15. februára 2015

Novinka na pery: GOSH F✮rever Lip Shine


Ahojte ! :-)

Dnešný  článok sa bude niesť v ružovej farbe V mojej zbierke na pery mi pristal vysúvací rúž v tyčinke Forever Lip Shine  od GOSH, v odtieni 101 Baby Baby. Táto novinka je dostupná až v 10-tich odtieňov, od nahých až po intenzívnejšie...pre každú príležitosť..

Ja milujem všetko na pery, rúže, lesky, balzámy, lip painty takže vždy sa poteším novému prírastku.
Myslím, že rúž v ceruzke je naozaj praktický aj do kabelky, na rýchlu a jednoduchú aplikáciu v zhone..Je to šikovné a praktické. Forever Lip Shine ma veľmi zaujal, aj keď musím povedať, že obalom si ma nezískal. Je plastový, úžší no prišiel mi celkom lacno a nezaujimavo. Od Gosh-u som čakala niečo viac..

Ako som spomenula ide o vysúvací produkt, má užšiu špicku, ktorá skvele vykreslí pery a tak nevýjdete mimo pier. No po dlhšom používaní sa špička vytratí, takže pokiaľ ma niekto extra úzke a malé pery by mohol nastať problém.

Pre milovníčky sladučkej ružovej farby toto bude správny produkt. Farba je naozaj krásna ružová, vhodná aj na bežné nosenie..nie je nijako extra výrazná.  Mna veľmi zaujali aj iné odtiene ako napr.003,010 :-)) Myslím si, že tu by si prišiel každý na svoje..
Aplikuje sa veľmi ľahučko na pery, postačí dokonca jedna vrstva, konzistenciovo je skôr maslovejší, jemnejší a pery zanechá žiarivé a vláčne. Pery sú hyratované, krásne zafarbené no samá dokonalosť..:-) Naozaj revolučná kombinácia rúžu a balzámu. Priam sa rozplýva na perách.

Efekt dlhotrvácnosti je na mieste ! Farba na perách ostane aj po 3 hodinách ( s pitím, menším jedením). Mňa to naozaj prekvapilo, lebo som to nečakala, keďže sa nejedná o klasický tuhý, rúž..Pery sú stále lesklé a vláčne. Po takých 4 hodinách farba je už slabá, ale nie je problém vytiahnuť produkt a pretrieť znova pery, keď je tak praktický. Ani po nanesení viacerých vrstvách šupinky nevznikajú. Farba sa na perách nerozpíja, takže kontúrka nie je taktiež potrebná. No vyzerá to naozaj na dokonalý produkt na pery.

Rúž vyzerá na prvý pohľad matne, neobsahuje trblietky čo ja oceňujem, no ak ste "straky" tak iné odtiene obsahujú aj trblietky napr. odtieň 006 :-)) Na tento odtieň si môžete pozrieť recenziu tu.
Aby toho nebolo málo, rúž vonia krásne jemne po vanilke, čo oceňujem, lebo je to naozaj kráásna vôna, ach ♥ Ja mu dávam naozaj veľa bodov, aj keď teda musím prižmúriť oči nad tým obalom, ktorý mi jednoducho nesadol. Túto praktickú kozmetickú radosť môžem len a len všetkým odporúčiť.
Produkt ma naozaj nadchol, nevysušuje, nevytvára šupiny, krásne hydratuje, zafarbí a vyzerá vláčne a sviežo na perách. Plus výdrž je naozaj výborná. 

Obsah: 1,5 g
Cena: cca 8€ (v e-shope Fann je momentálne za 6,40 € v akcii)

Čo preferujete Vy ? Klasický rúž, alebo takémuto ružo-balzámu ? Zaujal Vás niektorý z odtieňov ? :-)

10 komentárov:

  1. Veľmi pekná farbička aj celkovo takmer všetky odtiene sa mi páčia. Vzhľadom na tú akciu čo prebieha im asi neodolám :)
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odstín je nádherný a líbí se mi i spousta jiných z té nabídky, vlastně bych brala všechny, jsou opravdu moc podařené :)

    New in: January 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypada bozsky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta barvička je přesně moje gusto! Na rtech vypadá moc hezky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V nabídce jsou krásné odstíny a Tobě tahle barva moc sluší :) Já zatím zkušenost tady s těmi druhy na rty nemám :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čekám kdy Gosh dorazí k nám do Fannu, moc velký výběr nemají zatím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky mě láká vyzkoušet něco na rty od Goshe, ale zatím nic nemám. S tím obalem máš pravdu. Odstíny jsou krásné, třeba 3,4,6 :) Vždycky jsem měla pocit, že když na rty nedám klasickou rtěnku, budou suché. Ale když říkáš, že má máslovou konzistenci :) Pro mě je důležitá výdrž, no a vůni vanilky na rtech mám ráda, víc než jahody, kokos nebo mint :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mna by zaujimalo porovnanie s Astor masielkom. Mas s nim skusenost?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, recenzia je tu:http://xoxopatty.blogspot.sk/2014/05/velka-astor-recenzia-novinka-ruz-bb.html
      No astor si ma ziskal krasnym, luxusne posobiacim balenim, viac ako Gosh, aj ked ten napis sa rychlo zotrie..Inak co sa tyka efektu je to dost podobne, no astor ma o trosku slabsiu vydrž, ale pery su krasne zvlačnene..:-)

      Odstrániť
  9. No teda! Tebe táto farba poriadne pristane! K ružovým perám ružové líčka, to je paráda a k tomu to nádherné líčenie očí - som očarená :)
    Mne sa tiež najviac páči 010 a určite si ju chcem kúpiť.
    Keď tento rúž porovnám s masielkom od Astor, tak sú si, podľa mňa, veľmi podobné, akurát Astor je o niečo maslovitejší a niektoré odtiene menej vydržia. Píšem niektoré, pretože mám aj odtieň Plume It, čo je prekrásna vínová farba, a tá drží neskutočne dobre, pretože dosť stainuje, takže pery si držia farbu celý deň.

    OdpovedaťOdstrániť