1. júna 2015

Chocolate makeup with Zoeva Cocoa Blend / review

Ahojte čokoládky ! ♥

Dnešný článok bude dlhý,plný fotiek, takže odporúčam si spraviť šálku čaju poprípade horúcej čokolády, pokiaľ to je možné, pretože dnešný článok bude plný čokoládovej atmosféry a zaručujem Vám, že dostanete na ňu chuť :-) Tak ak ste nachystaný, môžeme rovno začať, nech Vás až tak dlho nezdržím.

Chuť na poriadnu dávky čokolády som dostala pri rozbalovaní balíčku od Zoevy. Zoeva je známa svojim profesionálnymi štetcami tak pomaly aj paletkami, ktoré neustále rozširujú o nové kúsky. Práve dnes je výnimočný deň, pretože od dnes na e-shope www.zoeva.sk / www.zoeva.cz nájdete čisto novučkú čokoládkovú paletu s názvom Cocoa Blend.
 

Ani jeden produkt, ktorý mám od Zoevy ma nesklamal takže som sa veľmi tešila na túto paletku, no čo myslíte ? Ha ! Som z nej nadšená !! Nedalo mi, a musela som sa s ňou hneď aj nalíčiť, no začnem najprv o paletke a potom druhá časť čokoládkové líčenie :-) 

Vznikla z našich sladkých hriechov.
Inšpirovaná teplými farbami praliniek, odtieňmi delikátneho nugátu a perleťových tónov marcipánu.
10 odtieňov zvádzajúcich k zahryznutiu.

Obal je jedinečný. Minimalistický ale unikátny. A práve v jednoduchosti je krása. No nie ? Myslím, že netreba slová, fotkami všetko pochopíte :-) Krááása !
Paletka neobsahuje farbivá, parabeny, minerálne oleje. Zato každá čokoládka obsahuje vitamín E a je vyrobená v Taliansku.
Ako sa píše na vnútornom obale, je vybraná s láskou so špeciálnymi intgredienciami. Paletka je výzorovo ako ostatné Zoeva paletky. Obsahuje 10 očných tieňov, pričom každý tieň má svoje meno. Paletka je skombinovaná do zlato-hnedých farieb, názvy očných tieňov sú zlatej farby a krásne sa odrážajú. Naozaj luxusná paletka !

Cocoa Blend paleta očných tieňov vznikla z našich sladkých hriechov. 
Inšpirovaná teplými farbami praliniek, odtieňmi delikátneho nugátu a perleťových tónov marcipánu pre zvodné glamour líčenie . 
Táto paletka je ódou na ženu, ktorá je sama o sebe pokušením s kúskom zakázaného, čo ju robí extra tajomnou a žiadanou.
Ešte nieste hladné po čokoláde ? Dobre, ideme ďalej :-) V paletke sú štyri matné tiene a ostatných(šesť) metalických, s krásnymi trblietkami. Nie je to nič prehnané, sú krásne sametové a tie odlesky..ách ♥  Musím sa priznať, že pigmentáciou som bola zaskočená. Kľudne by som povedala, že sa vyrovná Naked paletkam, keď ich môžem osobne porovnať vedľa seba. Zoeva neskutočne na sebe zapracovala a ta pigmentácia je niečo úžasné. Krásny výrazné tiene, aj bez podkladovej bázy. Nestihla som spraviť poriadne swatches, ale tie si môžete vyhľadať aj na rôznych zahraničných blogoch. Tak takto na prstoch aspoň :-) Je to len na prvý "ťah" a je to jedno veľké WOW !

Nájdete tu matný maslový tieň Bitter Start, ktorý je nadmieru pigmentovaný, Sweeter End jemný ružovkastý, Warm Tones krásna teplá vínová s odleskami do zlata,Subtle Blend bronzový tieň, ktorý som si zamilovala, a posledny z prvej rady je čierno-šedý tieň až do hneda, s názvom Beans and White to nemá nič spoločné..:-)
Druhá rada začína taktiež mojím obľúbeným Pure Ganache zlato-bronzovo až broskyňový tieň, matná tehlová Substitute for love, vhodná do ohybu oka na tieňovanie, ďalší matný tieň Freshly Toasted tmavšia "čokoladka" predchadzajúcej, Infusion je podobný Beans and White, ale tento narozdiel obsahuje trblietky do zlata, no a posledný Delicate Acidity je veľmi zaujímavý fialovo-kovovo-šedý tieň, ktorý je naozaj krásny.
Výdrž je taktiež veľmi dobrá. Bez problémov vydržia tiene na svojom mieste po celý deň či po celú noc. Nezlievajú sa do vrások, ohybov oka, intenzita rovnako ako na začiatku. Paletka je podľa mňa veľmi prakticky poskladaná a využiju ju dámy, ktoré hľadajú paletku len na jednoduché nosenia, jemné hnedé tiene, poprípade jednoduchý večerný makeup. Ako aj tie, ktoré sa líčeniu vyznajú viac a s touto paletou vyrobia nádherné kombinácie ! Očné tiene sa dajú úžasne kombinovať medzi sebou, na jednoduché denné líčenie ako aj výrazne smokey eyes. Tiene inak absolútne neprášia a sú jemne namleté.
Ešte by som spomenula, že tiene sa dajú úplne krásne medzisebou tieňovať a na pigmentácií nestrácajú, ako napr. Sleek tiene. Ja ju môžem odporučiť všetkymi desiatimi !! Je úžasná a nemám k nej žiadne výhrady ! Zoeva to proste vie :-)
Cena je 18,99 € Čo je naozaj úžasná cena vzhľadom na kvalitu, ktorá je na mieste. Keď si to rozpočítaté na gramáž (10x 1,5g.) a počet tieňov v paletky tak je to až smiešne. Najmä ak je vaša láska k paletke taká ako tá moja ♥♥♥  Paletka je na zahryznutie !

Líčenie

Líčenie, ktoré som vytvorila je jednoduché, no myslím, že veľmi pekné a vytvorené len pomocou tejto krásnej paletky. Môj zámer bolo vytvoriť líčenie v čokoladových tónoch. Pre mňa je toto líčenie nositeľné aj na deň ako aj na večernú udalosť. Je to celkom univerzálny look.
Celé líčenie je v neutrálnych tónoch, trošku som pridala lícenky, aby pleť bola rozžiarená :-) Aj keď by som povedala, že táto paletka je skôr pre teplé tóny, tak myslím, že sa dá s ňou vyhrať a pristanú všetkým typom. Toto líčenie je taká jemnejšia verzia smokey eyes.

Pod obočie som naniesla Bitter Start, na fotke môžete vidieť ako je krásny pigmentovaný. Úžas nie? Doteraz som nemala tak krásnu maslovo biely tieň, ktorý by bol tak nádherný ..:-) Ohyb oka som vytieňovala k smerom k obočiu tieňom Substitute for love a následne ešte som vytvorila pomocou Freshly Toasted hlboký dojem oka. Na celé viečko som vklepkala Subtle Blend, ktorý je kráásny, kráásny :-) Väčším blendovacím štetcom som jemne, naozaj len jemne prešla po Beans and White a naniesla k vonkajšiemu kútika a do ohybu oka, aby som proste vytvorila jemný dymový nádych. Do vnútroného kútika Pure Ganache a jemne som ho potiahla aj na dolné viečko. Inak dolné viečko som prešla aj Substitute for love a do vonkajšieho kútika Delicate Acidity. Nakoniec klasická čierna linka, umelé riasy, obočie a jemne čokoladkové oči máme hotové :-)
Na pery som mimochodom použila matné masielko od Astoru, ktoré bezpodmienečne milujem,.Názov Elegant Nude :-) Must have ! 
Dúfam, že sa Vám líčenie zapáči a nečudovala by som sa ak by som Vás nalákala k okamžitému objednaniu tejto krásnej čokoládky, ja by som spravila to isté. Je to úžasná záležitosť pre všetky kozmetické maniačky a pokiaľ ste tak závislé na očných tieňoch, paletkách tak žiadne váhanie, pretože u Zoevy je známe, že paletky sa rozpredavajú ako teplé rožky ! :-) 
Dúfam, že ste prežili tento dlhý článok (po dlhej dobe), plný fotiek, popisu, no veľa fotiek som si ešte odpustila, ale inak to nejde :-) Pokiaľ by Vás ešte niečo zaujímalo, neváhajte mi napísať, popripade ak by Vás zaujímalo a radi by ste videli ešte nejaké líčenie s touto čokoládkou, napíštem mi tiež, rada vyhoviem :-) A vy viete že líčenie milujem ♥.
Svoju čokoládkovu paletku si môžete objednať TU !

Prajem Vám krásny štart do nového týždňa a nového mesiaca ! :-) 

45 komentárov:

  1. pekna paletka, take o nejake premyslim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite nebudeš ľutovať :-) Zoeva je super !!

      Odstrániť
  2. Moc krásné líčení, opravdu čokoládové:) Stíny mají super, věřím, že i tato paletka je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, od teba si to naozaj cením :-) Chcela by som vidieť, čo by si ty s nou povytvarala, určite by to bolo mega krásne, ako vždy :-))

      Odstrániť
  3. Paletka a tvé líčení vypadá dokonale :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka je nádherná a líčení také <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taketo hnede ličenia sa mi velmi pačia si naozaj šikovna:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som vedela, že tieto hnede ličenia ti sadnu :-)) ďakujem

      Odstrániť
  6. ahoj,myslíš že jsou barevně vhodné pro zelené oči?díky za odpověď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, rozhodne ano, keďže sama som zelenoočka.:-) Je tam skvela fialovo-kovova, ktora zelene oči ešte viac vytiahne a pasuje im :-)

      Odstrániť
    2. ano,fialovou tu já můžu,ta mi sluší nejvíc,taková ta moc tmavá fialová skoro až do černa :-)v palete YSL jsem ji měla,bohužel se už nevyrábí.

      Odstrániť
  7. Tá paletka vyzerá naozaj užasne! :) A tvoje líčenie je dokonalé ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná paletka, líčení vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čokoládová paletka vyzerá super a Tvoje líčenie je ako vždy dokonalé. Proste nádhera <3

    http://www.margifashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Paletka je nádherná. Dost mi připomíná ale Chocolate Bar od Too Faced, který mám, proto další "čokoládovou" paletku mít nemusím. Ale líbí se mi moc :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ano, Chocolate Bar je užasna, pokial máš, myslím, že bez tejto sa zaobideš,..:-)

      Odstrániť
  11. od Zoeva mám dve palety a su skvele a táto je rovnako užasna, asi viem na čo využijem časť výplaty :D
    a krasne ličenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mna je toto len druha, ale pokukavam už velmi dlho po Naturally Yours, asi ju s novymi štetcami objednam..:D a ďakujem :-)

      Odstrániť
  12. Zoeva nie je vraj na zahodenie, ja som zatiaľ s touto kozmetickou značkou ešte skúsenosť nemala.. :) No celkom ma v poslednej dobe zaujala, líčenie s touto konkrétnou paletkou je naozaj podarené :) enjoy little cosmetics – minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No rozhodne nie je na zahodenie :-))

      Odstrániť
  13. Paletka se mi moc líbí, líčení ti sluší. zatím jsem od Zoevy nic nezkoušela, ale myslím, že to brzo napravím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. teda musím říct, že jsi opravdu NÁDHERNĚ nalíčená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Táto paletka je extra krásna a podľa skúsenosti s inou som si istá, že aj veľmi kvalitná. Líčenie sa mi tiež páči, ale zaujalo ma najmä tvoje nádherné obočie. Naozaj nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, paletka sa im naozaj vydarila a ja som z nej nadšená :-) Jeej, tak to ďakujem, obzvlašť preto, lebo ja stale hľadam ten dokonaly tvar, obočie je moj večný boj.:D

      Odstrániť
  16. Nádherné líčenie, Patty! A vidím, že s popisom niektorých odtieňov sme priam "doslova" zhodli.:D Fialovo-kovovo-šedá, čierno-šedá /až do hneda... no ale keď oni sú fakt také!:-) Neobyčajné, meniace sa, krásne...♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ♥♥ ! No jednoducho to inak nešlo, moje slová..dokonalosť.:-))

      Odstrániť
  17. Wooow, ty oči jsou pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť