30. mája 2015

OOTD / Ripped jeans na dva spôsoby

Pekný sobotný večer kočky ! :-)

Dnes trošku netradične, ukážem Vám po dlhom čase seba vo veľkom, po tých všetkým makeupoch :-) Myslím, že nikoho nebaví stále pozerať len na tvár a stále na líčenia, takže dnes si dame zmenu v podobe outfitového článku, v ktorom Vám ukážem na dva rôzne spôsoby nosenia ripped(rotrhaných) džínsov. Roztrhané rifle sú momentálne veľmi populárne a "in". Mne sa tento štýl páči hlavne z dôvodu, že sa môžete aspoň trochu ochladiť a prevzdušniť cez leto.
Niekomu to vôbec možno nie je po chuti, no podľa mňa tieto, ktoré mám ja sa ešte dajú, pretože niesú až tak roztrhané :-) Prvý outfit mám nafotený už dlhšiu dobu, no kvôli povinnostiam zverejnujem článok až teraz .

Pri obidvoch outfitoch som použila topánky zo stránky www.trendovo.sk. (ďakujem za spoluprácu) Na tejto stránke môžete vidieť naozaj veľký výber topániek rôzneho štýlu, ja v tejto dobe skôr preferujem rôzne e-shopy ako obchody, pretože mnohokrát práve na internete nájdem krajšie kúsky ako v obchodoch. Práve tieto dva kúsky, ktoré mám ja z tejto stránky sú tiež rovnako v móde ako rifle. Pri prvom outfite som použila krásne, hnedé kožené lodičky. Špicaté lodičky, baleríny a podobne sa teraz znovu nosí takže to nesmie chýbať v obúvniku :-) Tieto sú univerzálne, hodia sa ako k šatom, sukni, tak aj k rifliam. Dnes sa nosí už všetko prekombinované, takže je to v podstate "jedno" čo si oblečiete :-)

Pri druhom outfite som použila populárne "slip-on topánky", v tmavo modrej farbe, sú veľmi pohodlné, no na bosú nohu ich veľmi neodporúčam :-) Sú super na celodenné behanie..:-)  Teraz sú na výber rôzne motívy, farby takže vyberať je naozaj z čoho.:-)

Verím, že sa Vám tento článok a fotky páčil, možno len ste si pozreli fotky, možno sa niekto inšpiruje, poprípade zablúdi na trendovo.sk a niečo pekne si dopraje. Pri takýchto článkov som zmierená a v očakavaní aj s kritikou a anonýmnymi komentárami, tak sa na Vás teším :-) Samozrejme budem rada ak mi necháte nejaký pekný komentár. Majte ešte krásny večer.

9 komentárov:

  1. Džínsy sú úplne krásne a páčia sa mi oba spôsoby. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, to ma teši dvojnasobne..:-)

      Odstrániť
  2. První outfit se mi líbí víc. Super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne outfity ;) Si kočka :) slipony si chcem tiež kúpiť no neviem naraziť na také, ktoré by mi sadli a neodstávali vpredu :(
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika, slipony su važne super na nosenie, len nechapem že ako odstavaju vpredu ? :D

      Odstrániť
  4. tie hnede topanky su riadne pekne♥:)je pravda ze niekedy na internete sa da zohnat viac veci ale ja sa bojim stade objednavat ak by mi bolo nieco nahodou male alebo velke:))) roztrhane nohavice veru ja obchadzam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som z nich unesena :-) To mas pravdu, je potom problem s vratenim tovaru a to je nevyhoda nakupovania cez internet...:D

      Odstrániť
  5. Taky bych potřebovala rifle :) Sluší Ti to

    OdpovedaťOdstrániť