25. marca 2015

Starostlivosť o pleť a telo s Baleou


Krásny večer prajem :-)

Dnešná recenzia bude na tému starostlivosť o pleť a telo. Predstavím vám spolu tri produkty, dva na pleť a jeden taký všestrannejší produkt. Balea je v tejto oblasti veľmi dobrá a lacná varianta. Teda kozmetika dostupná pre študentov.

Prvý produkt je telový olej Seelenzart a už na prvé ovoňanie som si ho veľmi obľúbila. Telové oleje sú v poslednej dobe čoraz viac a viac obľúbenejšie, preto by nejaký určite nemal chýbať aj u Vás doma. No a táto lacnejšia varianta je super. Oleje sú pomerne drahé ale samozrejme je to široká cenové relácia..Ako som spomenula vonia naozaj krásne, sladko, sviežo a úplne opantá vaše zmysly. Ja ho používam veľmi rada, už len vďaka tej vône, je to tak známa vôňa, že jej neviem prísť na názov..:D
Olej obsahuje jojobový, bisabolový a avokádový olej, ktoré pokožku intenzívne hydratujú, zvláčňujú. Na dotyk je hebká, pružnejšia a naozaj krásne vláčna. Využijem ho najmä cez teplejšie obdobie, pretože mám veľmi rada keď je pokožka "lesklá" a vyzdvihne opálenie :-) Samozrejme ho môžete použiť aj na masáž, to som už viackrát skúsila a je to úžasný relax..:-) Takže, kto nevlastní ešte telový olej šup do drogérie !!
Ešte pre informáciu cena je 3,49€/150 ml.

Od tela prejdeme k pleti, tu mám najnovší produkt od Balei, ktorý som testovala ide o pleťovú vodu a čistiacu kefku od Ebelin. Pleťová maska vonia po malinách, testovala som aj v minulosti produkty od Baleli s vôňou malín a teda na mňa je to moc cítiť po chémií, takže vôňa mi príde umelá a nepáči sa mi. No odhliadnúc od vône je tento produkt relatívne dobrý na jeho cenu. Zaujímavosťou je že na dne je púder, ktorý ma pleť zmatniť. Pred použitím je potrebné teda pleťovú vodu poriadne pretrepať. Ja nemám extra mastnú pleť tak som si zmatnenia nevšimla, o tom by mohli písať iné žienky..:-) Inak je podľa mňa fajn, odlíči dobre, neštípe a nedráždi. Treba si dávať pozor len na tú vôňu, ktorá nie všetkým môže sadnúť. Produkt si môžete vyliať trochu do misky a tam namáčať kefku a použiť to tak na pleť. Samozrejme je možne použiť aj klasicky tampón. Kefka podľa môjho názoru nesadne "citlivkám" pretože tie štetinky nie sú až tak ultra hebké.Ja kefku nevyužijem veľmi, pretože mi tento spôsob veľmi nesadol, no každý sme iní..:-)
Pozdávajú sa Vám tieto produkty od Balei a Ebelin? Používate olej na telo ? Produkty sú dostupné v DM-ke :-)

4 komentáre:

  1. Pleťovú vodu mám doma, zatiaľ som ju vyskúšala len raz, ale prvý dojem bol celkom dobrý. :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me selibi, aj bych je zkusila, ale odrazuje me, jsem se po Balea mydlu osypala, od te doby jaem nic od te znacky nekoupila, bojim se.. Ale balzamy mi treba vyhovuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oleje mám moc ráda, tak budu muset tento od Balei taky vyzkoušet. Měla jsem nějaký jejich s vůní kokosu a byl skvělý :) A ten kartáček si taky nesmím nechat ujít :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pletova voda, I olej vypada velmi dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť