8. decembra 2014

Líčenie na tému KOV / Silvestrovské líčenie :o) Collab s Katkou

Ahojte kočky :o)

Dnes tu mám pre Vás ďalší špeciálny článok, po dlhom čase líčiací, na tému kov, striebro, zlato, všetko ligotavé, glitrové, blištiace..:) Špeciálny preto, lebo ma oslovila úžasná, šikovná Katka, ktorá robí nádherne líčenia...Ako som zistila tak sme sa obidve "tajne" sledovali, pretože jej tvorbu som už dlhšie sledovala na jej FB stránke - KLIK !!! a ako som zistila tak aj ona moju..:) Je naozaj šikovná a bolo radosť s ňou spolupracovať. Som veľmi rada, že ma oslovila a teším sa na ďalšie spolupráce. Takýto collab post som už robila dávnejšie s Julkou, napr. Tu a Tu. Takže určite aj v budúcnosti by som niečo takéto rada zrealizovala, pretože ma to naozaj baví.

Aby sme nemali obidve to isté, tak keďže ja som prišla so strieborným líčením, Katka zvolila zlaté, jej líčenia sú fakt TOP ! Vie sa s tým krásne vyhrať a ja nad nimi žasnem :o) Obidve sme zvolili glitre, no každá v inak a presne v tom je vzájomná spolupráca, každá máme svoju fantáziu, nápady a techniku :o)

Ako ja milujem výrazné oči, tak som si všimla že Katka na tom nie je inak..:o) Má krásne oči (aj plné pery :)) ) takže tieňovanie jej ide od ruky..:o) Takže ja som zvolila výrazné oči a jemný telový rúž..:o) Zhodou okolností, sme použili ten istý rúž :o)




Postup líčenia :
  • na celé viečko som naniesla podkladovú bázu
  • oko som si vytieňovala hnedým tmavším tieňom až k smerom k obočiu, pod obočie a do vnútorbého kútika som naniesla biely, rozjasňujúci tieň
  • do polovice viečka som si naniesla lepidlo na umelé riasy(čierne, ale na odtieni nezáleží ) a začala vklepkávať strieborné glitre, ktoré sú úplne klasické, z čiňáku- trblietky na nechty, odporúčam na 100 % si najprv spraviť oči až potom pleť, pretože tie glitre budú úúplne všade :D
  • k vonkajšiemu, ohybu oka až k smerom vnútornému kútiku som som naniesla čierny tieň štetcom na linku, aby som spravila ostré hrany, keďže mi išlo o "cut crease"(čiernu som nanášala postupne,až pokym nebola dostatočne intenzívna) , ktorý som prepojila s tým hnedým 
  • novým, čistým blendovacím štetcom som roztieňovala ten čierny k obočiu, ale nie príliš vysoko
  • pod dolné mihalnice som naniesla matný tmavý hnedý tieň, do vonkajšieho kútika čiernu gélovu, vodeodolnú linku v ceruzke
  • spravila som klasickú čiernu linku, najlepšie je tekutou linkou, pretože na tie glitre to trošku horšie chytá, linku som spravila trošku dlhšiu a ostrú
  • vytočila som riasy, aplikovala umelé riasy a zjednotila svoje a umelé riasenkou
  • vykreslila a zafixovala obočie

Postup líčenia je znova jednoduchý, teda aspoň pre mňa, aj keď mi to trvalo trošku dlhšie, ale pri líčení robím ďalších 10 aktivít, plus som sa s tým chcely vyhrať :o) Pleť som si pripravila ako vždy, celú make-up rutinu myslím, že písať nemusím, ale ak by ste mali záujem,mohla by som spraviť fotopostup celého nanášania makeupu, lícenky, broznéru, rozjasňovača, korektoru a iných vecí na pleť, kde by som sa aj viac o tom rozpísala. Dajte vedieť ! :o) 



POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁRRevlon Colorstay makeup (180)
Catrice Camouflage cream 030
 Gosh Mineral Powder
Gosh bronzing powder
Nyx Taupe
Dermacol Duo blush 01 

OČI

Avon podkladový očný tieň
Itsjudytime palette by BH-cosmetics
Makeup Atelier Paris Červená kokrová (mat) paleta - biely tieň
Strieborné glitre no name
Duo lepidlo na umelé riasy (čierne)
Ardell umelé riasy 118
NYC kliešte na mihalnice
Essence set tieňov na obočie
 Dermacol Mega Lashes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 03
Dermacol Shimmering lip gloss

ŠTETCE

Zoevy Eye Definition 
Zoeva Rose Golden Luxury Set
Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Páčilo sa Vám dnešné líčenie? Dajte mi určite vedieť či sa vám takéto typi článkov, ako je collab páči :o) A nezabudnite pozrieť tvorbu šikovnice Katky !

{Vaša Patty}

20 komentárov:

  1. skvělé líčení..oba dva makeupy se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. patty !Super look...Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekne liceni.

    Www.style-and-smile.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krááááááááááááásna. :* S tebou chcem ísť na silvestrovskú párty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-* stebou si viem páárty predstavit :))

      Odstrániť
  5. Nádherné líčení, moc se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bomba, miluju jak tvoje líčení, tak Katčino a teď jste mi ukázaly, proč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vau tak toto vypadá naozaj krásne!! :) Super sú obe líčenia

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zauímavý článok :)
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty jseš čím dál tím lepší. Chci mít Tvoje oči, i když by mi bohatě stačilo mít aspoň půlku takovýho talentu:-)

    OdpovedaťOdstrániť