13. februára 2015

Dermacol novinky pokračujeme..:-) DUO očné tiene / 5 day stay lak na nechty

Pekný piatok prajem ! :-)

Pred nedávnom som Vám písala o novinkách značky Dermacol no a dnes to nebude inak...:-) Dermacol je naozaj "plodný " a dnes Vám predstavím nové duo očných tieňov a nový lak na nechty, ktorý má byť dlhotrvajúci a má vydržať 5 dní...:-)


DUO EYE SHADOW / Duo očné tiene



Hneď takto na úvod, vám poviem, že toto duo je famózne !! Jedná sa o novinku, ktorá je dostupná ešte v ďalších troch krásnych kombináciách. Mne Dermacol vybral asi najviac lahodiacu farbu mojím očiam :-) Ako sa píše na oficiálnej stránke sú to dve výborne zladené kombinácie. Obal je super, pretože je vidieť odtiene tieňov. Obsahom je aj obojstranný aplikátor, ktorý je ale v mojom prípade nepoužiteľný.
Saténový očný tieň: jemný, svetlý odtieň pre prejasnenie
Minerálny očný tieň: rozžiari oči mesačným trblietaním a pohľadu dodá hĺbku, rôznofarebné pigmenty a jemné trblietavé čiastočky vytvoria tie najtrblietavejšie odlesky

Fialová (02) dokáže dokonalo vytiahnuť zelenú na očiach..Oči sú ešte viac zelenejšie a krajšie..:-)) Ja ju mám veľmi rada a používam ju už viac ako v minulosti. Tiene sa dajú nakombinovať s hociktorými inými tieňmi, či už z iných Duo paletiek alebo úplne inej paletky..:-)
Pigmentácia je naozaj skvelá, ľahko sa nanášajú a super kryjú..Samozrejme ja používam klasiku - podkladovú bázu pod očné tiene. Ten minerálny očný tieň používam zväčša na mokro, teda na vlhký štetec, aby ešte viac vynikla ta krásna fialová. Výdrž je pomerne obstojná, čas v škole či v práci vydrží, s podkladovou bázou to je super, bez je to už o čosi horšie..

Dostupné sú ako som vyššie napísala ďalšie tri odtiene, ktoré odporúčam určite tiež pozrieť, pretože sa jedná o krásne farby..:-)

Objem / hmotnosť: 3 g
Cena: 6,89 €

Prinášam ako už sa stalo zvykom aj líčenie s použitím tohto duo očných tieňov..:-) Môžete vidieť, že sa krásne medzi sebou prelínajú, vynikajúco sa tieňujú takže výsledok je za každým super :-) Ja som zvolila trošku dramatickejší look,kedže to ja rada..:-) Podľa mňa v pohode vhodné aj na denné nosenie, pre niekoho ale skôr na večerné, čo beriem :-) Do ohybu oka a k vonku oka som naniesla jemne čierneho tieňa, pre úplny dymový efekt. Za seba a podľa mojích skúsenostiach toto duo môžem jednoznačne odporučiť..:-)


5 DAY* STAY NAIL POLISH / Dlhotrvajúci lak na nechty - vydrží 5 dní *

Lak na nechty ktorý má byť dlhotrvácny a vydržať 5 dní na nechtoch je druhou novinkou od Dermacol-u !

Ja som dostala krásnu telovú farbu, ktorá je v teplom podtóne..Nude laky má rada viac moja mamina, ktorá ho aj testovala..:-) Farba sa ale tentoraz páči aj mne, je naozaj krásna, taká "obyčajná" a jednoduchá, vhodná snáď na každý jedeň deň :-) Táto novinka je dostupná v 10 odtieňoch, ponuka je naozaj široká a farby sú krásne :-) Štetček je klasický, ani veľký ani malý, dobre sa s ním lakuje. Lak super kryje, dostatočne aj v prvej vrstve, no ja som vždy zvyknutá na dve, preistotu :-) No a potom prišlo sklamanie, lak vydržal tak tri dni, potom sa začal ošúchať a odlupovať. Samozrejme, je to pomerne individuálne, pretože každý máme inú štruktúru nechtov a tak každý lak inak drží na nechtoch..Bohužiaľ mňa vo finále neohúril. Farba je tak krásna ale výdrž je priemerná, na to aby vydržal 5 dní. Ja a laky nemáme k sebe až tak blízky vzťah ako napríklad ja a očné tiene, takže to nechcem veľmi kritizovať, pretože niekomu môže úplne sedieť..:-)  Toť všetko,môj názor ..:-)
Objem / hmotnosť: 10 ml
Cena: 3,79 €

Pokiaľ máte skúsenosť s niektorými spomenutými produktmi tak mi určite napíšte Váš názor a či vlastníte nejaké očné tiene Dermacol ? :-) Prajem Vám krásny valentínsky víkend..:-)

7 komentárov:

  1. Wow, to líčení se ti opravdu povedlo! a lak na nehty se mi moc líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty oční stíny jsou vážně pecka :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No mě poslední dobou dermacol hodně nevyhovuje :( Dřív to byla moje nej.značka a teď už mám od nich ráda snad jen řasenky a rtěnky. Moje poslední zklamání byly stíny Moon Touch Mousse, mám růžový a bílý. Jsou parádně pěnové, krásně se nanáší, bílý jsem si dala pod oko jako rozjasňovač. Jenže už tak po hodině vypadají hnusně, ten růžový se mění do hněda a hlavně, po zbytek dne jsem měla obličej plný třpytek! A to se mi už hodně dlouho s jinými stíny nestalo. Takže opět jedno velké zklamání, a to jsem si myslela, jaká tohle bude bomba a konkurence Color Tattoo.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To líčení je vážně krásný :-) Lak vypadá taky dobře. Má hezkou barvičku. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiene vyzerajú dobre...určite pozriem aj tie ďalšie odtiene :) a líčenie je naozaj super!:)

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opět naprosto překrásné, jak já bych si přála, abych měla alespoň trošku šikovnou ručku jako ty!
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť