3. júna 2015

Čo ma nové Balea ?! Tip na zdravý nápoj !

Ahojte, dúfam, že si naplno užívate tieto slnečné dni ! Počasie nám naozaj praje a tak hlavne nezabúdajte na správny slnečný faktor proti slniečku. Dnešná recenzia sa bude týkať dvoch noviniek od Balei a nakoniec článku nájdete tip na zdravý, BIO nápoj :-)

Prvý produktom je telové mlieko v spreji. Úprimne, ja som o takomto produkte ešte nepočula. Zvyčajne som sa objavujú v drogerkách telové mlieka v tých, klasických baleniach no toto v spreji, je pre mňa novinkou :-) Myslím, že je to naozaj praktická vec, a uľahčí to spôsob nanášania. Mňa osobne nebaví sa natierať telovým mliekom, príde mi to ako zbytočná strata času, no týmto spôsobom je to oveľa rýchlejšie a jednoduchšie. Obzvlášť na leto bude tento produkt ako vyšitý.
Telové mlieko obsahuje aloe vera, takže vôňa je veľmi príjemná.
Aplikátor sa dá otáčať, čim ho otvarate a zatvarate, takže produkt vám nemá ako sám výjsť.

Konzistencia je na mňa až moc vodová, ja som skôr za tie hutnejšie, no na leto znova fajn konzistencia, dokáže aj pekne schladiť.Na druhej strane vďaka redšej konzistencii sa rýchlo vsiakne, a tak nemusíte čakať. Ako nevyhodu hodnotím, že ľahko sa môže stať že produkt pôjde aj tam kde nemá pri striekaní a že pokožku až tak nehydratuje, je to skôr ľahšie telové mlieko. Mlieko v spreji má 150 ml a cena je cca 3 €
Druhou novinkou je Balea Trend It Up vlasový parfúm. Ďalšia praktická vec, ktorú som ešte nepostrehla v okolí. Skvelý pomocník, po nejakej akcii, kde sa fajčilo a vlasy smrdia zo smrdia od cigariet, tento produkt to dokáže skvelo prekryť a tak sa nemusíte hneď utekať zmyť. Vôňa sa dá prežiť, píšem to preto, lebo nie je mi práve po chuti, ale nie je ani najhoršia,je svieža,no trochu mi pripomína tie typické veľkonočné voňavky, ale zato prekryje smrad vo vlasoch. Obsahuje alkohol, takže zas veľmi často ho neodporúčam používať, pretože môže začať vlasy vysušovať. Balenie je má 100 ml takže super do kabelky.

No a môj posledný tip pre Vás, je nová Dm-kovská BIO značka, takže niečo pre bio-nadšencov. V ponuke nájdete ovocné a sladké, rôzne obilniny a strukoviny, malý snack na desiatu, či olovrant a nezabudneme, samozrejme, ani na pitný režim. Ja som hneď vyskúšala bio jablkovo-mangovú štavu, ktorá obsahuje 75% jablkovej štavy a 25% mangovej drene. Je naozaj poznať, že je to niečo iné,najmä..lepšie a zdravšie ! Štava je chutná, hustejšia. Ja si síce veľmi nepochutná práve na takejto chuti, pretože ja vždy a všade pijem len pomaranč, no skúsila som to. :-) Určite si pôjdem aj pre pomaranč. Cena je trošku vyššia, keďže je to o niečo kvalitnejšie a hlavne s prirodnými ingredienciami 0,99 € za 0,33 l. Pochutnala si na tom aj sestra, takže som to nestihla ani zrkadlovkou odfotiť, tak len pre zorientáciu prikladám mobilovú fotku :-) 
Zapáčila sa Vám niektorá z noviniek ? Vyskúšali ste už túto Bio značku z DM-ky?  :-)

12 komentárov:

  1. Tělové mléko ve spreji mě zaujalo :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem teď od Baley spokojená se sprejem na ochranu tepla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky som ešte nemala, pozriem sa po nom :-)

      Odstrániť
  3. Tělové mléko ve spreji vyzkouším, jestli ho potkám. Parfém na vlasy jsem už v DMku viděla. Myslím, že to není nic pro mně. Radši si vlasy umyju šamponem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskušaj, no parfum nebude pre všetkych, to je už na každom :-))

      Odstrániť
  4. Ty jejich nové Bio produkty mě hodně zaujaly, musím každopádně něco z toho vyzkoušet, třeba tu šťávu, ta by mohla být super :)

    Essence event

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tělové mléko určitě vyzkouším :) jinak balee moc nedůvěřuju kupuju od nich jenom sprcháče a krémy na ruce vlasové kosmetice prostě nevěřím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ano, sprchace, kremy, peny na holenie su take overene klasiky, no najde sa aj taketo produkty :-)

      Odstrániť