19. februára 2015

Avon Ultra Color Indulgence rúže - recenzia ♥

Pekný deň prajem ..:-)

Trošku sa tu roztrhla vlna článkov s ružami. Dnes Vám predstavím nové rúže od Avon-u s názvom Ultra Color Indulgence. Ja som mala tú možnosť, vyskúšať štyri, naozaj krásne, odtiene rúžov. Po rozbalení balíčka na mňa vykukli krásne, žiarivé,bláznivé a letné farby rúžov. Najprv, som sa zľakla, že ako budem vyzerať cez toto chladné obdobie s nimi ale pravda bola iná...

Ja osobne nemám veľmi skúsenosť s ružami od Avonu takže som bola zvedavá, hlavne na kvalitu v pomere ceny..:-) Cena je cca 3,50 €
Ultra Color Indulgence rúže sa líšia od ostatných rúžov tým, že neobsahujú žiadne vosky, ide skôr o balzamové rúže, ktoré majú hydratovať vďaka obsahu  výživných olejov a masiel..
.
Obal rúžov mi prišiel pomerne v pohode, nie je najhorší, vyzerá fajn, u Avon-u som videla aj horšie, ktoré ma nechali chladnou..Tieto obaly sú užšie a pekné.

Odtiene ako som už spomenula sú naozaj rôzne od jemných až po tie najžiarivejšie. Mne pristali skôr tie letnejšie a farebnejšie..No dostupné sú v rôznych odtieňoch :-) Určite Vás nenechajú chladnými a určite nie sa nejedná o nudné odtiene..

Konzistencia má byť maslová, jemná čo tieto nové rúže spĺňajú, sú prijemné krémové. Ľahko sa nanášajú, pigmentácia je veľmi dobrá, vzhľadom na krémovú až balzámovú konzistenciu. Jedná sa skôr o balzamové rúže, ktoré pery zafarbia. No čo sa týka hydratácie tak tu som skôr negatívna, pretože, rúže akoby zvýrazňujú suché miesta a nedokonalosti na perách  a intenzita farby je oveľa jemnejšia. Hydratácia je veľmi, veľmi slabá, na perách mi po naozaj pár minútach vzniknú malé šupinky zalezené vo vráskach. Výdrž je u týchto rúžov priam nulová, podľa mojej skúseností nevydržia nič. Po kratučkej dobe zmiznú a zanechajú pomerne nepríjemný suchý pocit.
  •  Asi najkrajší odtieň z tích, ktoré mi boli zaslané. Jemný, sladký hnedý rúž, má teplý podtón a na perách vyzerá veľmi príjemne a nevytvára mŕtvolny výraz. Mne sa veľmi páči, vyzerá veľmi prirodzene takže skvelý k smokey eyes ale aj k dennému líčeniu. Nadchol aj moju maminu, ktorá si ho aj privlastnila..:-)
  •  Tento odtieň mi sadol asi najmenej. Výraznejšia koralová až rúžová farba, ktoré je na tom ale s výdržou veľmi slabo. Skvelá na prvé jarné dni aj na leto, no mňa nechala chladnou. 
  •  Korálový odtieň, jemný vhodný aj na deň či k výraznejšiemu make-upu. Ja mám veľmi rada korálové odtiene na jar, priam viac ako ružové. Narozdiel od predchádzajúceho odtieňu sa mi páči oveľa viac.
  • Posledný odtieň, jemná ružovo-fialová farba, ktorá je ale chladná. Ja som takýto odtieň hľadala veľmi dlho no mám z neho celkom zmiešané pocity. Hodí sa skôr blondýnkam. No veľmi pekne oživí jednoduché líčenie. Ešte by som upozornila, že práve takýto odtieň dosť zvýrazňuje nažltlé zuby..:-) Inak na fotke sa rúž javí úplne inak ako na perách, neviem či zlým navsetlením alebo čo, ale fotka na perách je reálnejšia :D

Pre tých, ktorý majú suché pery a nedokonalosti tak odporúčam spraviť peeling a pery naozaj zhydratovať pred použitím tohoto produktu aby ste predišli nepeknému finishu.Ako som písala balenie je praktické, úzke takže do kabelky sa zmestia naozaj v pohode a vďaka nedostačujúcej výdrži je potrebné pre pekný efekt zafarbenia často nanášať rúž.

Ja by som rúže odporučila pre tie, ktoré majú radi krémové, jemnejšie, balzámovejšie rúže ale s dobrou pigmentáciou. Škála farieb je senzačná a pokiaľ nemáte veľmi suché pery myslím, že budu celkom príjemným produktom. Výdrž a hydratácia je mizerná, no pri častejšom aplikovaní ako sa to robí napríklad pri naozajstnom balzáme to bude super :-) U mňa tieto rúže sa určite nestali obľúbencami medzi ružami, je to taký priemer ktorý nesklame ani nenadchne.


Čo vy a balzámové rúže? Alebo uprednostňujete skôr klasické, pigmentované a trvácne rúže ? Ako Vás zaujala táto novinka? V katalógu Avon ich už nájdete dostupné :-)

22 komentárov:

  1. Taak aspon usetrim.:) Avon ma dobre ruze, ale tato konzistencia je asi krok vedla.. To sa bude otlaacat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je, avon ma aj lepšie produkty ako je tato celkom nevydarena novinka....Oni sa ani nestihnu otlačiť lebo su hned fuč..:D

      Odstrániť
  2. Ja mám síce radšej matné a dlhotrvajúce rúže...ale aj tieto vyzerajú celkom dobre! :)

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzeraju na prvy pohlad super ale efekt skoro žiadny..ale odtiene sa mi moc pacia.:-)

      Odstrániť
  3. Ku mne sa majú dostať 3 odtiene, tak som veľmi zvedavá, aké farby dostanem :) Ale ak mám povedať pravdu, moc sa mi ich kvalita nepáči :) tak už sa na to testovanie ani tak neteším :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim, že odtiene dostaneš tie iste, lebo všetky blogerky maju tie isté pokial viem, čo am dost mrzi ze neberu ohlad na rozne farebne typy nas blogeriek....je pravda, ze ked produkt nenadchne to testovanie je naozaj o ničom a nie je ani chut na recenziu..:D

      Odstrániť
  4. Barvičky jsou to krásně a ty kyblíčky jsou rozkošné :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)) detaily sa mi velmi pacia..:D

      Odstrániť
  5. Zrovna mi mají 3 přijít na testování, tak jsem na ně zvědavá :) Tyhle odstíny se mi líbí
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné rtěnky. Nějak poslední dobou Avon nesleduji.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten prvy je pekny uvazovala som o nejakom z nich ale o niakom odtieni do fialova strašne sa mi pačia a zistila že aj hodia celkom,:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ten prvy je super, velmi pekny odtien :-)) a tebe sa určite bude hodit !

      Odstrániť
  8. No tady mi prijde ze pigmentace teda nic moc a ani me tak moc nezaujali.
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pigmentacia je podla mna priemerna..:-))

      Odstrániť
  9. Líbí se mi ta 3. :)

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyhle balzámové rtěnky se mi moc líbí, přemýšlím o koupi, protože ty odstíny nevypadají vůbec špatně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene su vazne krasne, ale pokial mas suche pery tak to nebude pre teba, popripade by ti mohla vadit aj vydrz co som spominala v clanku..:-)

      Odstrániť