27. júna 2015

Bridal makeup / Svadobné líčenie

Peknú sobotu prajem :-)

Kto sleduje stránku blogu na Facebooku (Tu) tak toto líčenie už asi videl, no rozhodla som sa, že sa podelím aj s tými, ktorý ma práve tam nesledujú :-) Dnešné líčenie som vytvorila pre budúcu nevestu, ktorá si žiadala líčenie v zlatých farbách, nie jemné ani veľmi výrazné. Tak som tvorila a vzniklo toto, na skúšne svadobného líčenia sa jej to páčilo, čo ma tešilo najviac :-) Celé je to v zlatistých-hnedých tónoch. Použila som paletu Naked 2 od Urban Decay, linku,špirálu a celé mihalničky :-)

Odfotila som len jedno oko, no myslím, že na ukážku to celkom stačí. Kebyto bolo na mne tak líčenie by som ešte asi spravila výraznejšie, keďže  to ja milujem, no priania nevesty sú prvoradé. Dnes naozaj len takto krátko, nabudúce sa môžete znovu tešiť na recenziu. V komentároch mi môžete napísať, ako si Vy predstavujete svadobné líčenie a ako sa Vám toto moje páči :-) Užite si sobotu ! Patty

26 komentárov:

  1. Nádherné :O úplne krásne :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako svatební líčení je velmi pěkné, takové jemné a hodí se. :))) Takže se ti to opět povedlo :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. idem líčiť kamošku v septembri, tiež chce jemné líčenie do zlata, budem sa u teba inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je opravdu překrásné líčení! Hrozně se mi líbí a myslím, že je pro svatbu perfektní! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásné líčení, takové mám nejradši :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to je opravdu nádherné. Podobné líčení bych volila i já sama :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Další líčení které se mi moc líbí. Skvělá inspirace, protože tohle líčení je naopak od těch předešlých dobře nositelný na běžný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráásne :) nepremýšľaš o tom, že by si točila aj videá ako sa líčiš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, no popravde davnejšie ano, ale vždy od toho nejako odbočím a nemyslím, si že by to stálo až tak zato..:-D

      Odstrániť
  9. krásné líčení, na svou svatbu jsem se líčila sama, ale kdyby mi tohle nabídla nějaké vizážistka, zvolila bych ji

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Podľa mňa najkrajšie líčenie, aké som u teba doteraz videla! Skutočne krásna a precízna práca a nádherná kombinácia farieb! Len tak ďalej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto licenie uplne sa mi paci zo vsetkych ktore si kedy robila najviac :) Proste nadherne! Ked sa budemo x rokov vydavat zavolam si ta :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj mne sa toto líčenie veľmi páči. Svadobné si predstavujem tiež tak, že oči sú tieňované v prirodzených farbách a výraznejšie, pery jemné, no mne osobne by sa aj tak na mne najviac páčili výrazné pery. Len na svadbe sa rozdáva toľko bozkov, že by to asi nebolo najvhodnejšie. Predsa len, ani ten najstabilnejší rúž nie ne nezbozkávateľný ;)

    OdpovedaťOdstrániť