22. decembra 2014

❆VEĽKÁ VIANOČNÁ SÚŤAŽ ! ❆

Krásny pondelok Vám prajem :o) 

Dnes bude veľmi špeciálny článok pre Vás. Za dva dni je tu Štedrý deň a je obdobie, kedy sa každý obdaruvávame darčekmi, radosťou a tak ani ja som na Vás nezabudla a pripravila Veľkú Vianočnú Súťaž :o) Aj keď to bude odo mňa skôr povianočný darček, verím, že Vás to poteší. Súťažiť budeme o 3 krásne kozmetické balíčky ! To znamená, že budú až 3 víťazky !! :)
Chcem odmeniť výhrou, tie, ktoré ma naozaj sledujú, čítajú poctivo a naozaj sa im to čo robím páči, takže budú aj určité podmienky.

Podmienky :

  • sleduj ma na blogu (cez GFC), Facebooku a Instagrame
  • do komentára napíš jednu "vec" čo si praješ na Vianoce/popr. ak sa prihlasuješ až po Vianociach čo si dostal/a + kontaktný e-mail
  • daj *Like* na FB stránke Sally Hansen CZ/SK
Súťaž trvá do 7.1.2015 a výhercov vyhlasím na FB stránke blogu !




1.MIESTO
 Prvé miesto obsahuje:
  • Bioderma Hydrabio Mousse
  • Bioderma Sensibio Tolerance plus+
  • Bioderma Sensibio H2O
  •  Bioderma Atoderm Mains
  • Bioderma AKN Fluid
         + taštička od Biodermy





2.MIESTO
 Druhé miesto obsahuje:
  • Ebelin kefa na vlasy zo štetín diviaka
  • Alverde Duo Eyeshadow 46 Phenomenal Pink
  • Pupa Milano Glossy Lips 401
  • Pupa Milano Lastinf Color Gel 042
  • Dermacol Eyeshadow Bonbon 9
  • Vzorky Nivea a Pupa Milano




3.MIESTO

 Tretie miesto obsahuje: 
  •  Sally Hansen Complete Salon Manicure lak na nechty 640 Plum Luck 
  •  Sally Hansen Complete Care - kompletná starostlivosť o nechty 4v1
  •  Sally Hansen  Instant Cuticle Remover - Odstraňovač suchej kožičky s expresným účinkom 




Myslím, že výhry sú naozaj lákavé, snažila som sa dať toho čo najviac. Súťaž už môže začať a ja sa teším na Vaše komentáre. Nezabudnite, že kto nesplní všetky podmienky, bude vyradený zo súťaže.

Veľa šťastia !!

Prajem Vám krásne Vianočné sviatky :-*

*Ďakujem SallyHansen a Bioderme za venovanie produktov do súťaže*

51 komentárov:

  1. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    Instagram: kristy_uhrova
    Nejvíc si přeju Tangle Teezer :)
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezká soutěž :)
    GFC i FB Pandička Vendy, instagram bohužel nemám :(
    pandicka.vendy@centrum.cz
    Pod stromeček si nic extra nepřeji, snad jen abych si to hezky užila v přítomnosti těch nejbližších v klidu a pohodě :)
    Přeji Ti krásné Vánoce!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som si na Vianoce priala salon gelpolish Set od Sally Hansen.
    lucinqa11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vše splněno :)
    Nic konkrétního si nepřeju, ale udělal by mi radost nějaký zlatý řetízek :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najradšej mám prekvapenia, no najviac by som sa potešila asi nejakej kozmetike alebo oblečku, či bižutke :)

    veronikakocurisinova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherná soutěž kočko! :) Žádní konkrétní přání na Vánoce nemám, radost mám z každé maličkosti ;)
    Vše splněno
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem všade :) Neni su sice ešte Vianoce no pár darčekov čo dostanem viem....Mary Kay čistič na pleť (ta napodobenina clarisonicu), Pandora naramok, Remington žehličku na vlasy....a ostatné sú prekvapko :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak nenápadne som Ježiškovi naznačila, že by som si priala sadu na modelovanie gelových nechtíkov, snáď ju pod stromček nájdem a samozrejme aby sme boli všetci spolu :)
    FB: Stanka Novická
    Email: clearesecret@gmail.com
    Instagram: cleare_secret
    GFC : Cleare Secret ♥

    A aj tebe prajem krásne sviatky ! :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Bára V
    Fb: Barbora Vyroubalová
    Insta: barbora.v
    vyroubalovab@seznam.cz
    Nic konkrétního asi nevymyslím, ale pěkný šperk, dobrá knížka nebo nějaké to zkrášlovadlo potěší vždy..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sleduji jak na fb,tak přes gfc (Jana Svobodová),instagram bohužel nemám :/,nemá pro mě využití,jestli to hodně vadí,tak mě vyřaď ze soutěže,zlobit se nebudu :)..poslední dobou bývá hafo soutěží s touhle podmínkou a ja si jej nechci zřizovat,když jej jinak nevyužiji.:)
    Jinak mám taktéž nejradši překvapení,potěší mě učitě kosmetika a oblečení.
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Stalkujem ťa všade Pati, šak to vieš. :* A úplne sa uspokojím aj s druhým miestom :D :D No a môj wishlist nájdeš u mňa na blogu. :) Hlavne sú tam čižmy a kabelka.

    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji přes GFC jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já si na Vánoce nic moc nepřeji, jen to aby byl každý zdraví a trávil co nejvíce čas s rodinou. :)))
    FB nemám tak snad nevadí. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dostala jsem od rodičů nový mobil, který jsem si hoodně přála :)

    yokophuonganh@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. beautybyevka@gmail.com
    tento rok si oveľa viac uvedomujem, že darček je keď je rodina zdravá a pokope!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Samé krásné věci :)
    Letos si přeju náramek od Pandory :)
    nikolik.v@seznam.cz
    GFC: Niki
    instagram: nikukav
    FB: Niki Ven...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem :)
    nič extra som si nepriala, ale potešili by ma nejaké tiene a kniha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gfc mona recenzie
    instagram: notespersonnelles
    fb: Mon Ika
    nehmotné zdravie pre všetkých na vždy :) a nehmotné- nový telefón / nový notebook/ zrkadlovka :) jedno z toho
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    Insta nemám, ale sleduji pod stejným jménem na Bloglovinu, tak snad to stačí :)
    vera.p@centrum.cz
    Letos mě potěší praktické věci, chci žehličku a žehlící prkno.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduji vše :-)!!
    Moje přání je být s nejbližšími..a taky pro to udělám všechno :-). Miluji na Vánocích, jak chtějí být všichni spolu <3
    denisavary@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krasna giveaway!
    sledujem na GFC: Lenka Jancova
    lenocka.jancova@gmail.com

    pod stromcek sa chcem nechat prekvapit, ale to mi asi nevyjde, od mamky to bude kabat, od brasku saty, uvidime, co vymysli priatel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Fb mám Janka Izsáková a GFC som si spravila teraz, ale neviem si nájsť meno ale mala by som sa tam volať asi tak isto či? :D
    Instagram: Maryjanne18
    A jak som videla tvoju recenziu na Rodeo Belle paletku od Zoevi tak mi hneď padla do oko a hneď som si ju išla objednať pod stromček. Už ju aj mám doma a smozrejme som nevydržala a musela si ju pozrieť pár tieňov som aj vyskúšala a som spoko! :) Takže z tohto mám takúto radosť a ešte čo sa týka Vianoc sa teším na šalát s rybimi filetami a ešte viac ako na Vianoce sa teším na Silvester! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a este som zabudla mej Janka.Izsakova@gmail.com

      Odstrániť
  22. Na instagrame nesledujem,pretože ho nemám :( tak ak to vadí, tak nevadí :)
    Na Vianoce si prajem byť už konečne so sebou spokojná :)
    fashionpassionbye@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nemám nejaké špeciálne prianie, mňa poteší aj maličkosť. :)
    misicka90801@gmail.com
    Sledujem na GFC (Michaela P.), FB (Michaela Polackova), ale instagram nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá, Instagram bohužel nemám. :(
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nemám konkrétní přání, potěší mě maličkost. :) Od přítele jsem dostala dárečky dnes. :) A hlavně, ať jsme šťastní, zdraví a spolu jako blízcí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Úžasná giveaway :) Dostala jsem mojí vysněnou novou televizi do pokoje, takže jsem nadšená :)
    svobodka13@seznam.cz
    Přeji krásné vánoce a hodně pohody :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC Zuzana Uramová, sledovala som ta už dávno ale cez Blogger :) FB Zuzi Uramová a sledujem aj na instagrame :)
    želám ti krásne vianočné sviatky a veľa zdravia a úspechov do nového roka :)
    zuzanauramova9@gmail.com
    Pod stromčekom som si našla krásne veci, konkrétne želanie som nemala..potešilo ma ale všetko čo som dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem ťa na GFC a aj na FB ako Natália Poláková :) len instagram bohužiaľ nemám :(
    neželala som si nič špeciálne, ale veľmi ma potešila kniha 50 odtieňov sivej a voňa od Beyoncé :)
    polakova.natalia1996@gmail.com
    prajem ti ešte krásne prežitie sviatkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ahooj :D kedž už je po vianociach , tak velmi ma potešil mobil a nejaka kozmetika čo som chcela :) plus fotak
    n.princess@azet.sk
    sledujem cez tento ucet
    fb Nikola Benko
    a instagram sweetlollipopqueen

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Gfc radoslava dostala jsem deku a ponožky :-) radoslava.20@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj, mna pod stomcek velmi potesila susicka ovocia :)
    GFC: Zuzana Pechacova
    FB: Zuzana Petrusova Pechacova
    Intagram nemam :(

    OdpovedaťOdstrániť
  31. patřím také k těm, kdo instagram nemá a zatím nemám ani v úmyslu si účet zakládat, tak doufám, že to nevadí
    přes gfc i na fb sleduji
    já dostala kabelku, kterou jsem si hodně přála, pak oblečení a boty, od přítele mobil a úžasné knihy :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. tiez nemam instragram... ale sledujem na Fb aj tu.. dostala som kopec veci, ktore ma velmi potesili.. od parfemu, knih, az po klasicke ponozky a teplu deku :D, hodinky, kozmetiku (sampony, sprchace.. ), postelne obliecky...
    petraryskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky, na FB ako Martina Bacova a uz aj na instagrame ako tinkyrinka
    thina.bacova@gmail.com
    pod stromcekom som si nasla same pyzama :-D okrem ineho aj kozmetiku, ktoru som si sama nakupila a vytuzene hodinky od Jacobsa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj :) tvoj blog som objavila len dnes, no hneď sa mi zapáčil ...Určite si ho pozriem podrobnejšie :)
    Na Vianoce ma najviac potešila vlasová kozmetika od značky Aussie , parfém Lanvin a balíček od Astoru .
    Moj e-mail je : rubintova.veronika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. gfc Jane´s moments, fcb Jane Ho
    prajem si kabelku
    janesmoments@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Krásné ceny, mně pod stromečkem udělala největší radost kosmetika a hlavně můj oblíbený parfém Bruno Banani :)
    sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, přes FB jako Dáša Horáková, instagram bohužel nemám, snad to nevadí..
    e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: The666Liliana
    FB: Veronika Andelová Hačková
    na vianoce som dostala viacero vecí, ale najviac ma potešila kulma na vlasy, keďže som po nej dlho túžila
    mail: vhveronikah0@gmail.com
    tvoj blog sa mi zapáčil od prvého momentu ako som ho objavila. Hlavne kvôli tomu, že tu máš ukážky líčení, ktoré sa ti mimochodom neskutočne všetky podarili. Ja neviem tak krásne zladiť tóny pri líčení ako ty. Možno sa niečo podučím od teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. podmienky som splnila, no Instagram nemám :( snáď to nevadí :)
    na Vianoce som nedostala dokopy nič, ale na to som zvyknutá :D
    razceste69@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. gfc ervulenka, instagram ervulenka
    fb eva richterova
    tablet
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC a FB Lenka Kozempelová, instagram varticek, aj ostatné podmienky splnené. S mojimi vianočnými darčekmi som (ako vždy) spokojná, to asi preto, že nemávam konkrétne požiadavky, takže nemám byť prečo sklamaná, naopak, milujem prekvapenia. Tento rok kniha do zbierky Agatha Christie a, samozrejme, kopec kozmetiky :-) Môj mail: varticek (zavinac) gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. FB a GFC ako Silvia Urbanová, všetko okrem instagramu splnené, lebo ho tiež nemám
    silvia.urbanova@gmail.com
    Dostala som kopec kníh a prírodnú kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC a FB:Kristína Slováková
    2kikina235@azet.sk
    Dostala som vela kozmetiky,nejaké oblečenie,fén,kulmu a knihu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. sledujem aj cez fb Mirka Guzová
    miroslava8520@gmail.com
    Ja som seba :) potešila krásnymi a úžasnými štetcami od BH Cosmetics , ktoré vrelo odporúčam každej z Vás :)
    A aby som nezabudla všetko dobré do Nového roku a veľa nápadov na líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sledujem cez FB a GFC: Natália Lenhartová
    Najviac ma asi potešilo tričko, pretože to bol asi jediný darček, o ktorom som nevedela, že dostanem a keď som na ňom zbadala obrázok tak som bola v siedmom nebi. :3
    natalia.lenhartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Kattiikk
    FB: BeautyMissfits
    IG: BeautyMissfits
    Svoje vianočné potešenia som opísala v článku TU :)
    beautymissfits@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sledujem všade ;)
    A na Vianoce ma asi najviac potešila vôna Versace - Yellow diamond a knižka od Zoelly :)

    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC: Natalia Kalusova
    sledujem aj na FB: Natália Natt Kalusová
    Insta: nadapa_natt
    na vianoce som si zelala novy telefon....... Avšak ani som v to nejak nedúfala, až....ako posledná zabalena krabička pri rozbalovaní bol telefón...samozrejme slzy šťastia..:) samozrejme potesila kozmetika ktoru som si sama nakupila, množstvo ružov, make up...taká klasika.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sleduju :)
    pod stromečkem mě nejvíc potěšily botičky od přítele :) i když jsem si je vybrala sama :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC a FB: Veronika Vaculíková, Instagram: vercavac
    na vánoce jsem dostala skvělou kosmetiku od Biodermy a Vichy a také svůj oblíbený parfém od Givenchy - takže spokojenost velká :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. GFC aj FB: Katka Hajdúová
    veľa...veľa kozmetiky som dostala:)))
    hajdu.carmen87@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť