29. mája 2015

GOSH GIANT BLUSH recenzia / Som späť !


AHOJTE !!! :-)
 Tak oficiálne môžem povedať, že som späť ! :-) Včera som úspešne zmaturovala a tak konečne sa môžem naplno pustiť do "blogových povinností". Teraz budú články o niečo častejšie, lebo mám naozaj čo dohaňať..:-) 

Dnes hneď začnem s recenziu na jeden, velmi praktický a dobrý produkt. Ide o vysúvaciu lícenku vo forme tyčinky. Tento druh lícenky doma naozaj ešte nevlastním takže som bola veľmi natešená, keď sa táto vecička dostala ku mne :-) Dostupné sú tri odtiene, ja mám odtieň 02 Shy, ktorý mi teda veľmi sadol odtieňom. Celkovo som z produktu veľmi nadšená. Aplikácia je úplne jednoduchá, nepotrebujete žiadny štetec, vystačíte si aj prstami. No ja štetec používam , takže je to už len na Vás, dá sa to aj bez štetca. Lícenku nanesiete "priamo z obalu" na tvár a jemne rozotriete. Pokiaľ použijete štetec tak jemnými ťahmi štetcom spravíte to iste. Lícenka je naozaj veľmi pigmentovaná, takže odporúčam nanášať jemne a nie priveľa.Poprípade potom viac rozotrieť. Výdrž je priemerná, mne lícenky vydržia vo všeobecne krátko, tak táto patrí u mňa medzi tie lepšie. Mne sa veľmi páčia aj ostatné odtiene a určite by som ich využila. Tento môj je taký asi najviac neutrálny z dostupných. Je vhodný na denné nosenie ako aj na večerné. Ja ho používam každý deň :-) Lícenky je naozaj dosť, takže je to dlhšia záležitosť a tak rýchlo ju nezminiete. Neobsahuje trblietky, takže efekt je matný ale zato svieži a pleť vyzerá zdravo :-) 
 Nafotila som pre vás krátky "step by step" postup,možete vidieť aj rozdiel na prvej fotky niesom nalíčenia produktom a na poslednej už mám lícenku, nanesenú pomerne výrazne. Taktiež je lícenka použitá aj nižšie.

Ja môžem len a len odporučiť, spokojnosť veľká, niekomu možno bude vadiť, že sú dostupné  len tri odtiene, no myslím, že sú pomerne univerzálne, najmä tento môj, takže zas tak veľký by to nemal byť problém. Ešte spomeniem, že cena je 11 € :-) 
Budem rada, ak mi napíšete či sa Vám tento typ lícenky páči a aky Vy preferujete :-) Pekný piatkový večer prajem !

13 komentárov:

  1. V prvom rade gratujem k maturite! :) Značka Gosh patrí medzi najobľúbenejšie, na túto lícenku sa určite pôjdem pozrieť, vyzerá byť super :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) Aj u mna patrí medzi najoblubenejšie, je naozaj kvalitná :-)

      Odstrániť
  2. Super, že jsi zpět :))) Tvářenka vypadá fakt dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja sa teším, už mi to chýbalo :-)

      Odstrániť
  3. Vitaj späť :) Gratulujem k maturite :) lícenka vyzerá úžasne :)
    môj blog: http://lifestylebylenka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, už to máš za sebou? Gratulujem :-)
    Lícenka je krásna, je vhodná aj na mastnejší typ pleti?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, konečne sa možem venovat blogu..:-)
      Pokial si plet pred nanesenim zmatnis alebo zapudrujes pudrom, tak v pohode ano..:-) Ona ani na mastnej pleti nerobi supinky alebo sa nezotiera. Len pri naneseni by si mohla mat problem, je lepsie ju nanasat na jemne zapudrovanu plet..

      Odstrániť
  5. Pripájam sa ku gratuláciam, uži si dlhé prázdniny! :) Mňa čaká ešte zajtra ťažká skúška a ak sa podarí, tiež mi už via-mene začne voľno :) A tá lícenka je super, tento odtieň je skutočne univerzálny a pekne prirodzený.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem..:-) Podla fotky na IG si to zvládla..:-) gratulujem..:-)

      Odstrániť
  6. Gratuluji k maturitě! :) A tvářenka vypadá pěkně

    OdpovedaťOdstrániť