22. februára 2015

ORANGE Spring Makeup

Peknú slnečnú nedeľu prajem !

Včera som mala chuť sa pohrať s farbami a keďže jar sa pomaly ale isto blíži tak som sa rozhodla zvoliť líčenie do trendovej, jarnej farby-oranžovej. Ja farby milujem a nebránim sa im po celý rok..:-) Pre niekoho dnešné líčenie bude bláznivé, ale to som ja :-) Rada skúšam nové veci, nové farebné kombinácie..

Rada pozerám na internete inšpiráciu na líčenia, trendy, čo beží a podobne..:-) Aj keď najradšej sa riadim podľa seba, nemám problém sa inšpirovať niekým iným a pokiaľ mi líčenie sadne tak je to pecka :o)
Líčenie je pre mňa zábavou a rada sa hrám..

Trednovou farbou v líčení je práve aj oranžová. Či už ju použijete na oči, ako lícenku či rúž je vážne len na Vás. Priznám sa, že ja som už použila všetky možností. :D  Oranžové pery vážne milujem na denné nosenie, proste krása..:-)) Nevravím, že práve v takejto farbe na očiach by som vyšla von na nakupovanie alebo podobne, asi by som použila nejaké neutrálne hnedé odtiene..Ale inšpirácia pekná nie  ? :-)))

Všetky tieto oranžové odtiene, ktoré som použila sa nesú, ako môžete sami vidieť, v teplých tónoch.
Môj postup pri tomto líčení je nasledovný..
  • oko som vytieňovala jemnejším oranžovo-hnedým tieňom z paletky Zoeva 98 očných tieňov..nanašala som ho smerom k obočiu
  • do ohybu viečka nasledoval hlavný tmavší, výraznejší oranžový tieň z duo paletky od NYC, túto značku najdete v 101-tke napríklad..:-) Tieň som ťahala až k smerom k vnútornému kútiku. Naniesla som ho aj do vonkajšej strane viečka
  • do prvej tretiny oka som naniesla oranžovo-žltý tieň znova z paletky od Zoeva
  • no a na viečku nám v strede ostane miesto, kde som naniesla jemný, trblietavý oranžový tieň, aplikovala som ho na mokro, pretože tieň je zapekaný..paletka od BH-cosmetics Wild Child (recenzia
  • tiene som medzi sebou jemnučko poprepájala aby bol prechod čo najjemnejší
  • na dolné viečko som naniesla len dva tiene, oranžovo-žltý do polovice oka a ťahalo som až od tmavo oranžovej
  • nalepila som umelé mihalnice Ardell a spravila linku...
  • pod obočie som naniesla biely tieň z paletky od Makeup Atelier Paris
Pokial by Vás zaujimali ešte nejaké produkty alebo hocičo iné, napíšte mi :-)  Inak na pleti mám ten najúžasnejší rozjasňovač pod slnkom ..:-) Mary Lou Manizer od The Balm, myslím, že je to celkom pekne vidieť, pleť mám pekne rozjasnenú..:-) Chystám recenziu na The Balm produkty aj s novými štetcami od Zoevy..bohužiaľ mám toho toľko že neviem kedy to všetko chcem postihať..:D bohužiaľ obdobie pred maturitou je fakt stresujúce a chaosové..:D

Mimochodom rúž odporúčam určite len jemný k takýmto výrazným očiam, ja som zvolila nude variantu, Rimmel London 03 :-)) Mám ho už strašne dlho a strašne máličko, musím dokúpiť zasoby..:-)

Ako sa Vám páči toto líčenie? Viem, že to nie je možno práve Vaša šálka kávy ale berte to ako inšpiráciu..:-))

11 komentárov:

  1. Krásna inšpirácia, oranžovú ja môžem tiež. Aj na perách sa mi veľmi páči, presne ako tebe. :) Bohužiaľ tiene v oranžovej ešte nemám, ale určite si ich po tomto tvojom líčení pobežím kúpiť :D Super, krásna ako vždy :))
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musim rict, ze to vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné líčenie také svieže, jarné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tedy barva.. To už chce docela příležitost si to takhle někam vzít, ale šíleně moc by mě bavilo to malovat!! :D sluší ti to :)) Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľa ľudí nemá rado takéto výrazné líčenie ale mne sa moc páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To vypadá opravdu hezky! Já sama bych si netroufla, ale tobě to je šité na míru. :))
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nápadité a povedené. V posledním měsíci jsem si pořídila Rainbow refil od Inglotu v grepově oranžovo červené, tak mám inspiraci, jak jej využít:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na léto si myslím, že je to skvělá inspirace, moc se ti to povedlo :)
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť