31. marca 2015

Avon SuperExtend Winged Out recenzia

Pekny večer prajem :-)

Dlhší čas tu nebola žiadna recenzia na riasenku, ktoré ja ako ste si mohli všimnúť veľmi rada testujem a hľadám tu správnu pre moje mini riasy..Dnes Vám predstavím najnovšiu od Avon s názvom "SuperExtend Winged Out", ktorá mi najnovšie pristala v kozmetickej zbierke. Mám ešte ďalšie tri, myslím, na testovanie takže teraz tu bude trošku menší "boom". Ale prejdem k recenzii, aby som Vás nezdržiavala :-)

SuperExtend Winged Out špirála zaručuje až o 80% výraznejšie predĺženie rias, vďaka extra čiernymi vláknam, ktoré dodajú farbu bez hrudiek a bez zlepenia. Ďalšiou výhodou má byť, že je dlhotrvácna. V katalógu ju nájdete vo dvoch odtieňoch Black Brown a Raven Black za ccnu 7,60 €, momentálne by ale mala byť v akcii za 3,90€.
No ale stojí zato? Poďme sa pozrieť !
Strieborno-čiernu kombináciu sa mi veľmi páči, aj keď viac uprednostňujem čierno-zlatú, je to v podstate jedno. Obal sa mi páči, nie je ničím vynímočný, je jednouchý a pôsobí na mňa elegantným dojmom. Palec hore !
Kefka je umelá, tenšia-užšia a tak si môžete s kľudom nalíčiť aj tie najmenšie riasy v kútiku oka, mne sa pozdáva a myslím, že by mohla sadnúť viacerým z nás..:-) Avšak u mňa prvý problém nastáva,že podľa môjho názoru naberá veeľmi malé množstvo riasenky pri aplikácii na oko a tak mám zväčša pocit, že ani nelíči.No a musím siahať častejšie znova do "vnútra ? :D" Ako som spomenula primárnou funkciu tejto riasenky je predĺžiť a oddeliť, čo si myslím celkom spĺňa.  Vždy upozorňujem, že každý máme iný typ rias a tak každému sedí niečo iné, je rozdiel keď má niekto bábikovské riasy a niekto (ako ja :-))) ) také mizerné. No po prvej vrstvy som si všimla oddelenie, rozčesanie rias, čo je super ako základ. Nikde nie je určené že pri nalíčení rias sa musí používať iba jedna riasenky, kľudne môžete použiť dva rôzne typy ! Myslím, že na fotke nižšie je dobre vidieť, že riasy celkom pekne predĺži. No zahustenie tu určite nie je a ani ten výrazný look. Čo mne teda nevyhovuje, keďže ja práve hľadám takú riasenku, čo naozaj zvýrazní, zahustí a predĺži riasy no a táto spravila iba taký základ teda oddelila a jemne predĺžila.
Pre tie dni, kedy chcete mať len jemne nalíčenie riasy a nie veľmi zvýraznené tak určite bude dobrá, no myslím, že inak nie. Vadí mi, že nenanáša dostatočné množstvo a musím "hrabať" s kefkou a tiež že finálny vzhľad je u mňa veľmi prirodzený. Odporúčila by som ju tiež tým, ktoré majú svoje husté riasy a potrebujú len predĺžiť a trošku zvýrazniť, vtedy bude tiež skvelá. Inak výdrž je pomerne dobrá, celkovo ju hodnotím ako jednu z tých primeranejších, no ako moja obľúbená určite nie je. To či ju potrebujete, si zhodnoťte sami, pretože iba vy jediní poznáte svoje mihalničky..:-))

Určite mi napíšte Váš názor na túto novú špirálu od Avonu a či máte nejaký obľúbený produkt od Avonu ? :-) Teším sa na Vaše komentáre. Majte ešte pekný večer !


9 komentárov:

  1. Ja uz radeji od avonu zadnou rasenku nechci, ikdyz ten jeji kartacek vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Efekt sa mi veľmi nepáči. Na mojích bielych riasach by to bolo asi ešte horšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak mám byť úprimná, Avonovské riasenky mi nikdy nesedeli a ak by som si mala kúpiť túto za neakciovú cenu, tak si to dva krát rozmyslím. No ak je naozaj v akcii a aspoň trošku pomôže, tak by som pouvažovala...No a ako sama píšeš, každá máme iný typ rias, takže niekomu môže sedieť dokonale :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty maš riasy tak akurat iba že niekto ich ma možno hustejšie alebo dlhšie,mne sa pači že ich takto zvyrazni niekedy to podla mna aj stači takejemne zvyraznenie,,akurat aj hladam aku by som si kupila ale tato ma moc nezaujala, ja mam z avonu tu big darling zo začiatku bola super ale čimdlhšie ju použivam tak ako keby už začina opadavať a hrudkovatieť,, niekedy mali tie špiraly vačšiu vydrž niekedy aj pol roka a teraz pomaly nevydrží ani mesiac

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Efekt dělá pěkný. Já mám od Avonu ráda tužky na oči. Takové ty vysouvací a gelové.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S touto řasenkou zkušenosti nemám, ale celkově se Avon řasenkám vyhýbám jak jen to jde. Řasy jsou zplihlé, drolí se, nevypadají, tak jak reklama slibuje. A to už jsem jich vyzkoušela několik!! Celkově moc s Avon výrobkama nejsem spokojená :(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Efekt robí naozaj prirodzený, takže u mňa si nájde miesto na denné líčenie, ale keď chcem poriadne výrazná mihalnice, tak po nej nesiahnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak já osobně si řasy líčím teda dvěma typy řasenek, jedna od Gabriely Salvete (Diamond) a druhá, která je zrovna doma. Prostě Gabriela má ten nejlepší kartáček! :D
    Jinak AVON řasenky moc nemusím ale tahle vypadá dobře :-)

    Klára z NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásny efekt ♥
    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť