6. februára 2015

Makeup inspired by Rihanna Who´s that chick / collab post

Krásne ráno prajem :o)

Znova som spojila sily s jednou šikovnou slečnou menom Veronika (veronika-angelina-coufalova.cz), ktorú ale určite poznáte :-) Jej make-upy stoja určite za pozretie !! :-)) Hlavne makeup s plechovkou !! :D Tento krát pôjde teda znova o collab. Spravili sme líčenie podľa Rihanny, konkrétne videoclip Who´s that chick ! Táto pieseň je už síce staršia, ale stále šik :-)) Má dve verzie videoklipu (day version a night version) V prvom je známe žlté, crazy líčenie, ktoré si mimochodom vybrala Veronika a mne sa zapáčila tmavé elektrické modré líčenie s tmavými fialovými perami..:-)) Takže každá sme si prišli na svoje. Dokonca som zistila, že ja som už dávnejšie robila toto žlté líčenie podľa Rihanny,ako dnes Veronika...pozrieť si môžete TU ! Dúfam, že nevadí, no myslela som si, že to bol iný videoklip a pritom je to aj tak dost dávno už...
Veronikine líčenie...:-)
Dominantnými farbami pri tomto líčení je výrazná modrá a tmavá, chladná fialová. Čo mne celkom nevyšlo, pretože takú šedo-fialovú doma nemám :-( Tak som zvolila do fialova aspoň kontúrku na pery od Sephory, v odtieni 140 :-)
Po pravde celkom som si nevedela predstaviť modrú a takúto fialovú spolu ale výsledne sa mi to veľmi páčilo. Hlavne som sa bála tej modrej na očiach, je to taká elekrická modrá, myslela som si, že sa mi hodiť nebude no podľa mňa je to vydarené líčenie..

Snažila som sa oči nalíčiť na spôsob dymového líčenia, nie úplne ale zvýrazniť to,  aspoň trošku.. Použila som modrý pigment od GOSH, odtieň 17 Blue Whale.
Do záhybu oka som naniesla hnedý tieň, aby som oko jemne vykonturovala, tieň je z paletky Itsjudytime.
Na dolné viečko som už modrú nenanášala, lebo mi to už bolo aj na mňa moc :-) Naniesla som len vodeodolnú čiernu ceruzku, s ktorou som spravila aj waterline :) Potom som spravila klasickú linku tekutou linkou, vytočila riasy, svoje nalíčila a naniesla umelé riasy, tento krát som použila Ardell Fashion Black Wispies.
Zakončila som to NYX jumbo pencil v odtieni Milk, ktorú som vklepkala pod obočie a do vnútorného kútika..
Čo sa týka pleti, tak všetko je to o tom istom, niekedy vymením dva produkty a podobne ale základ ten istý. Momentálne stálice sú The Balm produkty, na ktoré mooožno bude aj recenzia časom..:-)  Tu som použila bronzer The Balm Bahamama mama, The Balm licenka Hot Mama...a rozjasňovaš Mary Lou Lumanizer..

Pridávam aj videoklip, kde si môžete pozrieť jej make-up :o)


Som zvedavá na Váš názor na túto kombináciu farieb pri líčení. Toto líčenie ma naozaj bavilo, farby milujem, takže rada experimentujem.Čo poviete ? A ďakujem Veronike za spoluprácu :-)

12 komentárov:

  1. wow, líčení se ti opravdu povedlo a ta kombinace se mi moc líbí. To druhé se žlutými stíny je taky moc dobré! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda Patty, to vypadá krásně! Jsi nádherná :) Jsem nevěděla, že existují i collab posty - o videích vím, ale tohle je pro mě novinka! Každopádně, na tvé oči bych se mohla dívat až do večera :D

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení je úžasné, moc Ti sluší, ta barva je zkrátka elektrizující a překrásná. Verunce se to také moc povedlo, jste šikovné a byl to skvělý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wooow, dokonalý líčení očí! Super :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líčení je úžasné! Moc se ti povedlo. Máš nádherné rty. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tá modrá je úplne hypnotizujúca, krásne! ::)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš to 1000x hezčí, jsi 1000x hezčí!!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toto je veľmi pekné večerné líčenie! Naozaj sa ti to podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť