1. januára 2015

TIP: Ebelin čistič štetcov a Balea krém/maska na ruky (2v1)

Ahojte :-)
Verím, že ste si Silvester a oslavu nového roku užili dostatočne a že dnešné ráno nebolo až také "nepríjemné". Chcem Vám veľmi pekne poďakovať za Vašu priazeň, za Vaše ohlasy na články, komentáre, e-maily a podobne..:-) Dúfam, že aj tento rok to tu bude fungovať, aj keď nie až v takej miere ako minulé roky, pretože môj život sa zmení, keďže už maturujem...no sama som zvedavá ako to tu bude vyzerať..

Prejdem, ale k dnešnému článku, mám tu pre Vás menší TIP na skvelý produkt, ktorýje určite vhodný pre štetcové maniačka..ako som ja :-) Bola o ňom už veľká reč, veľa recenzií,no prispejem aj ja svojím nazorom..:-)
Ebelin čistič kozmetických štetcov 

Ide o produkt, ktorý je novinkou v DM-ke, je od značky Ebelin a je naozaj ú-ž-a-s-n-ý !!!
Naozaj si ho neviem vynáchvaliť, ja ako milovníčká štetcov, ktorých mám inak dokopy 43 + čakám ďalšie dva nové, ktoré Vám už čoskoro predstavíím :))
O svoje štetce sa naozaj starám a vážim si každý jeden, nedám na ne pri líčení dopustiť, používam ich ako na líčenia seba tak aj na líčenie zákazničok, preto si myslím, že hygiena tu je na prvom mieste..Článok o tom ako si umývam sovje štetce TU !
Umývam ich pravidelne, precízne, no nemám z každého štetcu dva krát a veľa krát sa mi stalo, že mi ešte neuschol tak som musela dlho čakať, no a táto vecička Vám rýchlo zjednoduší umývanie a je naozaj šikovná. Nie je nas ten pocit, keď su štetce krásne voňavé a čisté...Tento čistič sa veľmi ľahko aplikuje na rýchle umytie štetca..Je veľa podobných čističov, ktoré sú ale násobne drahšie a úprimne si myslím, že táto vec je skvelá(ano už po 10 krát :D) a lacná. Používam ho už dlhšie a štetcom sa nič nestalo, štetinky nevypadavajú, žiadny štetec sa nerozpadol takže žiadne nežiadúce následky..:-)
Ako som písala používam ho na každodenné umytie štetcov, alebo keď rýchlo potrebujem očistiť štetec. No určite odporúčam aj celkové umytie a nie vždy len týmto čističom.
Čistič má číru farbu, vo flašičke vyzerá fialová. Obsahuje látku, ktorá by mohla u niektorých vyvolať alergickú reakciu, takže pozor nato !

Aplikácia: Z blizkej vzdialenosti streknite čistič na štetec( nie priamo), nechajte chvíľku pôsobiť a po chvíli štetec do utierky poutierajte aby bol nozaj čistý. No a už len nechať uschnúť. 

Mne skvele vyčistý všetky štetcem, no so štetcom na makeup to ide ťažšie, najlepšie to ide so štetcami na očné tiene..:)
Takže podľa mňa čistič skvele funguje a môžem len a len doporučiť.:-) Za tú cenu je vážne super..:-)

100 ml / 3,99 €


Balea Krém a maska na ruky 2v1

Pár slov napíšem aj o kréme a maske na ruky, čo je tiež novinka tentoraz od Balei.
Ruky trpia v zime najviac spolu s perami, takže vyššia starostlivosť je na mieste..Po pravde masku na ruky som ešte nemala, takže som bola zvedavá na výsledok..
Tento produkt obsahuje olej s makadámiového orecha a bambuckého masla čo je skvelá kombinácia na ošetrenie rúk. Krém ma hustú konzistenciu, čo je super, skvele vonia, ide skôr o jemnú vôňu ale veľmi príjemnú a vynikajúco hydratuje..:-) Ruky zanechá vláčne a hebké, trošku s mastným filmom, takže odporúčam najmä pred spaním a ráno ruky budú ako nové..:-) Tento produkt je v tom super, že funguje aj ako maska..Odporúča sa naniesť 1x za týždeň v dostatočnom množstve na ruky a nechať pôsobiť aspoň 30 minút. Čo je pre mňa celkom dlhý čas aby som s rukami za ten čas nič nerobila, no keď iba relaxujem tak je to super, skúšala som to a je to super, pre suché ruky myslím, že celkom vhodný a vydarený produkt. Raz za čas (najmä teda v zime) je fajn dať si masku a trošku tie ruky rozmaznať a dať im oddych). Myslím, že Balei sa tento produkt vydaril a ja ho môžem len a len pochváliť a doporučiť. 

100ml - 1,39€

Budem rada, ak mi napíšete či Vás môj tip zaujal a ako ste strávili Silvester :o) Patty
PS: Pripomínam GIVEAWAY o 3  kozmetické balíčky, zapojte sa TU !!!

18 komentárov:

  1. Čistič jsem si taky hned pořídila. Je super, jsem moc ráda, že je konečně takový produkt i v drogerii :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja ..:-) konečne niečo prakticke v drogerii :-)

      Odstrániť
  2. Čistič od Ebelinu vypadá dobře :-) Určitě si ho také pořídím :-)
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super :-)) teším sa na tvoj názor

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. určite :-))) za tu cenu skvely vyrobok :-)

      Odstrániť
  4. Ten krem vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čistič ani nie je určený na makeup, len na "práškové" veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano viem viem..:-) ale chcela som to skusit tak či tak :-)

      Odstrániť
  6. jdu zakoupit cistic, netusila jsem, ze neco takoveho je, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Díky za skvělé tipy, ještě jsem ten čistič neviděla, ale zkusím ho ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten čistič si musím koupit!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super takže odporúčam kúpiť :-))

      Odstrániť
  9. Môžem sa opýtať, kde v DM majú ten čistič? Ešte som ho nevidela a neviem, medzi čím ho mám hľadať :D (Nechcela som sa pýtať predavačiek, keď som nedávno bola v DM, nebola som si istá, či som o tom čističi nečítala na českých blogoch a či u nás vôbec je :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je aj v slovenských DM-kách, fu neviem ti povedať, kde presne..myslím, že kde su ostatné Ebelin produkty. tych vela nie je, popripade sa fakt len spytať :)

      Odstrániť