12. júna 2015

Gosh Xtreme eyeliner recenzia

Krásny piatkový večer ! :-)
Dnes tu mám pre Vás neplánovanú, rýchlu recenziu. Chcela som Vám dať oddýchnuť dnes odo mňa, ale nakoniec som sa rozhodla, že sa s Vami podelím o jednu super, čiernu linku :-) Gosh v poslednom čase uvádza samé novinky na trh, čo ma veľmi teší. Dnešnou novinkou( v predaji od mája) je ako som spomenula linka Xtreme eyeliner. Ide o 9 trblietavých odtieňov, ktoré su inšpirované žiarivosťou nočného mesta, odrazom svetla a pestrosťou odleskov vychádzajúcich z neonóvehého osvetlenia. Ku mne sa dostala linka najpoužívanejšej farby-čiernej. Takže som ju už poskúšala naozaj veľa krát.
Je klasicky tekutá s tenkým, ale dostatočne pevným aplikátorom. Ten hrot je vážne super, vôbec sa pri robení linky nehýbe, takže linka je krásne precízne nanesená. Veľmi jednoduchá aplikácia. Veľa tekutých liniek sa mi po čase začali ohýbať, no táto je vážne super.  Poďme sa pozrieť či je naozaj extrémne čierna :-)
Odtieň je konkrétne 002 Black night, no a čierna je naozaj čiernou :-) Pomocou pevného aplikátora si môžete spraviť rôzne dĺžky, či už tenučkú alebo dramatickú, hrubšiu.  Výdrž je tiež veľmi, veľmi dobrá, vydrží velý deň, nestráca na intenzite, nezlupuje sa a ani sa nijako nerozmázava. Zato veľká spokojnosť. Linku môžem jedine len a len chváliť, nenašla som ani jednu vec, ktorá by mi vadila. Je vhodná aj na citlivé oči, pretože ma nijako neštípala, aj keď som si robila linku až blízko vnútorného kútika.
Toto líčenie nájdete v predchádzajúcom článku (tu). Myslím, že kúpou tejto linky nebudete sklamané. Klasická, čierna(matná), ktorá sadne každému oku. Dostupné sú aj ďalšie, trblietavé odtiene, ktoré sa mi veľmi páčia takže určite sa pozrite aj vy po nich :-)
Cena je 9 € a dostupná je vo Fann parfúmerií alebo v e-shope Fann (Tu). Určite mi napíšte aka je Vaša obľúbená očná linka, poprípade či sa Vám táto linka zapáčila. Gosh je už dostupný aj v Česku, takže je dostupná aj pre Češky :-) Pekný večer.

15 komentárov:

  1. Poslední dobou se koukám po linkách.. To je dobře že si je zveřejnila. Z minulého článku se mi moc líbili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, musela som sa čo najrychlejšie podelit o tieto super linky :-))

      Odstrániť
  2. Já už musím kosmetiku Gosh taky konečně omrknout, už je konečně k dostání i u nás, tak musím něco ulovit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lov na Gosh :-)) Určite niečo pekne vybereš :-)

      Odstrániť
  3. Krásná linka se ti povedla, nádherně pigmentovaná, díky za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají moc dobře, zrovna včera jsem zjistila, že jedny mé oblíbené linky mám už vyschlé, tak se musím poohlídnout po náhradě :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite popozeraj, ked už aj Gosh je v Česku :-)
      Ďakujeem :-)

      Odstrániť
  5. Jsi moc pěkně nalíčená :) Já když jsem si linky půjčila od ségry, tak jsem to pěkně spatlané :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :-) no chce to prax a ešte raz prax..:-)

      Odstrániť
  6. No ak drží tak dobre ako tá fialová, ktorú mám doma, tak by stála za vyskúšanie, keďže ja mám s trvácnosťou liniek na mojich očiach všeobecný problém :D Ale s GOSH linkami som bola vždy spokojná, takže táto séria sa im určite celá vydarila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drží, drží a velmi dobre :-))

      Odstrániť
    2. Drží, drží a velmi dobre :-))

      Odstrániť
  7. Tieto linky sú bomba! A som veľmi prekvapená, aký skvelý je aplikátor. Ja mám tyrkysové a s radosťou ich nosím. Na leto sú ideálne - podvečer v meste rozžiaria v okamihu :) A chcem viac odtieňov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano, konečne vydarená linka...tyrkysové musia vyzerat dokonalo, brala by som farebne, pozriem sa po nich:-)

      Odstrániť