8. februára 2015

Novinky z BH-Cosmetics ♥♥♥


Pekny nedeľný večer priatelia :-))

Dnešný článok bude tip na skvelé produkty, ktoré sa objavili u mňa doma. Tento článok sa bude týkať o značke BHCOSMETICS, čo je americká značka, ktorá je populárna rôznymi paletami očných tieňov, líceniek a podobne..:-)) Dokonca aj známe makeup youtuberky majú svoju vlastnú paletku, ktorá spadá pod BHcosmetics. Já mám napríklad známu Itsjudytime paletku a je užasnááá..:-)

Ja som mala možnosť si vybrať tri novinky, za ktoré veľmi ďakujem. Sama som nevedela čo si vybrať, toľko farbičiek..:-)) No zvolila som paletku na kontúrovanie, paletu zapečených očných tieňov a moj vysnivaný makeup artist opasok :-)  Juchúú :-P

Forever Nude Sculpt & Glow

Sada predstavuje súbor dvoch odtieňov kontúr, dva zvýrazňovače odtieňov a jeden univerzálny zvýrazňovač rumenného odtieňa na zvýraznenie. Používajte tmavšie farby na odtiene a obrysy a svetlejšie farby na zvýraznenie a zlepšenie svojich čŕt pre prirodzený a bezchybný vzhľad.

Paletka, ktorá ma zaujímavý vzhľad zaujme aj so svojím vnútrom. Táto kontúrovacia paleta obsahuje 5 produktov v jednom..:-) Dá sa zakúpiť v dvoch odtieňov, ja mám tmavší (medium deep - odtieň), ktorý obsahuje teda tmavšie odtiene kontúrovacíh púdrov, lícenky aj rozjasňovačov.. Ja som túto paletu videla pred nedávnom u jednej americkej youtuberky a veeľmi ju chválila, takže rozhodnutie bolo jasné.. Obal sa mi celkom páči, aj keď nie je ničím extra, farba je príjemná lososová :-)
Prvý odtieň je na zosvetlenie miest, teda na zvýraznenie plochy, ktorú chcem dať do pozornosti. Je matný, na mňa trošku moc žltý, ale je použiteľný, ja ho používam pod oči až po lícia do takého trojuholníka..:-)
Celkom dosť tmavý rozjasňovač, pre mňa pomerne nepoužiteľný. Podľa mňa by bol moc aj pre černošky, farba sa mi nepáči ako na rozjasňovači, skôr uprednostňujem zlaté odtiene. Ale tento odtieň pôsobí pekne ako očný tieň :-)
Lícenka, ktorá ma veľmi zaujímavú farbú do červeno-vínovej farby..Veľmi sa mi páči, je stredne pigmentovaná, takže prehnane pôsobiť nebude, aj keď naberete na štetec väčšie množstvo..:)
Prvý kontúrovací púder je úžasný, tá dokonalá farba, ani nie tmavá, ani svetlá, dokonca je matný. Za mňa úplne super odtieň, dlho som taký hľadala. Je skôr pre chladnejšie typy..
Druhý kontúrovací púder je už trblietavý, tmavší a výraznejší. skvele sa s ním konturuje, treba ale dávať pozor na to, aby neostali fľaky a aby bol roztieňovaný..:-)

Za mňa celkom vydarená paletka, ak sa Vám tieto odtiene zdajú veľmi tmavé, existuje aj svetlejšia varianta, tak nezúfajte..:-)
Cena 14,97 € (zľava) /45g

Wild Child Baked paleta očných tieňov
Vytvorte si ligotavý a exotický vzhľad týmito deviatimi fantastickými pečenými očnými odtieňmi. Či už chcete ísť do neutrálnych, odvážnych, alebo pridať nejakú výraznú farbu – môžete si byť istá, že nájdete odtieň, ktorý bude vyhovovať vašej nálade. Tieto vysoko pigmentované, mokro-suché odtiene s odľahčeným dojmom, budú mať intenzívny farebný účinok, ktorý uspokojí Vašu túžbu byť úplne divoká!

Koho by táto paletka očných tieňov Wild Child nezaujala na prvý pohľad? No ja som bola z nej v úžase ! Krááása !  Dobre premyslený obal, je z papierového materiálu, nápis Wild Child má taký lesklý efekt :-) Otváranie je na magnet, veľmi ľahko a hlavne je to funkčne..  Obsahuje 9 zapečených očných tieňov, ktoré sa pohybujú v hnedých, zemitých, prístupných na denné nosenie tieňoch. No nájdete tu aj dva fialové očné tiene..:-) Skvele pre zelenoočky..:-) Mne sa veľmi páči, nájdete ju aj v dvoch ďalších variantách, ktoré sú ale trošku "crazy" narozdiel od tejto :-))
Aj keď sú zapečené, pigmentácia je super. Vôbec nie je tak zlá, ako u zapečených tieňov je známe. Dajú sa použiť mokrou aj suchou metódou. Ja pri líčení nižšie som použila tiene na mokro..:-) Musím uznať fakt, že tiene sa naozaj len málo prášia, nie je to nič prevratné. S dobrým podkladom dokážu vydržať veľmi dlho, skvele sa nanášajú, tieňujú...no ja mám z nich veľkú radosť..:-)

Ja hodnotím túto paletu veľmi pozitívne, pretože sa mi zdá naozaj super, obal robí svoj efekt a krásne vynikne medzi ostatnými krásavicami :-))

Cena 12,97 € (zľava) / 17,7 g 


Prinášam líčenie, ktoré som spravila s touto paletkou. Je veľmi jednoduché, oživené dolnou fialovo-ružovou linkou(všetky tiene, ktoré su použité v líčení su z tejto paletky). Vhodné na denné nosenie :-) Krásne rozžiari celý vzhlad tváre. Čo poviete?


Makeup Artist Opasok (BH Studio Pro Beauty)

Opasok all-in-one s nastaviteľným bedrový popruhom poskytuje kaderníčkam a vizážistkám pohodlné a prenosné úložisko na štetce, nástroje a príslušenstvo. Tento opasok má 18 priestranných priehradok rôznych veľkostí pre optimálne uskladnenie a organizáciu. Čierny tkaný povrch poskytuje elegantný vzhľad, ktorý je pevný a ľahko sa čistí.

Posledná vec je asi pre mňa najlepšia..Z toho hľadiska, že som tento makeup artist opasok chcela už stráášne dlho a konečne som si môj malý sen splnila ♥ No nie je úžasný ?? Už som ho pár krát na líčenia zobrala a neviem si ho vynáchvaliť. Skvele mi sedí okolo pása, má nadstaviteľný bedrový popruh. Vyzerá kvalitne, zmestí sa tam okrem štetcov, aj iné pomôcky ako klieštiky na mihalnice, vatové tyčinky, kefky, tampóny, riasenky, pinzety a iné maličkosti..:-)) Je naozaj super, keď líčim viacero ľudí naraz a nemusím hľadať a strácať čas so štetcami, takto ich mám všetky pokope :-))

Skvelá vychytávka, ktorá nesmie chýbať u žiadnej vizážistky :-))

Cena 13,56 € (zľava)


Poznáte značku BHcosmetics? Zaujal Vás niektorý produkt, ktorý som dnes spomínala ? :-))
Krásny zvyšok dňa!

12 komentárov:

  1. BH cosmetics mám moc ráda. Především jejich Galaxy Chic paletka je božská. Musím říct, že zrovna tak skvěle vypadá i paletka Wild Child.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značke BH cosmetics som ešte nepočula, ale paletka na kontúrovanie vyzerá naozaj dobre. Už dlhšie si chcem nejakú kúpiť. Tiež odtiene sú super. Nude sú proste top! Veľmi pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To balení paletky je moc pěkný a Tobě to hodně sluší! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá paletka tieňov vyzerá skvelo ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky paletky majú nádherné farby. Líčenie sa ti veľmi podarilo, krásne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to krásne, aj paletky aj opasok :) Ja by som sa však chcela spýtať, či v pomere kvalita-cena by si odporučila práve túto paletku :) Ďakujem za odpoveď. A líčenie je naozaj podarené! :))

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné produkty a musím pochválit líčení, nádherně Ti to rozjasnilo očka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, paletky jsou překrásné a hlavně se ti tedy povedlo to líčení, vypadá úžasně, jsi šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Paletky vypadaji bozsky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A když se s paletkami nalíčím, budu také tak krásná jako ty na fotkách??:-DD

    OdpovedaťOdstrániť