8. marca 2015

Burgundy make-up / Vínové líčenie

Pekné nedeľné dopoludnie prajem :-)

Asi to už je naoazj zvyk, že v nedeľu je na blogu líčenie, asi z toho spravím tradíciu, aj keď nie vždy to časovo výjde. Pred pár dňami som mala chuť na výrazné líčenie po dlhšej dobe, lebo momentálne nemám čas sa vyhrávať pri líčení,takže chodím nenalíčena a zas tak mi to neprekáža. No konečne som mala líčiacu chvíľku pre seba a rozhodla som sa spraviť líčenie vo vínových/burgundy tónoch. Na Instagrame mala fotka s líčením celkom veľký úspech, čomu sa veľmi teším.



Toto líčenie sa hodí najmä na jeseň, no ja sa tak veľmi neriadim a nosím to, načo mám práve chuť. Takže dám si aj ružovú na jeseň :D Líčenie je výrazné, ale na nejakú večernú udalosť je myslím ako stvorené. Poslednou dobou som si veľmi obľúbila umelé riasy Ardell a používam ich skoro pri každom výraznejšom líčení, keďže mám svoje riasy dosť mizerné (:D) tak efekt je naozaj viditeľný :)
 


A takto to nejako vyzerá keď sa líčim, niekedy je ešte väčší bordel..:D
Niektorí ste už možno zahliadli na FB alebo Instagrame že mám konečne svoj vysnívaný kozmetický kútik. Áno, konečne som sa dočkala a hneď sa mi líči lepšie. Stôl je z Ikei, kde sa mi super nakupovalo a určite tam ešte zavítam. Plánujem aj článok ako skladujem svoju kozmetiku..:-) Čo poviete?

V poslednej dobe pridávam naozaj veľmi málo článkov, neodpísala som na niektoré komentáre, aktivita je na bode mrazu a tak to ešte chvíľu aj ostane. Blížia sa maturity a ja jednoducho nemám toľko času, koľko by som chcela mať na blog a prednosť dávam iným, pre mňa dôležitejším, veciam. Takže prosím o strpenie a za nejaký čas blog znova rozbehnem a budem aktívna. Určite nechcem skončiť, len teraz budem pridávam minimálne, no verím,že aj tak ostane so mnou.Mám niekoľko produktov na testovanie, ktoré testujem ale na spísanie článkov nemám toľko času. A odfláknuť to naozaj nechem. Veľmi Vám ďakujem za podporu, pokiaľ chceme byť so mnou v kontakte, tak budem rada keď ma budete sledovať na FB stránke a na INSTAGRAME.

 Teším sa na Vaše komentáre k líčeniu. Dnes om vás trošku zaplavila fotkami ale tak aby ste na mňa nezabudli v najbližších dňoch..:D Pekný deň !

22 komentárov:

  1. Krásné líčení, podobné barvy mám moc ráda :) Na plánovaný článek o skladování kosmetiky se těším.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie :) Čo sa týka maturity...držím palce! :) Ono to nakoniec nebolo ani také hrozné ako sme všetci čakali :D
    ...a môžem vedieť ako sa volá ten stolík? tá polička nad ním je super :)

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto líčenie ti veľmi pristane :) A stolík je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow aká krásná si :))) Nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je velmi nádherné líčení! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prekrásne líčenie, veľmi Ti pasuje!! :) A krásny stolík! Nechcela by si to niekedy nafotiť detailne? Čo si ako skladuješ? :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne ako vždy. Prajem veľa šťastia na maturitách!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Teda to je moc krásné, hrozně ti to sluší. Klidně bych to nosila i na den třeba bez řas :) Stolek jsem obdivovala už na instagramu, snad se mi taky jednou poštěstí takový mít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc ti to sluší. Líbí se mi ten světlý odstín uprostřed víčka.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líčení je nádherné! A Koutek vypadá moc pěkně,taky bych si nějaký podobný přála,ale bohužel už se mi do pokoje nic podobného nevejde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Líčenie aj stolík vyzerajú skvelo. A ten článok o kozmetike určite urob, už sa teším ;-)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jednoducho nádhera! Dokonalé líčenie a Ty si neuveriteľne krásna :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Toto je pre teba ako stvorené! Krásne ti to sedí a veľmi pekne v tom vynikneš :) Ja mám tieto tóny pri líčení tiež veľmi rada a tiež kombinujem výrazné oči a pery a vyzerá to super podľa mňa :) A držím palce pri učení!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty oči máš nalíčené vážně nádherně! :)

    EOS GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wow, tak tohle líčení vypadá naprosto super. Tyhle barvy jsou mé oblíbené. Moc ti sluší a ta rtěnka je krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tohle je fakt nádhera a strašně ti to sluší <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. toto licenie sa mi najviac paci a riadne sa ti hodia tie farby super!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jen se uc, blog neutece:) Krasne liceni, ale me prijde, ze ty i kdyby sis jen udelala cernou tuzkou caru pres oblicej, bude ti to sluset:-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Týmto líčením si mi ulahodila, podobné farby mám rada aj na sebe. Tebe to veľmi pristane, i keď ťa tieto farby robia staršou. To však vôbec nevadí, pretože si aj tak prekrásna :)
    Och, ten tvoj kozmetický kútik je malý raj na zemi, ale úplne najviac ma chytila za srdce tá stolička vedľa stolíka. Také ja môžem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Velice sofistikované líčení, které díky těm tmavým tónům působí velice luxusně!
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť