5. januára 2015

ZOEVA BRUSH ADDICTION continues / 8 nových štetcov ♥

Krásny pondelok prajem !

Asi už o mne viete, že som priam štetcová maniačka, milujem štetce a som trochu s nimi posadnutá..Vlastním 43 štetcov a z toho viac ako polovica je od známej značky, ZOEVA ,ktorá je čoraz viac populárna aj u nás..Takže keď mi v emaili pristál odkaz, že Zoeva uvádza od 12.januára ďalších 8 nových štetcov, moje srdce zaplesalo. Plus keď som sa dozvedela že DVA podľa môjho výberu si môžem vybrať na testovanie, tak som bola v príjemnom šoku a neskutočne som sa potešila, že moja zbierka sa za rozrastie o ďalšie dva kvalitné štetce a som rada, že práve tejto značky..

Dnes to bude taký menší informačný článok pre Vás o nových štetcov, v krátkosti Vám ich opíšem no a keď budem mať svoje dva štetce doma, tak ich hneď začnem testovať, aby som Vám mohla podať hlásenie :-) Teraz toho zas bude na blogoch viac o týchto nových štetcov, ale veď o tom to je, každá  blogerka má svoj vlastný názor a tak si môžete prečítať viac odlišných recenzií a podľa toho usúdiť či ich "potrebujete"..Aj keď ja už viem odpoveď, nové štetce proste musíte mať..:-D Teda pokiaľ ste tiež taký štetcový maniaci ako ja :-)) A nehambím sa za to, s kvalitnými, čistými, novučičkými štetcami je svet hneď krajšíí..:-) Osobne si nedokážem predstaviť líčenie bez použití štetcov, vo finále je to naozaj vidieť..

Ja konkrétne vlastním už TRI sady od Zoevy + 1 samotný štetec a som NADMIERU SPOKOJNÁ!!!
Tento mesiac to bude už tretí rok, čo vlastním sadu Very Croc a stále je super, používam ju pravidelne a slúži výborne ! Recenziu nájdete TU !
Necelé dva roky vlastním sadu Eye Definition, čo je sada na oči, opäť úplne skvelá, bezchybná a používaná každý deň. Recenzia TU !
Ďalej vlastním štetec, ktorý sa dá kúpiť samotne  317 Wing Liner Brush, čo je klasický štetc na linky, opäť ho rada používam. Recenzia TU !
No a najnovšie mám do zbierky moju milovanú sadu štetcov, o ktorú som si priala už dlho a je proste najdokonalejšia !!! Na napísanie recenzii sa stále chystám, takže ešte ju nemám ale hádam čoskoro sa k nej dostanem...:-) Tak prinášam len fotky na pokochanie..:D

Keď tak to teraz píšem, tak mám pocit, že tie štetce so mnou odžili už naozaj dlhú dobu a všeličo. Predsa tri roky, nie je málo a stále som spokojnáá..

No prejdem k novým ôsmim štetcom, ktoré ako som spomenula na začiatku, oficálne sa začnú predávať už 12. januára !! :-) Kto sa teší?? Já !! :-)

V čom sú nové štetce také výnimočné ?

  Elegancia a profesionalita splynula v jedno
♥ Špeciálne zaškolený majster zostavuje každý štetec ručne, tradičným spôsobom, ktorý pozostáva až  z 30-tich krokov
♥ 6-násobne lakované
drevené rúčky
 luxusná mosadzná hlava štetca
♥ vlákna z prírodných alebo syntetických vlákien
♥ S vášňou navrhnuté, s láskou vyrobené.


VEGAN ŠTETCE


107 POWDER POLISH
Veľký štetec oválneho tvaru s husto viazanými taklónovými vláknami, ideálny na profesionálne nanášanie sypkých a lisovaných púdrových produktov. Produkty sa nanášajú jednoducho a rovnomerne bez zbytočných nánosov.


Tip: ideálny štetec na minerálny makeup, sypké púdre, púdrovo-krémové produkty, bronzer...
Cena v e-shope: 17,99 €

Sama používam podobný štetec, ktorý vlastním, skvelý je na púder, ak chcete konrkétne a intezívne zapúdrovať časť tváre, ja ho používam napr. na lícenku, hlavne na zapečené lícenky, s týmto štetcom sa mi pri takýchto lícenkach/púdroch/bronzéroch lepšie pracuje





109 FACE PAINT VEGAN

Kontúrovací štetec s inovatívnym dizajnom vo vegánskom prevedení. Syntetické taklónové vlákna sú ideálne na kontúrovanie tváre so všetkými tekutými a krémovými produktmi. Plochý, štvorcový tvar štetca umožňuje profesionálne kontúrovanie, tieňovanie a modelovanie

Cena v e-shope: 13,99 €

O tomto štetcovi som videla už vééľa videí, myslím si že patrí k TOP štetcom, nevlastním ho ale...:-) Má skvelý tvar k perfektnému konturovaniu, niekomu sa to môže z počiatku zdať divné ale myslím, že opak bude pravdou..:-)


112 FACE CURVE
Plochý, zaoblený štetec uľahčí Vašu dennú rutinu líčenia. Jeho tvarom z klasického štetca vytvorili inovatívny nástroj na nanášanie makeup-u. Jemné taklónové vlákna sa prispôsobia každej časti Vašej tváre.

Cena v e-shope: 13,99 €

Štetec, ktorý podľa mňa nesmie chýbať u žiadnej žensy, úplne klasický make-up na tekuté produkty, ako je napr.makeup,BB krém, tekutý rozjasňovač... mám jeden od Zoevy, aj od Real Techniques a stále mi nestačí, zišiel by sa mi do zásoby ešte jeden, keď tie dva budú špinavé a ja nestíham.:-)




310 SPOT LINER

ZOEVA Spot Liner je pravdepodobne najmenší štetec na svete. Drobný, ale efektívny štetec s dĺžkou štetiniek 2mm bol navrhnutý na optické zahustenie línie rias linkou prípadne očnými tieňmi. Vzdávame česť tým, ktorí si dávajú záležať aj na najmenších detailoch.

Cena v e-shope: 7,50 €

Tento asi jediný štetec ma veľmi neohúril, takéto typy ja nepoužívam a ani ma nejako neberú, budem rada ak mi napíšete Váš názor na tohto "pinďúrka" :-))


PRÍRODNÝ MIX SYNTHETIC-BLEND


114 LUXE FACE FOCUS

Plochý, zaoblený štetec na púdrové produkty s najjemnejším mixom vlákien Synthetic-Blend. Jeho kompaktná veľkosť z neho robí ideálnu pomôcku na cielené nanášanie highlighteru prípadne zafixovanie makeup-u a jemné prepúdrovanie tváre.

Cena v e-shope: 13,99 €

Tento ma zaujal veeľmi,  na môj nový rozjasňovač od The Balm by sa mi rozhodne hodil..:-)




220 LUXE GRAND SHADER

Veľký, luxusne hustý štetec na očné tiene z prírodného mixu Synthetic-Blend sa výborne hodí na profesionálne nanášanie púdrových očných tieňov jedným ťahom. Ideálny na nanesenie základnej neutrálnej farby na viečko ako základ líčenia.

Cena v e-shope: 9,50 €

Základny štetec na líčenie očí, úplne klasika, na nanesenie očného tieňa na celé viečko, ja mám viacero takýchto typov a je to úplne klasika a základ...


129 LUXE FAN

Multifunkčný štetec na aplikáciu highlighter-u, lícenky, bronzeru a oprašovanie popadaných tieňov pod očami. Rozprávkovo-jemné vlákna pohladia Vašu tvár a dodajú prirodzený finish so všetkými púdrovými produktmi.

Cena v e-shope: 11,50 €

Tento štetec je naozaj multifunkčný, mám od Zoevy takýto, aj keď po pravde ho používam po menej, ale ani neviem prečo..:-D Odporučila by som ho hlavne na  oprašovanie popadaných tieňov pod očami, na tvári


325 LUXE BROW LIGHT

Rozjasňovač pod obočím zvýrazní tvar Vášho obočia a dodá šmrnc každému líčeniu. Luxusné Synthetic-Blend vlákna robia z tohto štetca perfektný nástroj na aplikáciu highlighteru alebo svetlého očného tieňa pod obočie. Oválne prevedenie sa prispôsobí každému tvaru obočia.

Cena v e-shope: 8,50 €

 Priznám sa, že som  ani nevedela, že existuje naozaj presne štetec pod obočie, mám také, ale čo viem tak nie sú presne na to určené ale tvar majú podobný, ďalší super štetec, pod obočie na rozjasnenie, ja ho používam pravidelne... Môže sa použiť aj do vnútorného kútika na rozjasnenie, pod dolné riasy a pod..na také detaily :-)


Tak sme na konci, čo poviete na nové štetce ? Zaujali Vás? Neprezradím Vám zatiaľ aké DVA štetce som si z týchto nových ôsmich vybrala, ale ak chcete môžete mi Vaše tipy napísať do komentára, poprípade aký štetec Vás zaujal ?? :-) Pekný zvyšok dňa, Patty !

18 komentárov:

  1. 109 a 112 vyzerajú fantasticky...Zoeva sú skutočne skvelé štetce,je až prekvapivé, že všetky štetce, ktoré od nich mám sú ako nové, pričom najnovší má vyše roka....a používam ich veľmi často....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 109 je top..:-) A ake máš sady ?? :) Som rada,že niesom jediná ktora je tak spokojna so Zoevou..:-)

      Odstrániť
  2. 109 a 114 vyzerajú fakt super. Po tých by som určite siahla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uhadla si dvojku štetcov, ktore som si vybrala..:-) super vkus ! :-)

      Odstrániť
  3. Štětce vypadají opravdu nádherně :)
    mě se strašně líbí ten vegan, takže možná do něj půjdu :) stydím se, že takovej pořádnej ještě nemám :/ moc pěkně napsaný článek :)
    máš novou čtenářku :))
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, určite by si kupu stetcov nelutovala..takže smelo do toho..:-)

      Odstrániť
  4. To je naprostá nádhera ♥ Vybrala bych si 109 a 114, ty vypadají luxusně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. môj vyber,, skvele :-) Zoeva štetce su čistá nadhera,, to máš pravdu :-)

      Odstrániť
  5. jeej ake su peknee hlavne ta 107 sa mi paci mile to je:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 107 je uplny užasny štetec, ktory by si pokial použivaš puder, licenku určite využila..:-)

      Odstrániť
  6. Už dva roky, možná tři, možná dýl používám při líčení štětce. Teď jsem se rozhoupala a objednala si Luxe Prime set, za 2 300 Kč a nemůžu se jich dočkat:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee tak to je super, určite maš peknu zbierku štetcov.:-)

      Odstrániť
  7. krásne sú :) 107 a 109 vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som na štetcoch už tiež závislá, najmä na tých od Zoevy, najradšej by som ich chcela všetky :))))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. musím mít štětec 109, ten bude na konturovani skvělý a navíc už chci dlouho vyzkoušet štětce zpěvačka: )

    OdpovedaťOdstrániť