28. februára 2015

Líčenie na Katy Perry The Prismatic World Tour

Ahojte  ! Dnes len veľmi rýchly post, ohľadom môjho včerajšieho líčenia. Bola som na jednom skvelom koncerte Katy Perry, ktorá má momentálne The Prismatic World Tour a zavítala aj k nám na Slovensko :-)) Veľmi som si ho užila, Katy je proste úúžasná, šou a celý priebeh koncertu bol famózny, veľmi sa nám to páčilo a chvíľkami som mala aj zimomriavky z toho :-)) Choreografie boli zvládnuté na jednotku. Bola to pecka a je to určite zážitok na celý život ! :-) Katy je tak krásna s nádherným hlasom a naživo bola oveľa lepšia ešte :-)

Moje líčenie je v celku jednoduché. Ja som sa rozhodla pre výrazné pery v červenej farbe a na oči som zvolila dvojitú linku, klasickú čiernu a na to som aplikovala ešte striebornú očnú linku. Dokonca som sa inšpirovala týmto líčením u Katy Perry, pretože presne takto bola nalíčená na udalosti " Super Bowl 2015" Podľa mna skvela kombinácia a na koncert sa to určite hodí :-)  Inak som hned vyskušala novú linku od Sleek a je úúúžašná, mäkká, konzistencia na jednotku a za minutu je linka hotová, ale určite uvidite viac v recenzii.

Videá nebudem pridavať, ale keď tak sledujte môj Instagram, tam som pridala dve :-)) No na záver dve fotky, ktoré podľa mňa vyšli..:-))

Mate radi Katy Perry? Boli ste na koncerte ? :-))

9 komentárov:

  1. To líčení je naprosto krásné! stříbrná linka oči hezky rozzáří. Koncert musel být super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty vypadáš vážně jak panenka, tím spíš s tou stříbrnou která Ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Liceni se ti opet moc povedlo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné líčenie! Tá dvojitá linka je proste dokonalá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky! A toto líčenie Ti veľmi pasuje :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katy milujem a aj keď som na koncerte nebola, tak verím, že bol úžasný! A tebe to veľmi svedčalo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčení.
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pretty :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné! Asi sa troška inšpirujem :)

    OdpovedaťOdstrániť