31. mája 2015

Avon Nutra Effect pleťové krémy

Ahojte :-) 

Dnešná téma pôjde ďalekým oblúkom okolo dekoratívnej kozmetiky a dnes sa zamerame na pleťovú kozmetiku, konkrétne na nové pleťové krémy od Avonu. Vybrať si správny krém pre Vašu pleť, môžeme byť mnohokrát veľký problém, aj keď to tak na vonok nevyzerá, no veľa krát si ženy vyberajú krém len na "prvý hmat" no a mnoho krát práve ten krém nedodáva tie správne účinné látky, aké si pleť žiada. Ako to napraviť, je správne si určiť diagnostiku pleti, či už podľa nejakého návodu, je toho plný internet ale zájsť si k odborničke. 

Ja práve upozorňujem v okolí ženy, či už rodinu alebo aj zákazničky. Je vhodné najprv vyskúšať vzorku a potom prejsť na plné balenie. Avon práve tento "proces" ponúka a tak si nemusíte kupovať zbytočne plné balenie krému, ktorý by ste aj tak posunuli ďalej..:-)

Pleťové krémy Nutra Effects sú zložené zo 6 línií(hydratačný, anti-age, zmatňujúci, rozžiarujúci,obnovujúci,doplnkovú líniu), tak je výber pomerne jednoduchý. Každá línia má svoju farbu, tak sa to aspoň nepopletie. Mne prišiel fialový, ktorý ma obňovujúci účinok a modrý, ktorý ma za účinok hydratovať. Určité línie majú aj krémy na nočnú starostlivosť.

Nutra Effects krémy podľa popisu majú byť výnimočné, najmú z dôvôdu, že obsahujú aktívny komplex s výťažkami chia semienok. V zložení je vysoký podiel prírodných zložiek. Okrem toho krémy sú alergologicky testované, takže vhodné na citlivú pleť. Neobsahujú parabény ani farbivá. 

Krémy sú v sklenenom obale, ktorý pôsobí luxusným dojmom a veľmi sa mi páči. Objem je 50 ml.
Vôňa obidvoch krémov je veľmi príjemná, nevtieravá, je jemná ale presne tento druh vôňe mám na krémoch veľmi rada priam ju zbožňujem. 

Hydratačný denný krém s OF15
Denný ochranný hydratačný krém pre viditeľne hladšiu, jemnejšiu a zdravšie vyzerajúcu pleť. Vhodný pre všetky typy pleti, aj pre suchú pleť. Obsahuje OF15.
  • • vyživuje a obnovuje hydratáciu
  • • vyhladzuje suchú, popraskanú pleť so šupinkami
  • • posilňuje bariéru pleti a chráni ju pred stratou hydratácie a vonkajšími vplyvmi
Krém ma ľahšiu konzistenciu, no nie je úplne riedky. Dobre sa nanáša, krásne sa vstrebáva a pokožku hydratuje. Veľmi sa mi páči, že nie je mastný no pokožka po ňom pekne zažiari. Je vhodný na každý deň, aspoň teda ja ho používam teraz každý deň. Veľmi mi sadol a stal sa mojim favoritom. Obsahuje SPF 15 takže pri jemno slniečku chráni pleť :-) 

Denný krém s OF20 s obnovovacím účinkom
Denný krém s obnovovacím účinkom na redukciu prvých príznakov starnutia, pre vekovú kategóriu 35+. Obsahuje OF20.
  • • redukuje viditeľnosť vrások a jemných línií
  • • hydratuje a vyživuje
  • • vyhladzuje a spevňuje pleť


Obnovujúci krém testovala moja mamina, pretože je určený pre vekovú katégoriu 35+ takže jej úplne sadol. Používa ho každý deň rovnako ako ja. Tento je narozdiel od modrého o čosi hutnejšej koznistencie, keďže obsahuje o niečo viac aktívnych látok. Znovu sa ľahko aplikuje, vstrebáva. Je dobrým pomocníkom na každý deň. Chráni pleť pred škodlivými účinkami slnečného žiarenia vďaka ochrannému faktoru 20.


Obidve si krémy vychvaľujeme, sú naozaj dobré a ceny sú primerané takže Vás nezrujnujú. Na avononline.avon.sk si ich môžete momentálne zakúpiť za zníženú cenu a to je 5,20 €. Inak bežná cena je 9,90 € :-) 

Myslím, že môžem s kľudom povedať, že tieto krémy by mohli vyhovovať viacerým typom pletí. Ak hľadáte práve správne pleťový krém určite sa pozrite po týchto :-) 

10 komentárov:

  1. Nevim cim to bude, ale moji pleti hydratacni krem nevyhovuje. Precti si klidnemuj nazor na tento krem.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/05/recenze-avon-nutraeffects-hydratacni.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenziu som si prečitala a to ma mrzi , že ti nesadol,no každemu vyhovuje niečo iné :-( Inak mne sa pekne vsiakol do pleti a nemala som pocit mastnej tvare

      Odstrániť
  2. Opravdu záleží jak komu krém sedne. Už jsem četla na tyto krémy i negativní recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už aj ja, no je to individualna zaležitosť..:-)

      Odstrániť
  3. Modrý s chia mám aj ja a je skvelý :) Používam ho pravidelne a naozaj sa mi zdá, že sa mi zlepšila pleť :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho použivam pravidelne, je to super produkt :-)

      Odstrániť
  4. Mám ho a jsem hrooozně spokojená, absolutně mě dostala ta cena, to je fakt mazec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suhlas, cena je tiež uplne super vzhladom nato aky je super :-)

      Odstrániť
  5. ten modry tiež použivam stale momentalne a prvy raz mam taky krem ktorý ma aj ochranny faktor, tiež som spokojna, ja som ho vyhrala na avon stranke tak som sa potešila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty maš normalne stastie na tieto sutaze, :-)) Som rada ze ti vyhovuje :-)

      Odstrániť