože takových produktů v našich drogeriích moc není

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem citronovu vôňu uplne najviac :D takže skor či neskor ale pravdepodobne skôr ten citronikovy dermacol sprcháč skonči u mňa v kupelni :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá vôňa sprcháčov musí byť ozaj úžasná :) Ja si teraz ulietevam na melónovom sprcháči od Balei :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprcháče od Dermacol zrovna tyhle jsem si chtěla pořídit, ale bohužel už jsem to nestihla a odjela zpátky do UK. :) Miluji takové vune. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ich sprcháčom sa len veľmi ťažko odoláva ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím ty sprcháče očichat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rozpustilý citron mám taky a božee! Ta vůůně :) Mám v plánu si ještě pořídit sorbet :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť