14. januára 2015

Katy Perry Dark Horse Inspired Makeup Look // Collab with Julie

Ahojte !!


Čas ma naháňa a neviem čo skorej momentálne, takže tento článok píšem pomerne na rýchlo, aj keď rýchle písanie článkov moc v láske nemám, nedá sa nič robiť. Dnes tu mám pre Vás nenositeľné, inšpirované líčenie klipom od Katy Perry Dark Horse....-) Určite pesničku poznáte a myslím si, že je stále super !! Katy Perry mám veľmi rada, má originálny, crazy štýl a preto je jedinečná ! Dokonca za mesiac aj pár dní ju uvidím na jej The Prismatic World Tour v Bratislave..:-) Na koncert sa veľmi tešíím. No už Vám predvediem dnešné extravagantné líčenie.
Znova je to collab post, teda robila som ho s mojou milovanou beauty spoločníčkou Julkou, ktorá s týmto nápadom aj prišla..Obidve líčenia sú extravaganté, jej líčenie a článok si môžete pozrieť TU!!!
Julka je veľmi šikovná a jej líčenie je super, vyhrala sa stým ako správna makeup guru a za to ju chválim !!


Čoraz častejšie keď robím plánované  líčenie, kde sú dominatné tyrkysové farby. Chcelo by to nabudúce už zmenu :-) Som naozaj zvedavá či nájdete podobu aspoň trošku pri líčení mojom od Katy Perry..:-)
Pokiaľ by Vás zaujímal postup, použité produkty napíšte mi, nemám problém to dopísať.:-)


Prikladám aj videoklip Dark Horse :-)



Čo poviete na môj inšpiratívny makeup look podľa Katy Perry ? :-)

11 komentárov:

  1. Oooooch strašne si ma potešila tým prívlastkom, že makeup guru. Joooj Pati aj mne sa skvelo s tebou robia takéto spoločné články. Vždy je to pre mňa obrovská výzva popasovať sa s tebou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pěkný! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se ti povedlo Pattynko!! Psala jsem Ti na Facebook tak snad Ti to došlo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ja viem Veru, prisli mi obidve, len nemam cas poriadne ani na odpisovanie, cez vikend poodpisujem ♥

      Odstrániť
  4. Nádhera :)Úplne si to viem predstaviť aj ako halloweenské líčenie s nejakou parochňou a kostýmom :) Si šikulka :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podľa mňa sa ti tento look vydaril na jednotku s hviezdičkou! :) Veľmi sa mi to páči, takisto ako aj Julkine prevedenie :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť