17. apríla 2015

GOSH Primer Plus recenzia

Prajem pekný piatkový večer !

Dnešná recenzia sa bude týkať o produkte, ktorý je základ pre dlhotrvácny make-up. Tým základom myslím podklad, podkladovú bázu. Tentoraz si na mušku vezmem Gosh, o jednej podkladovej báze práve od tejto značky som písala už dávnejšie. No teraz prišiel Gosh s novou bázou a tým je Primer Plus. Na fotkách môžete vidieť produkt vo "vzorke" ale prikladám aj oficiálnu fotku plného produktu (30ml), stojí 14 €.


  • Nie je to obyčajná podkladová báza, je obohatená o snežnú riasu – omladzujúcu aktívnu zložku zo zasnežených Álp. 
  • Vďaka svojim unikátnym vlastnostiam táto podkladová báza zásobuje bunky novou vitalitou a zbavuje pleť nedostatkov. 
  • Používajte samostatne pre prirodzený vzhľad, alebo pod make-up – pre bezchybnú, omladenú pleť.
  •  Púder zo snežnej riasy v podkladovej báze Primer Plus chráni a aktivuje faktory dlhovekosti v bunkách pleti. 
  • Primer Plus: omladzuje a chráni pleť na úrovni buniek, ochraňuje mladistvosť pleti, posilňuje obranyschopnosť buniek, podporuje, vyhladzuje a hydratuje pleť, vytvára dokonalý podklad pod akýkoľvek make-up, zmierňuje mimické linky a póry, je bez parfumácie a parabénov.

Takže ide o omladzujúcu podkladovú bázu, t.z. že vhodná najmä pre také typi pleti, ktoré potrebujú rozžiariť a omladiť/zjemniť vrásky.Navyše neobsahuje parabény a je bez parfumácie.
Báza napriek tomu jemne, sviežo vonia(aspoň podľa mojho čuchu..:D) a má bielu farbu. Konzistencia je jemná, krémová. Musím povedať, že už hneď po nanesení zanechá pleť hladučkú-saténový efekt. Naozaj finish už po samotnej podkladovej bázy je perfektný a môžete ju použiť samostatne bez makeupu, pekne zjemní vrásky(aj tie najmenšie) a "skryje" rozšírené pory..:-)Čo sa týka výdrži make-upu s touto podkladovou bázou, tak extra veľké rozdiely som nezaznamenala, ale lepšie na s ňou makeup vyzerá, ako na čistej pleti.Teda aj tak ľahko "nezíde" a vyzerá krásne aj po niekoľkých hodinách. Celkovo mám Gosh aj vďaka práve týmto produktmi. Je to moja druhá podkladová báza od Goshu a zatiaľ spokojnosť.
Bázu si môžete zakúpiť ako aj v e-shope Fann (KLIK) tak aj priamo v parfúmerií Fann...

Aký je Váš obľúbený produkt od značky Gosh? 

3 komentáre:

  1. great post, love primers :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som momentálne vo veľkom vytržení v hľadaní poriadneho primeru, pretože v júli sa mi vydáva sestra a ja ešte stále nemám favorita :P skúsim sa poobzerať aj po tejto, na Gosh všeobecne som akosi pozabudla :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť