21. marca 2015

☀ Nové prírastky od Sleek Make-up a dve jarné líčenie ☀

Aaahojte !!!
Tak sa ozývam spolu s novou recenziou a dvoma novými jarnými líčeniami, ktoré som vytvorila pomocou produktov od značky Sleek Makeup :-) Keď už máme oficiálne jar tak prečo nepridať trošku farieb na tvár nie ? :o) Ja farby milujem takže som sa na toto obdobie veľmi tešila :-) Písomné maturity mám úspešne za sebou, takže teraz sa budem snažiť dohnať všetky blogové "povinnosti", mám toho až až :-) Dnes som chcela pôvodne niečo iné zverejniť, ale to jarné počasie mi nedalo a musím to aj na blogu prejaviť akú mám radosť..:-) Mimochodom, zmenila som trochu dizajn blogu, keďže sme tu stále mali Vianoce..:D Takže nech to aj tu trochu žije farbami :-))

Ako som naznačila dnešok sa bude niesť vo farbách, ktoré Sleek ponúka naozaj mnoho. Všetky tieto produkty mám zo stránky Stayunique.sk, ktorej veľmi pekne ďakujem za spoluprácu. Vám patrí ešte väčšia vďaka, lebo len vďaka vám mám možnosť skúšať nové značky, nové produkty, ktoré by som bez blogu rozhodne možnosť nemala. Ďakujem Vám ♥ ! Inak stránka Stayunique.sk (nájdete ju aj na Facebooku) ponúka naozaj veľké množstvo produktov značky Sleek, či už túžite po paletkách, krásnych rúžoch, BB-kréme, líceniek, produktov na kontúrovanie...všetko nájdete na tejto stránke, ktorá je pravidelne aktualizovaná, takže dodávajú nové produkty..:-) Je veľmi pekne priehľadná, takže človek sa tam hneď vyzná a pekne nakúpi radosti :-)) Na Facebooku často organizujú súťaže o Sleek produkty, takže stojí za sledovanie :-))
Ako prvé začnem nádhernou, farebnou paletkou z rady i-Divine- Candy. Výber paletky bol jasný, keďže práve Sleek je známy svojimi nádhernými, cenovo prijateľnými (cca 11€) a extra pigmentovanými paletkami. Veľa muziky za pár korún. Sú rôzne kombinácie farieb v paletkách od neutrálnych cez farebné až po tmavé..Toto je moja tretia paletka(áno, ešte len) ale určite nie posledná. Zatiaľ s každou jednou som bola nadmieru spokojná. No nie je úúžasný ten obal ?? :-)) Pestré obaly ja mám veľmi rada a ešte keď ukrývajú takýto pokladík :-) Obal samotnej paletky je matný, ako u všetkých produktov Sleek, čo má aj plus aj mínus..Je to taká klasika, no je na ňom vidno každá čmuha..Paletka obsahuje veľké zrkadlo, čo je pri líčenie veľká výhoda, obsahuje aj aplikátor, ktorý nie je na zahodenie, no ja samozrejme uprednostňujem štetce. Každý tieň má svoje meno. Dokopy je v paletke 12 tieňov, čo je naozaj super.

Táto paletka je ako stvorené na jarné hrátky s farbičkami, ja som vykúzlila dve, výraznejšie, jarné líčenia práve s touto paletkou a ešte s vodeodolnou gelovou ceruzkou, ktorú nájdete nižšie. Ličenia sú na konci článku. Pigmentácia je na jednotku, nižšie môžete vidieť fotky bez blesku aj s bleskom, tiene som naniesla bez podkladovej bázy a fakt pigmentácia je božská. Nájdete v nej aj matné aj trblietavé tiene. S výdržou som tiež veľmi spokojná. Som veľmi rada, že Sleek je už tak ľahko dostupný na Slovensku a každá si môžeme kúpiť svoju paletku podľa svojho priania..:-) Ja som z paletky na mäkko a čo vy ? :-))

Linky, linky linky...:-) Večná téma hľadania dobrej čiernej linky u mňa..:-)) Po dlhodobom skúšaní, testovaní, hľadaní som dospela k tomu, že gélové linky mi vyhovujú najviac. Moju obľúbenú, lacnú gélovku od Essence prestali vyrábať a ja som našla momentálne dobrého nahrádnika..:-) Toto "bábätko" od Sleek-u je naozaj skvelé. Bábätko preto, lebo je taká maličká (6,3 g), je v maličkom obale,že už som ju pár krát hľadala...Gélová očná linka s názvom "Ink Pot" je naozaj úúúžasná, môžem kľudne povedať, že ešte lepšia ako od Essence, ktorú som si v tom čase, nevedela vynáchvaliť. Je naozaj čierna a čo ma najviac dostalo..je konzistencia..Je mäkká, jemná, úplne ľahko sa s ňou pracuje, a aj "antilinkár" si spraví krásnu linku. Samozrejme je na to potrebný dobrý štetec, s ktorým to pôjde raz dva..K linke je síce pribalený aj maličký šteček, no ja používam zkosený štetec o Zoevy..:-) Linka sa nerozmazáva, vydrží snáď všetko, je dlhotrvajúca, rýchlo schne a ja s ňou nemám žiadny problém. Môj favorit. Použila som ju aj pri líčeni.


Priznám sa, že farebných očných ceruzok veľa nemám, takže som bola rada o tento kúsok. Tyrkysovú farbu zbožňujem pri líčeniach. Robila som už veľa líčení práve s touto farbou. Na stránke nájdete samozrejme veľa farieb, ktoré si môžete zakúpiť. Ide o vodeodolnú ceruzku Eau La La Liner, ktorá má veľmi dobrú, gélovú konzistenciu.  Ďalší skvelý kúsok, pigmentácia je výborný, výdrž tiež, použila som ju nižšie pri líčení ako dolnú očnú linku, je vhodná aj na waterline , kde skvelo drží. Dobre sa tieňuje, rozmázava a celkovo práce je skvelá. Toto je odtieň 305 Cobal Blue no mám zálusk už aj na iné. Určite sa dá použiť rôzne, či už ako samotná očná linka, alebo ako podklad pod tiene..:-) Je to len na vás. Ja som ňou milo prekvapená a rozhodne odporúčam. Sami pozrite na swatch a líčenie a posúďte..:-)
Posledným produktom na dnes je táto výrazná, ružovú lícenka. Je to asi druhá najznámejšia vec po paletkách u Sleek. Rôzne farby..no nedá sa odolať. Ja som samozrejme váhala nad viacerými no vyhrala táto. Nie je krásna? Čistá barbinovská ružovka. Prekvapilo ma jej malé balenie (8g), no zato sa všade zmestí. Znova matný obal, veľké zrkadielko, ktoré je super. Pigmentácia lícenky je super ako aj výdrž. Určite odporúčam vrstviť a najprv dať jemnú vrstvu aby neznikol nežiadaný vzhľad pri tej vysokej pigmentácií. Niekto si môže pomyslieť, že načo by si kupoval takú žiarivú lícenku, no ona skutočnosti nie je taká, vyzerá veľmi pekne, samozrejme vtedy, keď s ňou viete zaobchádzať. Ja ju nanášam jemne so štetcom, ktorý je na fotke. Je z Rose Golden sady od Zoevy..:-) Inak lícenka je matná. Ja som veľmi spokojná. Dostupné su rôzne aj triá líceniek, alebo aj v kombinácií  bronzerom, určite odporúčam pozrieť.


No a už sa blížime ku koncu. Dostávam sa k spominaným líčeniam. Prvé líčenie je jemnejšie. Pri obidvoch líčeniach je použitá paleta i-Divine Candy, čierna očná gélová linkan a lícenka Pixie Pink(veľmi jemne, na fotke skoro by som povedala že ani vidieť nie je)....Vidíte, že farbami som nešetrila. Po rozkliknutí fotiek sa fotky zväčšia.:-)
Použila som žltozelený tieň, pastelový zelený a na dolné viečko fialovú a jemne zelenú.Veľmi rýchle a jednoduché. 

Toto líčenie je už výraznejšie a som s ním viac spokojná.Veľmi sa mi páči táto kombinácia. Dolné viečko obsahuje tú tyrkysovú očnú linku od vonkajšieho kútika až ku koncu, nakoniec som naniesla modrý očný tieň, podľa mňa to vyzerá super čo poviete ? :-) Zaujali ma ešte rúže takže hádam nejaký príde čoskoro ku mne :-)

Dúfam, že Vás dnešný článok nijak nevyčerpal a že sa Vám páčil, ako recenzia tak aj líčenia. Určite mi napíšte Váš názor na Sleek kozmetiku. Teším sa ! Pekný deň !

13 komentárov:

  1. Ta paleta vypadá dokonale! Mám od Sleeku tři paletky stínů a právě sháním také nějaké jarní barvy, tak se po téhle možná mrknu! :) Parádní recenze i líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto nádherné líčení, které ti parádně sedí. Sleek paletky mám ráda, však taky vlastním rovnou čtyři kousky i když tuto barevnou zrovna ne. Tvářenku od Sleek mám také v krésném Rose Gold odstínu i tato růžovka vypadá fakt skvěle :)

    Radu - Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obe liceni se ti povedly a ta paletka vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení! Paletka má super odstíny!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To druhé líčení je vážně krásný. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Povedené, efektní a k tomu rychlé a jednoduché. Tato líčení se ti povedla:-)..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka vyzerá krásne, aj keď ja by som ju nevyužila. Zato ten blush je úplná bomba ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne líčenie :) Od Sleeku mám už dlhšie vyhliadnuté ich matné lesky a tiež paletky, takže dúfam, že si ich čím skôr objednám :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne líčenie veď ako vždy a klobúk dole, ja by som nemala odvahu na toľké farby, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wooow, nádherné odstíny a krásné líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To posledné líčenie!!! Strašne ti svedčí, hneď som si ho všimla aj napravo pri profile blogu, že aké pekné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To modro-fialové líčení je naprosto skvělé!

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť