10. januára 2015

Trpíte atopickým ekzémom ? Bioderma Atoderm je tu pre Vás !

Peknú sobotu prajem :-) U nás je dnes naozaj hrozné počasie, sneh sa roztápa, celý deň prší a je hmla..no počasie na celý deň  v posteli..:-) Chcela som pofotiť líčenie, ale tie fotky sú naozaj hrozné a tak som sa rozhodla napísať Vám aspoň krátku recenziu na dva produkty od Biodermy. O Bioderme som už dlho nepísala tak som sa rozhodla to zmeniť a napísať Vám o mojich dvoch obľúbených produktov na telo počas zimného odobia..:-)
Rada Atoderm je vhodná práve na zimnú staroslivosť o naše telo. Vhodná na suchú až veľmi suchú pokožku, dokonca aj na ekzematickú. Takže, kto ma problémy s ekzémami tak určite by sa im táto kozmetika hodila. Ja (klop,klop) našťastie netrpím ekzémamy a podobnými alergiami, ale mráz a zima zanechavajú vplyv aj na moju kožu. A to najmä na ruky, nohy a pery (občas aj nos..) takže zvyšené krémovanie a taktiež aj zmena produktov z letnéto obdobia na zimné je naozaj potrebná. Recenziu na môj obľúbeny balzám cez zimu a krém na ruky TU !

Prvý produkt je určený na starostlivosť o celé telo, najmä na boj s atopickým ekzémom. Ako som spomenula ja, ekzémom naštastie netrpím, no našla som pár recenzií, kde dievčatá mali ekzém a boli veľmi spokojné s výsledkom po používaní tohto produktu. Ak trpíte aj vy tým, odporúčam pozrieť sem a sem. Možno Vám to pomôže, ale ja odporúčam tento produkt na túto kožnú chorobu. Ja som ho používala ako klasické telové mlieko, po kúpeli. Účinky aj na suchú pokožku sú na mieste, skvele hydratuje, stačí malé množstvo a vonia jemne.Je pomerne hustý, ako to zvykne uhydratačných krémoch bývať. Vhodný je aj pre novorodencov, keď sa zvyknú škrabať.Krém je veľmi tolerantný, no na zimu podľa mňa skvelé telové mlieko..:-) Balenie je 500 ml/no dá sa kúpiť aj v menšom, no my ho používame celý rodina a vydrží nám celú zimu.
Atoderm INTENSIVE Rýchlo zastavuje svrbenie pokožky a znižuje potrebu škriabania, obsahuje upokojujúce a antibakteriálne zložky, ktoré okamžite upokojujú podráždenie pokožky



Atoderm Crème lavante je čistiaci produkt na suchú/veľmi suchú pleť. Ide o novinku,ktorá mňa potešila. Striedam ho s micelárkou a vyhovuje mi to. Má krémovu konzistenciu a vonia jemne, ako vyššie spomínany produkt. Mne vyhovujú skôr "vodové" čistiace prípravky ale nepohrdnem ani týmto.  Jemne čistí pleť, je vhodný aj na očné okolie, neštípe v kontakte s očami..No aj napriek tomu ja radšej ostanem u micelárky na odličenie očí, nemám rada krémové pripravky na odličenie očného okolia, ale komu to vyhovuje tak nie je problém. Pokožku hydratuje, takže suchej pokožke môžeme dať zbohom.:-) Mne odstránil šupinky z nosa a z čela, čo ma veľmi potešilo ..:-) Balenie je 200 ml  a vydrží naozaj dlho.

Svojim zložením pomáha obnoviť hydrolipidický film pokožky a čistením zabraňuje šíreniu mikroorganizmov, priťažujúcich suchej pokožke.


Aj keď netrpím atopickým ekzémom, zaujímala by ma skúsenosť(pokiaľ ním trpíte) a aké produkty používate naň a celkovo na zimnú starostlivosť o kožu ? :-) Užite si víkend ! 

4 komentáre:

  1. Nad touto řadou uvažuju už dlouho :-) Trošku mě ale odrazuje cena :-(
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Biodermy Atoderm používám mýdlo v kostce. Moc spokojená s ním však nejsem. Přijde mi, že mou ekzematickou pokožku ještě více dráždí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Exémem netrpím, ale od Biodermy mi hrozně moc pomohl krém z řady sébium akn... na akné zatím nejlepší věcička co jsem vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To bych mohla koupit příteli, ten je pořád jeden ekzém :/
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť