7. decembra 2014

INGLOT KOZMETIKA ❆ Vianočné akcie u Inglot ❆

Ahojte, naozaj ma mrzí, moja aktivita na blogu. No škola nepustí a tak musia články počkať aspoň na vianočné prázdniny, aj keď vtedy sa plánujem zas venovať blížiacej sa maturite. Mám pocit, že blog už nie je taký aký bývavala a čoskoro skončí aj tak na dne, snažím sa ho zachrániť, ale na poriadny "rozjazd" by som potrebovala asi dvojnásobne viac času, ako mávam...

Dnešný článok bude špeciále venovaný značke Inglot, ktorú české "kolegyne" určite poznajú. Pre tých, ktoré majú možnosť v ČR tak Inglot nájdete v OC Chodov, Černý Most. Inglot je kozmetická značka, ktorej produkty používajú známe vlogerky/blogerky a podľa rôznych recenzií sa jedná o naozaj kvalitnú a cenovo dostupnú značku. Mňa naozaj lákalo vyskúšať nejaké produkty, no a čoskoro Vám predstavím produkt, ktorý som si vybrala a som naozaj zvedavá na testovanie. Ak sledujete Inglot na Facebooku, tak určite viete, že produkty sa dajú už objednať aj cez internet, aj keď poštovné je drahšie, ale ak si objednáte viaceré a rozdelíte poštovné, tak je to myslím, že v pohode.:o)
V e-shope Inglot nájdete napr. make-upy, púdre, očné tiene, linky, freedom paletky,laky na nechty, umelé riasy, rúže a veľa ďalšieho..


Ja som sa rozhodla spraviť takú menšiu koláž z 5 produktov, ktoré ma najviac zaujali od tejto značky a spraviť z toho menšiu koláž a pár informácií o danom produkte..:o) Majú naozaj široký sortiment kozmetiky, takže vybrať len päť produktov bol neskutočný problém :o)
  • Duraline- počula som o tomto zázraku už veľa a tak ma láka ho vyskúšať, slúži ako podklad pod pigmenty a na zintenzívnenie pigmentov, glitrov
  • Matný rúž- rúže ach, Inglot má veľkú škálu rôznych odtieňov, ja by som sa vrhla hneď na niekoľko, napríklad aj na tento matný v odtieni č. 412
  • Freedom paletka očných tieňov- Freedom systém je populárny u Inglot, môžete si podľa vášho výberu spraviť svoju paletku, pomocou tohto systému, mňa to veľmi láka a určite by to bolo super :o)
  • Ceruzka na obočie- už dlhšie rozmýšľam o nejakom novom produkte na obočie, zaujala ma táto ceruzka, ktorá obočie ako vykreslí tak aj zafixuje
  • Gélova očná linka AMC-o gélovych linkach som počula už veľa, Inglot má vo všetkom takú bohatú škálu, že vyberanie je naozaj ťažké, mňa zaujalo hneď niekoľko odtieňov, napr. 75, 86,90,98..ako aj klasika čierna :o)
Momentálne ako je to známe, že pred Vianocami bývajú rôzne vianočné akcie a zľavy, tak aj Inglot si pripravil vianočné zľavy na vianočné sety..:o) Ako darček môžete mať nie len zľavu ale aj darček nad danú sumu nákupu ako je fixátor make-upu a iné produkty. Myslím, si že to bol krásny kozmetický darček, keďže nie všetci máme šancu ísť do Čiech pre Inglot :o) Myslím, že to stojí zato, hlavne keď sú takéto výhody k nákupu. Tak čoskoro sa môžete tešiť na recenziu mnou vybraného produktu :o) Teším sa na vaše komentáre.


Poznáte Inglot? Vlastníte nejaký produkt? ❆

8 komentárov:

  1. Mela jsem freedom ocni stin, ale prodala jsem ho byl moc svetly a nevyhovoval mi.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maju vela odtienov, najlepšie je asi osobne zakupit a vyskusat ako vyzera aj v reali alebo aj online a popozerat swatche :)

      Odstrániť
  2. já mám hromadu stínů a dvě paletky a mám tu značku moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Príde mi to len ako ďalšia značka, ktorá dala veľa do reklamy a vyplatilo sa im to, že rozdali zadarmo výrobky práve bloggerom a vloggerom, čo núti "obyčajných" ľudí myslieť si, že ide o neviem aký úžasný výrobok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas zaujimavy nazor, ktory beriem..ale nikto nikoho nenúti, je to článok s mojimi vlastnymi postrehmi, aj ked mi ponukol Inglot spoluprácu všetko je na mne, a o tejto značke sama za seba som už davno počula a laka ma, ako každa ešte doteraz mnou nevyskušana kozmeticka značka, som proste maniak nato..:D a zas neviem o nejak vela blogerov, videla som jeden članok o Inglote, slovensky..:)

      Odstrániť
  4. Já jsem našla v Ladyboxu freedom lesk nebo rtěnku na rty, teď přesně nevím co to je, ale je to zrovna barva, která se mi na rtech nelíbí, tak to nepoužívám a celkově mě tahle značka neláká :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak najlepšie je určite si vybrať sama za seba svoj odtien, ktory bude pasovat..:) treba posunut dalej a niekomu spravit radost napriklad: )

      Odstrániť