7. júna 2015

♥ ASTOR Haul Jar/Leto 2015 + Makeup ♥


Ahojte, verím, že väčšina je teraz na kúpaliskách, niekde pri bazéna a užíva si slnečné počasie, no pokiaľ ste zablúdili sem tak som rada, pretože mám pre Vás článok plný kozmetiky, ktorá stojí za to a verím, že Vás zaujme :-) Ide o novinky značky Astor konkrétne pre jar/leto 2015, takže "novinky" ste už mohli dávnejšie postrehnúť :-) Produkty mi prišli v krásnej bielej Astor taštičke, ktorú môžete vidieť v pozadí.:-) Krása ! 
Masielka od Astoru sú už pomerne známe, no tentokrát si Astor pre nás pripravil masielka v matnom prevedení. Ja mám tieto masielka veľmi rada a celkovo práve tieto "ceruzky" na pery mi najviac vyhovujú,ostatné ma tak nelakajú. Znova v krásnom prevedení. Hneď na obale môžete vidieť o akú farbu sa jedná plus krásne zlaté detaily..:-) Luxus. Ja mám konkrétne tri a tie odtiene, ktoré sa ku mne dostali sú mojimi favoritmi. Používam ich naozaj veľmi často a je to pecka !!! V súčasnej dobe sa viac používajú a sú in produkty s matným finishom a mne sa to veľmi páči, na perách to vyzerá krásne. Niekto môže mať zafixované, že čo je matné vysušuje a automaticky sa mu objavia šupinky na perách. No nie je to tak u týchto masielkach, stále sú to masielka. Aj keď majú matný finish, pery nevysušujú ani náhodou, dostatočne ich hydratujú a ta pigmentácia ! To je niečo ! Ani u jedného z týchto odtieňov som neostala sklamaná. Krásne vykreslia pery, farby su úžasné ! Mám pocit, že s výdžou je to tak, že čím výraznejšia farba tým viac vydrží. No mne tiieto masielka vydržia naozaj dlho, no minimálne 5 hodín v pohode. Najmä s Vivid Divine bola pecka, nevedela som ju dať dole z pier :-)  Môžete s nimi kľudne piť, jesť, taktiež aj v takomto teple sa z pier nepohnú, Nezvýrazňujú vrásky, suché miesta. Cena je cca 6,99 €, no stojí to zato ! Jednoznačne !

Royal Diva je čisto jesenná farba, výrazna, tmavá, fialová, pre niektorých určite nebde po chuti, ale ja vravím, prečo nie ?  Určite ju viac vyžijem v chladnejšom období, ako teraz, keď letia žiarivé farby :-)

Moj favorit n.1, Elegant Nude, takýto odtieň doma ešte nemám, no ja som z nej paf ! Naozaj elegantná hnedá, ktorá na perách vyzerá úžasne (kto sleduje môj instagram, tak pár fotiek s použitím tejto pastelky tam mám). Nie je to klasická "nude" farba, ale teplejšia hnedá, ktorá je ešte v norme "nude rúžov" ale zároveň jemne výrazná.  No nádhera ! 

Favorit n.2 je Vidi Divine, ktorá je dokonalá, letná farba, krásna výrazná ružová. Presne niečo takéto som hľadala a v zbierke mi chýbalo. Som z nej unesená, Astor sa mi naozaj trafil do vkusu :-) Na leto nevyhnutný kus ! Odporúčam každej jednej z Vás tekať aspoň pre tento odtieň, no a ešte Elegant Nude :-))


Astor sa nám rozšpol aj s očnými tieňmi a priniesol nové odtiene, ku mne sa dostalo krásnych 7 monotieňov, z ktorých som bola po rozbalení balíčka najviac nadšená, ja ako maniačka očných tieňov som to dosť prežívala..:D. Farby sú naozaj krásne a Astoru sa vydarili. Najviac mi "udrela do očí" kráľovská modrá Classy Blue  a smaragdová Wild green, také farby mi doma chybali, takže znovu super !  Osobne som s monotieňmi skúsenosť nemala, celkovo si mono tiene nekupujem, som skôr za paletky, pretože monotiene mi zbytočne zaberajú veľa miesta. Ale aspoň som mohla vyskúšať niečo nové, začo veľmi ďakujem, Práve to ma baví na blogovaní, stále skúsať niečo nové a nie je to o tom istom.:-) A samozrejme deliť sa potom o tieto skvosty s Vami ♥

Odtiene, ktoré sa dostali ku mne sú ako stvorené na leto, krásna zlatkastá Sunny Gold, krásne vynikne na opalenej pokožke a svieti na očiach ako taká hviezda..Bronzová Precious bronze, ďalší letný odtieň, krásny na vytieňovanie oka. Či jemne ružovkastá perleťová Delicate pink alebo výraznejšia  Sweet pink :-)  Nájde sa tu aj matný tieň Universal nude, naozaj univerzálny telový tieň, ten sa vždy využije. Či pri jednoduchom líčení na celé viečko, alebo do vnútorného kútika, pod obočie alebo na zjemneie výrazného líčenia..



Tiene majú obyčajné balenie, ktoré ma nijak nenadchlo, dokonca sa mi zlatý Sunny Gold, trošku v kabelke rozpadol, keď som išla líčiť, takže balenie je nič moc a mohlo to byť na Astor niečo lepšie, ktoré by aj niečo vydržalo. Pigmentácia je priemerná, pri niektorých výborná, pri niektorých slabšia, swatches som spravila bez použitia podkladovej bázy, takže môžete sami posúdiť..:-) Modrá, zelená, bronzová je naozaj krásne pigmentovaná..Nie je problém tiene použiť aj mokto, teda použitím vlhšieho štetca a jemne vklepkavať. Jednou nevýhodou je, že tiene strácajú na intezite v okami tieňovania medzi sebou, preto je tu potrebné vrstvenie. Najviac ma sklamal zlatý tieň(prvý z ľava), ktorý je ako keby zle namletý a dosť sa droluje, farba krásna, no pracuje sa sním najhošie, inak ostatné sú v pohode...:-) Výdrž je dobrá, ale tu už určite odporúčam podkladovú bázu,. Podklad je najdôležitejší a ja nedám naňho dopustiť,

Krásna škála farieb, ktoré sa dajú medzi sebou nekonečne kombinovať a tak môžu vzniknúť krásne líčenia na očiach..Ja ako ma už môžete poznať, som to hňed využila a vytvorila líčenie, ktoré je naozaj pestré, farebné, nie na každodenné nosenie, ale čo, ja farby milujem :-) )Viď.nižšie.
V hlavnej úlohe je kráľovská modrá(ako inak) Classy Blue, ktorú som použila na celé viečko a jemne som použila z týchto tieňov aj smaragdovú Wild Green, na dolné viečko k vonkajšiemu kútiku..
No a keďže sa mi to zdalo stále slabo, tak som priadla zeleno-žltú do vnútorného kútika..:-)
Celé líčenie je jednoduché ako vidíte, je dosť výrazné, chcela som spraviť pôvodne len modré dymové líčenie, ale vidíte kde som pri farbách dospela..:-) Neviem, či sa tu nájde niekto, kto by si si toto dal na bežný deň, možno na nejakú párty, alebo podobné letné akcie by to ešte šlo..:-) No a umelé mihalnice nesmú chybať pre dramatický efekt.:-)
 
Druhé líčenie je jemnejšie, s použitím Sunny Gold, Precious bronze a Delicate Pink :-) Tu môžete vidieť v akcii aj riasenku a púder :-)

No a posledné dve novinky ako som už spomenula vaššie sú 24H Perfect Stay Powder & Make Up in 1 a riasenka Big & Beautiful BFly Xtreme Black.
Pred nedávnom som Vám písala o jednom púdri od Rimmel, ktorý bol veľmi podobný tomuto, o ktorom Vám dnes napíšem.(recenzia). Z neho som mala dosť zmiešané pocity a úplne mi nesadol. No tento je celkom dobrý a rada ho používam. Musím pochváliť balenie, ktoré je veľmi pekné, obsahuje znova zrkadielko a hubičku na púder ako ten od Rimmel. Je to vlastne 2v1 (makeup+púder), ktorý je odolný voči obtieraniu a zaručí bezchybné krytie a výdržn po celý deň. Krytie je naozaj super, pekne zakryje jemné nedokonolosti a nemusíte použiť samotný makeup, poprípade odporúčam korektor(rozjasňujúci) pod oči, nedávala by som ho určite pod oči, lebo môže zyvrazniť vrásky a kruhy. Odtieň mi veľmi sadol, mám Golden Beige(102), je nasvetlejší, no určite nebude pre všetkých, pretože ja práve nepatrím medzi bledulky a sedí mi, pre bledulky by mohol byť dosť tmavý, aj keď je pravda, že práve na tejto fotke vyzerá dosť tmavo(ups).. Má ochranný faktor SPF 18. Ja ho používam veľmi rada, mám zmiešanú pleť, ale používam ho jemne, na ľahko, teda klasickým púdrovým štetcom a jemne ho len nanesiem, takže ho veľmi nezapracovavám do pleti, pretože práve takéto kompaktné púdre majú tencediu zvýrazňovať suché miesta, aj tam kde nie sú. Takže pre suchú až veľmi suchú pleť nebude..Za mňa ale spokojnosť a určite lepší pomocník ako ten od Rimmelu..:-)

 Poslednou novinkou je táto motýlia špirála, ktorá ma musíte uznať kráásne balenie, palec hore ! Táto špirála bude pre tie, ktoré majú radi výrazné, vytočené mihalničky až motýlie..:-) Ako aj obal tak zaujmne určite aj kefka, ktorá je veľmi zaujímava, efektne zatočená, tak že pri aplikácií prilne k oku(k riasam) a od vnútorného kútika k vonkajšiemu riasy pekne obalí a dodá extra čiernu farbu a k tomu docielite motýliemu efektu. Riasenka ale zároveň nezaťaží riasy.. No môj názor teda taký nie je, podľa mňa je to pomerne priemerná riasenka, ktorá je síce extra čierna, riasy obalí, no wow efekt sa nekonal. Podľa môjho názoru aj po určitom čase používania sa aplikuje priveľké možnostvo riasenky a riasy pôsobia skôr zlepene. Obal pekný, kefka pekná, popis pekný no inak ma nechala pri výsledku a efekte chladnou. Niekomu môže viac sadnúť, no na moje krátke, mini riasy teda nie je. Pekný efekt môže mať na dlhých mihalničkách, ktoré potrebujú zobjemniť a vytočiť..:-)
Určite mi napíšte vašu skúsenosť, pokiaľ túto riasenku vlastníte. :-)

No a sme na konci celkom dlhého článku, no verím,že ste sa dozvedeli nieoč nové, poprípade som Vám dala tip na niektorý produkt. Celkovo som s Astor novinkami spokojná, až na riasenku a ten zlatý tieň. Inak veľmi vydarené. Určite mi zanechajte nejaký pekný komentár, popripípade Vašu skusenosť s niektorým z týchto produktov. Ja už mám svojich favorit a čo vy ? No a teraz bežte si užívať to krásne počasie :-) Pekný deň, moji milí čitatelia ! Patty


26 komentárov:

  1. Me se strasne libi matne masilka necekala jsem takovou skvelou pigmentaci od stinu. Vyrazne liceni se mi na tobe velice libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiene su naozaj super pigmentovane,len skoda stracania intenzity pri blendovani..:-( Ďakujem

      Odstrániť
  2. Líčení očí je fakt krásné a lip colory mě zaujaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Astor není moje oblíbená značka, ani nevím proč, ale musím si koupit máslo Royal Diva - to je krásná barvička.
    Just Be Yourself

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nič od astor nemám,no ich lip buttery ma velmi lákaju:)

    Cosmetics addiction

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máslíčka jsou super ale tvoje nalíčené oči=úchvatné. Určitě si stíny taky pořídím. Co používáš za linky? Vypadaji moc pěkně a já shíním nějaké dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásnem, tu mám linky od Gosh Extreme Art Eyeliner, uz chystam recenziu :-)

      Odstrániť
  6. Užasný článok :) a musim uznať, že super veci :)

    SSBLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obe líčenia sú krááásne :-) Ja mám nemám od Astor nič, ale pokukujem po rúžoch :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten modrý tieň si musím zaobstarať...!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne líčenia :) ten rúž od Astoru Vivid Divine je na leto ako stvorený :)
    Beaute Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám máslo v odstínu Elegant Nude - strašně krásná barva a nádherně voní po vanilce <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tiez si myslim ze ta riasenka len obyčajne zvyrazni riasy ako každa:)) a to nude maslo na pery vyzera fakt naozaj dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jojo, parádní líčení to barevné, krása veliká!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)))) farebne to je moje, či vlastna našee ..:-))

      Odstrániť
  13. Máslíčka mám také a mám je moc ráda, jsou skvělá, jen je škoda, že jsou jen tři odstíny :( Jinak ten modrý mono stín je naprostá pecka!!! Ten nutně potřebuju :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len tri odtiene ? , myslela som že je viac v drogerke..:(

      Odstrániť