28. apríla 2015

Rimmel London NOVINKY !

Ahojte !  Mám pre Vás menší BOOM s novinkami značky Rimmel London. Testovala som 5 nových produktov, ktoré nájdete  v DM-drogérií a dnes Vám spíšem moje skúsenosti a názor..:-)
Niektoré produkty má nadchli a niektoré mi nesadli, no ktoré sú to? Poďme sa pozrieť :-)

Začnem asi pozitívne, tými mojimi favoritmi, ktoré som si obľúbila pri testovaní.
Prvým obľúbencom je šikovný "Brow this way" teda set na obočie, ktorý obsahuje dva štetčeky, jednym sa ma naniesť tieň a druhý slúži na nanesenie vosku-na rozčesanie a zafixovanie. Ku mne sa dostal odtieň 003 Dark brown, myslím, že mám v tomto smere celkom šťastie že mám tmavé vlasy tak mi tento odtieň sedí, lebo ako som inak videla, tak Rimmel veľmi vhodný odtieň ostatným blogerkám neposlal. 
Ide o naozaj praktickú vec, je pomerne malý, takže sa zmestí kľudne do kozmetickej taštičky, keď cestujete. Na mňa je to trošku teplá hnedá, ja mám radšej skôr iný podtón, ale dá sa s ním pekne vykresliť obočie, Musím ale pochváliť vosk, ktorý je naozaj super a skvele zafixuje obočie a tak obočie drží po celý čas. Štetčeky ja nepoužívam, mám na to svoje a "väčšie" ale niekomu postačí aj toto :-) Za mňa fajn produkt,

Cena 4,49 €

Rimmel mi poslal rovno dve riasenky, takže som mohla testovať až až..:-) Ospravedlňujem sa no nemám fotky riasenky na očiach, pokiaľ by ste ale chceli dodatočne priložím fotky, no momentálne nemôžem spraviť fotky, takže sa budeme musieť zaobísť aj bez nich a postačiť Vám musí "len" môj názor.
Exra 3D Lash- Táto riasenka je momentálne mojou najobľubenejšou. Používam ju každý deň, pri každom líčenie, no a to už svedčí o niečom :-) Mám ju naozaj rada, obalom ma síce extra nenadchla, ale výsledný efekt rias je naozaj krásny. Riasy krásne predĺží, oddelí, zahustí a vyzerajú krásne. Neostískava a nerozmazava počas dňa. 3D efekt je myslím že na mieste,teda nie úplne doslovne ..:-) Inak ako môžete vidieť nižšie ma zaujimavú kefku, ktorá obsahuje krátučké štetinky, ktoré mi veľmi vyhovujú na moje krátke riasy. Určite môžem doporučiť ďalej a ja si ju kúpim znova. Vydarený produkt za pár korún.
Cena 3,99 €

Wonderful Extreme Black - Ďalšia riasenka už nie je tak dobrá ako prvá. Má síce krajší obal ale vnútro je pomerne na nič. Aspoň podľa mňa, pokial ju vlastníte, určite mi napíšte váš názor. Kefka vyzerá naozaj pekne, no na krátke riasy je nič moc, na také skôr naozaj odporúčam predchádzajúcu riasenku. Príde mi, že nenanáša dostatočne množstvo  a riasy pôsobia aj po nalíčení pomerne nevýrazné. Výhodou je že obsahuje arganový olej z Maroka :-) Keby som si ju sama  kupila za túto cenu, tak by ma to určite mrzelo.
Cena 8,49 €

Ďalším pomerne obľúbeným produktom je tento puder Lasting finish 25HR, pokiaľ je Vám názov známy, tak áno, má súrodencia Lasting finish tekutý make-up :-)  
Je to 2v1 takže môže slúžiť aj miesto make-upu, má super krytie, nepôsobí ťažko, skôr je ultraľahký a kto by nechcel zametovú pleť ? :-) Naozaj ma krásnu, jemne nalisovanú konzistenciu a nanáša sa jedna radosť. Pokiaľ ho chcele naozaj len na zafixovanie tak ale skôr odporúčam klasický Powder Brush, tak to aspoň ja nanášam, keďže nemám rada veľmi púdre na celej tvári. Ale pokiaľ ho chcete precízne tak labutienka je tiež fajn. Okrem labutienky obsahuje aj zrkadielko. Opäť teda velmi praktický produkt, ktorý môžem odporučiť. Mám ešte jeden podobný tomuto ale od inej značky, ktorý Vám ale ukážem nabudúce v recenzií, pokiaľ by ste chceli porovnať.:-)

Cena 7,99 € / 7g

No a posledný, pre mňa tak trochu prepadák je tento balzám "Keep Calm..." Myslím, že už je týchto balzámov, baby lipsov, keep calm-ov a podobných veľmi "fashion" produktov na sk/cz trhov naozaj dosť a tak ma produkt nenadchol. Ďalším dôvodom je aj to, že podľa mňa nemá žiadny účinok, na perách vydrží krátku chvíľku, čo je škoda lebo hydratácia by bola v tomto smere fajn :-) Odpudivá je aj pomerne umelá vôňa. Inak dostupné sú štyri odtiene, ale pokiaľ som správne informovaná tak len v Česku. Tie myslím, že budú aj jemne farbiť.

Cena 2,19 €

To je na dnes všetko. Určite mi napíšte, či máte vy nejakého obľúbenca medzi týmito. Mám strašne veľa produktov, ktoré čakajú na recenziu. No už za necelý mesiac maturujem, to znamená, že pravdepodobne máj bude najmenej aktívny, skôr vôbec, predpokladám. Už len tento mesiac a v júni sa Vám naplno venujem s líčeniami, s recenziami, s rôznymi novými článkami a samozrejem bude aj nejaká ta súťaž, za vašu trpezlivosť. Ďakujem Vám
Patty

11 komentárov:

  1. Kraska :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/2015/04/more-than-vogue.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me zaujal snad jen ten pudr.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem prečo, ale v drogérii ma to k Rimmel stojanu vôbec neťahá.. keď tak rozmýšľam, mám od nich len rúže Kate, ktoré sú super a v minulosti som mala Lasting Finish makeup, ktorý bol tiež fajn :) Z týchto noviniek sa mi páči set na obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z týchto produktov mám balzam, ale je to slabota. Zaujal ma však púder, po ktorom som už v obchode poškuľovala :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kartáčky od řasenek se mi líbí :) Vlastně si tak říkám, že já mám od Rimmelu jen laky na nehty a jinak dekorativkou ozkoušenou nemám

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslim že obal riasenky nie je dôležitý hlavne že ty si sňou spokojna ako farbí a všetko do toho, ja som hľadala nejaku špiralu ale zas som sa vrátila k avonu a oriflame ktoré mam už osvedčené:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten set na obočí se mi moc libí. Vždy se po něm koukám, ale nikdy si ho nekoupím, tak snad se jednou odhodlám :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta sada na obočí vypadá skvěle, jen bych se bála, že jsou na mě ty odstíny moc tmavé :/. Každopádně super recenze :)

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta sada na obočie vyzerá super :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta sada vypadá skvěle =) ted mám od essence a krom štětečku si ji nemohu vynachválit

    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť