24. januára 2015

Dermacol januarové novinky 2015 / líčenie

Ahojte :) Dnešný članok bude o troch januárovych novinkách od značky Dermacol. Tento članok pišem cez mobil,pretože nemam čas to pisat inokedy. Takže sa vopred ospravedlňujem za chyby. Na záver članku najdete aj rýchle, jednoduchý líčenie s tymito novinkami.

Ako prvý produkt je nová špirala. neviem ako vy , ale ja mam pocit, že Dermacol prichadza skoro každy mesiac s novymi špiralami :D Tato špirala nesie nazov Mega Lashes mascara. No keďže som bola veľmi zvedava na tie mega mihalničky,hneď som ju začala  testovať a prišli prve sklamania. Obal je jednoduchy, v zlatom prevedeni. Kefka je samotna pomerne veľka, avšak mala by sediet k očiam,nie je obrovska,ale prvy dojem som mala taky :) Ako na začiatok, naberala celkom dosť množstva ale postupne sa to zlepšilo. Čo sa tyka vysledku na moje riasy, uprimne ma nenadchla. Riasy mi neprišli ničim vynimočne. Jemne ich zahustila, čo sa tyka dlžky, tak u mojich kratučkych riad nenastal žiadny zlom, nijak extra sa nepredlžili.
Toľko mojich dojmov z tejto špriraly, za mňa tento krat celkom sklamanie. Aj keď Dermacol špiraly mi celkom vyhovuju :)

Cena 7,69 € / 13 ml
Medzi ďalšiu novinku patria nové penové očne tiene Moon Touch. Penový tieň s mesačným trblietaním mám v odtieni 02, čo je jemná, ružovkastá farba. Veľmi pekná, vhodná aj samostane na viečko na denné nosenie. Výhodou je, že sa dá použiť aj ako podkladová báza, čo ja teda aplikujem viac ako samotný očný tieň. Totiž, použila som ho pár krát ako tieň, no aj keď nemám nijak mastné viečko, tieň sa mi zlieval a po čase zmizol :( Napriek tomu, že má byť vodeodolný a vydržať celý deň, bolo už aj po mesačnom trblietaní. Preto si myslím, aspoň teda taký názor mám ja, že ako podkladová báza pod denné líčenie sú vhodnejšie..Prvú chvíľu majú krásne trblietky no ale potom to nie je nič moc..:( Čo ma mrzí, aj keď znova je to o individuálne, iným vyhovuje, iným zas nie..Možno by som ale šla do výraznejšieho odtiena a skúsila ako je ten s výdržou a celkovo aký by som mala dojem..:)

Čo sa týka nanášania, tak osvedčil sa mi lepšie pri penových očných tieňov prst ako štetec, tým sa mi to lepšie nanesie, lepšie ho zapracujem.  Poprípade ešte menší tip, odporúčila by som ho aj jemne do vnútorného kútika, kráásne rožiari oko :-) Pod obočie mi príde tento ružovkastý odtieň moc..

Cena 5,73 € / 4,9g

No a to najlepšie na koniec :-) Asi najznámejšia novinka od Dermacolu momentálne, ktorá zaujala viacero nás..:-) Dlhotrvajúci farba na pery, ktorá ma vydržat na perách 16 hodín :-) Ja som dostala na testovanie odtieň číslo 04 ale už sú dostupné všetky odtiene, dokopy 9 odtieňov ..:-) Bola som veľmi prekvapená z odtieňov, ktoré sú všetky nádherné  a zaujímavé.

Produkt je dvojfázový, na jednej strane farba a na druhej lesk. Použitie je ultra jednoduché, na čisté, suché nanesieme "farbiacu" časť, necháme cca minútku schnúť a potom balzamovú, leskovú časť. Hneď, na začiatok odporúčam naniesť až dve vrstvy farby,  balzamová časť, ktorá dodá starostlivosť o pery,vďaka obsahu prírodných vysoko kvalitných olejov, včelích voskov a vitamínu E zabraňuje vysušovaniu a pery hydratuje no a tú pigmentovanú farbu ako keby zjemní a potom to nie je až tak ucelené, takže klasika dve vrstvy radšej.

Aplikátor je klasický "leskový", musím len a len chváliť, pretože sa skvele farba nanáša, dobre sa s ním tvarujú pery a ani raz sa mi nestalo, že by som vyšla mimo :-) Takže za mňa veľké plus.

Z čoho som nesmierne nadšená ? VÝDRŽ !!! Je skvelá, podrobila som ho celodennému testovaniu a super, po 10 hodinách aj po pití, jedeniu, dokonca kúpaniu vo vani(ale nemáčala som si pery), zasneženej prechádzke vydržal neporušený !! Vôbec som ho necítila naperách, ako to býva u mnoho rúžov, že stále sa upravujem, či sa mi nedostal na zuby, alebo mimo pier, proste nemala som vôbec pocit, že mám červený rúž,časom som naň aj zabudla Čo hodnotím ako veľké plus,ako keby sa vpije "pod kožu" :D a tak je 16 hodinová výdrž na mieste, aj keď po tých 12-14 hodinách nie je ta farba taká pigmentovaná ako na začiatku, ale ved to sa podľa mňa ani nedá :-)) Taktiež vydržal pusinkovanie :o), vôbec sa neotláča, takže sa môžete bozkávať s priateľom koľko chcete a nemusíte sa báť, že bude mať červené líco. Nezašpiníte si ani oblečenie, mna to veľmi prekvapilo :-) A  pery nevysyšuje, čo je dosť známe u takýchto lip produktov :-)
Za mňa je to zatiaľ top produkt 2015 :)) Momentálne sa chystám na testovanie odtieňu 01, ktorý je taký jemný, tehlový, na denné nosenie, no mám opar tak trošku musím počkať..:) )Určite odporúčam pozrieť aj iné odtiene, lebo nájdete medzi nimi aj krásne, zaujímavé na denné nosenia ako aj výrazné farbičky :))

Cena 8,49 €

No a moje jednoduché líčenie, ktoré pozostáva z týchto noviniek - riasenka, penový , jemný, ružový očný tieň a červený lip colour :-))  Pri prvom líčení, som použila penový tieň ako podklad pod očné tiene a pri druhom je ako očný tieň :)
Linka, jemné očné tiene, lícenka, korektor a žiarivý rúž :-) Milujem :))

Čo poviete na januárové novinky od Dermacolu ? :-) Ešte mám pre Vás pripravený jednu januarovú novinku, ale tú necháme na inokedy..:-) 

23 komentárov:

  1. Na farbu na pery sa už veľmi teším :) dúfam, že si uchmatnem nejaký pekný odtieň :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Penovy ocni stin a ta rtenka si chci poridit, vypada to totiz skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam ti ten penovy tien viac sadne ako mne :-))

      Odstrániť
  3. Naprosto úchvatné líčení, tvá alabastrová pleť, bílé krásné zuby, plné rty a ještě skvělé líčení! Radost pohledět!
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stíny považujeme taky za propadák. Sice jsme dostaly krásný smaragdově zelený odstín, ale ani s bází nevydrží vůbec nic. I ta pigmentace byla mizerná. Zato rtěnka je naprosto božská, ta výdrž je fakt neskutečná. Rozhodně si koupím další odstín, protože tento výrobek mě maximálně nadchl.

    Radu - Giveaway o tři balíčky Magic Nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velky suhlas s tebou :) Hm, smaragdovy, zeleny odtien ale musí byť krásne, no škoda :(

      Odstrániť
  5. Ta barva na rty vypadá zajímavě, speciálně ta mega výdrž:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne ličenie - také jednoduché ! :) A veľmi pekne spracované novinky !!:) Tá farba ma zaujala najviac! Ak má ta skvelú výdrž - o chvíľu ho mám doma :P :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) má má, je to skvely produkt

      Odstrániť
  7. Krásne ličenie - také jednoduché ! :) A veľmi pekne spracované novinky !!:) Tá farba ma zaujala najviac! Ak má ta skvelú výdrž - o chvíľu ho mám doma :P :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hodně uvažuju o koupi té řasenky a hodně se mi líbí i ta barva na rty :) Jinak líčení je nádherné a moc ti sluší :)

    Avene a La Roche Posay aneb.... na skok v lékárně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne tá riasenka velmi nesadla, ale pokial maš dlhšie riasy ako ja tak by mohla byť fajn :-) čo určite dlhšie máš..:) dakujeem :)

      Odstrániť
  9. Tá farba na pery vyzerá dokonale, musím ho mať :)
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je viac peknych odtienov..:) ale ano je to musthave :))

      Odstrániť
  10. Ja tú farbu na pery milujem! Úplne top produkt, musím ísť pozrieť aj ostatné odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presnee :)) Aj ja ešte by som do tretice nejaky zobrala :))

      Odstrániť
  11. Krásné líčení, moc Ti to sluší :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No krásne líčenie naozaj! :) Inak tiež som rozmýšľala nad touto farbou na pery, ale váham medzi Dermacolom a Rimmelom, tak snáď sa dobre rozhodnem. Inak maskara vyzerá super aj keď píšeš, že sklamala. :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) Myslis Rimmel apocalyps ?? alebo ako sa to volá, lebo aj mam aj to, tiez lak na pery ale dermacol vyhrava :))

      Odstrániť