4. júna 2015

Jahodový telový peeling Dermacol


Ahojte !

Za nami ďalší horúci deň a na osvieženie som sa rozhodla napísať recenziu o voňavom, letnom, super produkte :-) Reč je o telovom peelingu s vôňou rebarbory a jahôd od Dermacol-u. Dermacol je známy  voňavými, telovými produktami a toto je jeden z nich. Dostupný je ešte aj melonový, belgická čokoláda,írska káva, hrozno a limetka. Mne sa veľmi páčia tieto rady, pretože jednoducho môžete spraviť z týchto vôni darček, kedže tieto vône majú aj sprchové gély..

Jemný telový peeling šetrne odstraňuje odumreté kožné bunky pomocou kryštálov cukru. Čistí a vyhladzuje pokožku tela a navracia vitalitu. 
  • Extrakt z jahôd zvláčňuje pokožku.
  • Svieža rebarborová aróma naštartuje telo aj myseľ.
Peeling je veľmi dôležitý produkt pre našu pokožku. Populárne sú najmä peelingy na pleť, no netreba zabúdať aj na ostatné časti pokožky. Telový peeling nám pomáha odstraňovať odumreté bunky z povrchu tela a zároveň pokožku obnovuje a regeneruje. Praktický najmä práve na toto ročné obdobie, kedy našu pokožku začíname odhaľovať.
Konzistencia je hustá, farbovo mi pripomína melón, ale vôňa je krásna jahodová, niekedy mi pripomína detský sirup..:-) Inak konzistenciovo je podobný kryštalovému cukru, obsahuje drobné čiastočky (zrniečka), ako každý peeling. Priznám sa, že tento telový peeling je môj úplne prvý, teda telový peeling, na pleť používam pravidelne..:-)  No je vážne super, síce je to trošku dlhšia robota aby ste si poriadne "vypeelingovali" celé telo, ale samozrejme dá sa aplikovať len na určité miesta, to je na Vás. Je vhodný najmä na suché miesta, ktoré potrebujú oživiť  a zregenerovať. Nato je vážne super, ako vravím po zimnom období skvelý pomocník.  Môžete ho použiť po sprchovaní,alebo počas, ponatierate sa týmto peelingom, pomasírujete chvíľku a umyjete. Odporúča sa používať 1x za týždeň.
Balenie je praktické, nachádza sa v plastickej dóze, obsah je 200 g. Nájdete ho v e-shope, v DM-ke, a v ostatných drogériach. Cena je 5,69 €.
Za seba ho môžem odporučiť, pokožka je naozaj jemná, hladká a krásne prevoňaná po jahodách a rebarbore. Pokiaľ Vás práve táto kombinácia vôní nezaujala, môžete sa popozerať po iných. 
Máte svoj telový peeling alebo ho nepoužívate  ?

14 komentárov:

  1. Takový peeling bych ráda vyzkoušela :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super :-)
    Jahody ja môžem ;-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám čokoládový tělový peeling, ale tento se mi zamlouvá taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, čokoladovy musi byt uzasnyy ..:-)

      Odstrániť
  4. Já peeling používám jen zřídka, ale tenhle vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam :D ja mám teda chute - zbožňujem takéto vyvoňané produkty - ja teraz skúšam Ziaja píling, ten je o niečo jemnejší ale tiež ta vôňa stojí za to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od Ziaji som peeling ešte nemala..:-)

      Odstrániť
  6. Tieto peelingy ma zaujali, ale zase sú podľa mňa príliš predražené :) ale voňať môžu skvelo :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím se po něm porozhlédnout! Už dříve jsem si říkala, že bych si ho chtěla koupit, ale pak jsem -samozřejmě- na to zapomněla :( celá já.. peeling by se mi hodil, a Dermacol má úžasné vůně :3 ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto su tie recenzie dobre, ze pripomenu človekovi vyborne produkty :-))

      Odstrániť