27. januára 2015

Smokey eyes with Zoeva Rodeo Belle ♥


Pekný utorok prajem ! :)

Dnes tu mám pre Vás zas po krátkej líčiacej odmĺčke líčenie :-) Líčenie s paletou od Zoeva Rodeo Belle, s ktorou som už robila podrobný článok(recenzia, swatche, aj líčenie) TU !
Rozmýšľala som, s akou paletou sa nalíčim no a do rúk mi pristala po dlhom čase práve táto a rozhodla som sa to aj zdokumentovať..:-)

Veľmi sa mi páči farebná kombinácia v tejto odtieňov, pretože pri tejto palete sa dajú tie líčenie tak prekombinovať, že zakaždým môžete vytvoriť iné, zaujímavé líčenie..:-) Nadmierná spokojnosť..:-)
Tento krát som mala pláne líčenie očí na štýl smokey eyes, no na môj štýl líčení som to spravila jemnejšie..:) Stále by som dokázal "pritvrdiť" :D

Postup je veľmi jednoduchý, ako pri každom mojom líčení..:-) Nižšie na fotke je vyznačené aké tiene som použila kde..:-) Na fotku sa mi nezmestili všetky tiene, tak dopisujem v texte..
Základ je samozrejme podkladová báza, tú používam stále tu istú od Zoevy ♥
Pod obočie a do vnútorného kútika som naniesla  tieň s názvom Early Sunrise
Oko som následne vytieňovala jemne tieňom Rodeo Ready, ktorý som naniesla jemnejšie, pretože je dosť "tehlový " do oranžova.
Na celé viečko som naniesla trblietavý, veľmi pekný hnedý tieň (č.1) s názvom Western Diva
Do ohybu oka, aby som dosiahla taký jemnejšie smokey eyes (aspoň pre mňa, pre niekoho to môže byť až moc výrazné, čo chápem) som naniesla trblietavý, čierny tieň Deadshot ktorý som tieňovala do stratena
Horné viečko by sme mali, tak prejdeme na dolné, ktoré pri tomto líčení hrá tiež dôležitú úlohu, pretože toto líčenie robí zaujímavejšíe.
Do polovice oka som naniesla strieborno-modro-kovový tieň Smoking Gun, nádherne odlesky robí..:-)
Od polovice k vonkajšiemu kútiku som naniesla matný, tmavo-modrý tieň Day Money, opäť zaujímavý tieň :))
Tiene som blendovacím štetcom zjemnila, aby prechod bol čo najjemnejší.
Pri tomto líčení som použila pre dramatickejší vzhľad umelé riasy, tieto sú Ardell Fashion black 118 :-)
Myslím si, že tá dolná linka je pekná na oživenie :) Mne sa to veľmi páči a určite poskúšam aj viacej farieb takýmto spôsobom, nikde nie je napísane, že musí byť to isté čo je aj na hornom viečku.. :-)
Pôvodne, ešte pred tým ako som začala robiť toto líčenie som mala v pláne výrazný, vínový rúž, myslím, že pokiaľ tie očí nie sú fakt "na čierno" nalíčené, tak k takýmto hnedým farbám to ide :) No ale ako to ja zvyknem, som to zmenila na jemnejšiu verziu..:-) Jemný, ružovo-broskyňkový mix rúžu a masielka na pery :-)
Aj keď takto z diaľky to veľmi ružovo podľa mňa nevyzerá :-))

Som zvedavá na Váš názor na takýto typ dymového líčenia :o) Teším sa na Vaše komentáre :o) Tento týždeň sa pokúsim nachystať jeden foto návod,tak hádam sa mi to podarí :o)

22 komentárov:

  1. Pattynko, to je nádherné líčení! Moc se ti povedlo :) Paletka se mi moc líbí, určitě bych ji taky využila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika ♥ O tom, nepochybujem, pozrela by som si na tvoje krásne líčenia s touto paletkou .-))

      Odstrániť
  2. Opravdu nádherné líčení, moc se mi líbí barva rtů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, krásne líčenie, pristane ti ;) Tá paletka vyzerá super a plánujem si jednu zadovážiť, ale asi kvôli prirodzenejším farbám skôr Naturally yours.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, Naturally yours chcem aj ja časom, tak uvidime :-))) A dakujem

      Odstrániť
  4. Líčenie je krásne! :) A tá paletka vyzerá úžasne!! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné oči, miluji hnědé líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super :-) LEN BY ma potešilo keby som mohla nájsť tvoj blog v aplikácii bloglovin :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no ja ved mam bloglovin, hore v menu mam odkaz na moj bloglovin :-))

      Odstrániť
  7. Velmi pekne.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle líčení vypadá naprosto skvěle. Líbí se mi zvolené stíny i rtěnka s lipbutterem. Krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem , som veľmi rada, že sa páči :-))

      Odstrániť
  9. Veľmi pekné líčenie :) Vhodné na deň aj na večer :) Super
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne, krásne!! Neviem či vôbec existuje tieň, ktorý by tvojim očiam nepristal :) Proste s farbami a štetcami to vieš a je to vidno ♥♥♥

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť