28. decembra 2014

Lakovanie so Sally Hansen

Pekný deň prajem :)

Aj keď ja práve niesom maniačka na laky, olejčeky, séra na nechty mám tu pre Vás článok so značkou Sally Hansen, čo je americká značka, ktorá ponúka laky na nechty a prípravky na nechty. Zameriava sa teda na nechty a konečne je známa aj na Slovensku. Nájdete ju v DM-ka, pre niekoho bude cena vyššia, no za kvalitu sa platí..:) Dnes mám pre Vás recenziu na pár produktov, ktoré mám doma a ktoré som testovala. Bohužiaľ nemohla som laky nafotiť na mojích nechtoch, pretože mám momentálne gélové, čierne, takže by to na čiernej nebolo vidieť tak či tak...:D Takže pridávam fotky z internetu, pod fotkami nájdete aj zdroj, z kade mám danú fotku..:) Samozrejme som laky testovala ešte pred gélovymi, ktoré mám krátko, len som zabudla nejako fotiť.:D





Complete Salon Manicure - farebné laky
 
Myslím, že tieto laky pozná každý, neskutočne veľa odtieňov, ku mne sa dostal odtieň 570 Right Said Red a 419 Hidden Treasure a ešte jeden, ktorý môžete vyhra s ďalšími produktami v Giveaway TU !
Naozaj krásne odtiene. Červená klasika , ktorú si neviem vynáchvaliť. Super štetček, lak mi vydržal 3 dni a potom sa začal olupovať, ale ja mám krehké, slabé, tenké nechty, na ktorých nič nevydrží dlho. Som nadšená z výsledku, stačia úplne dve vrstvy, efekt krásneho lesku na nechtoch je perfektný, skoro ako gellak :) Trošku dlhšie podľa mňa schne, ale dá sa to urýchliť lakom, pri ktorom Vám nechty rýchlejšie uschnú. 

Cena  8€ /14,7 ml 

makeuparfume.com


Odtieň 419 Hidden Treasure je zas opak červenej, je trblietavý, jemný, farbu, neviem aký je to presne odtieň..strieborno-ružovkastý ? :) Tento mám rada na dni, kedy nechcem na nechtoch nič výrazné ale aj tak ich chcem mať upravené. Je náádherny, v skutočnosti vyzerá krajšie..a na slnku je to pecka !! :)Tu mi príde že schne rýchlejšie ako ten červený. Výdrž je priemerná..U týchto lakov  nemusíte mať ani topcoat, lebo same o sebe vyzerajú nádherne, lesklé a na dotyk hladké. U mňa veľká spokojnosť.
Cena je cca 8€ /14,7 ml. Mne tie laky pripadajú obsahom obrovské, 14,7 ml je podľa mňa fakt dosť takže ak budete ich správne uskladňovať, vydržia dlho a kvalita je na mieste !
nocanka.pl

Staroslivosť o nechty

 Instant Cuticle Remover  a Nail Rehab X

Instant Cuticle Remover / odstraňovač suchej kožtičky s expresným účinkom
Priznám sa, že najprv som si myslela že ide o odlakovač :D Ale ide o odstraňovač suchej kožtičky okolo nechtov, má gelové zloženie, od olejčeka to má ďaleko. Myslím,že takúto vecičku by mala mať každá doma, pretože je super ! Určite, veľa z nás ma okolo nechtov suchú, ztvrdnutú kožtičku a najmä teda zádery. Ja tým trpím dlho, takže som to hneď aj vyskúšala.Stačí naniesť na miesto, kde je kožtička suchá, nechať pôsobiť 15 sekúnd a potom ruky dôkladne umyť. Obsahuje výťažky z aloe vera a z harmančeka , pokožku hydratuje,ukludňuje a je naozaj vyživená a v lepšiom stave. Takže keď máte nechty v zlom stave a trpíte týmto určite odporúčam. Pokožku nedráži, neštípe takže super. Dá sa použiť aj na mozole a ztvrdnutú kožu, v tomto prípade sa necháva pôsobiť 1 minútu a potom hneď dole mydlom a teplou vodou. Výsledkom je jemná, hladká kožtička.
Tento produkt môžete momentálne vyhrať v giveaway TU

Cena 4,60 € / 29,5 ml


Nail Rehab X / Intenzívna staroslivosť pre silno poškodené nechty 
Kúra na poškodené nechty,pomáha obnovovať a hydratovať poškodené nechty. Zakrýva nedokonalosti a vypĺňa praskliny na nechte. Obsahuje výťažky z jazmínu a ruže.
Znova niečo pre moje nechty, lak má jemnú hnedo-ružovú farbu, takže zanechá pekný finish na nechtoch a popri tom, ich uzdravuje. Nanáša sa klasicky, no po zaschnutí zanechá hladký, pevný ochranný štít proti lámaniu, štiepeniu a olupovaniu. Ja som ho používala krátko, no na nechtoch bol super, nechty naozaj ochráni, určite ho budem používať ďalej, keď fám gélové dole,lebo verím,že budú v katarstofálnom stave.
Aplikuú sa 1-2 vrstvy, bud samostatne, ako podklad pod farebný lak, po 7 dňoch sa odstráni z nechtov. Samozrajme účinky po pravidelnom používaní. Čo ja nemôžem úplne dotvrdiť, ale ak ho budem používať dlhšie určite Vám dať vedieť a dopíšem môj názor.

Cena 7,99 € /10 ml


Miracle nailthickener a Insta-Dri Topcoat  

Miracle nailthickener 
Kalciový a keramický gél, ktorý chráni nechty pred lámaním a štiepením. Vhodný na krehké, slabé a tenké nechty. Dopomáha spevnutiu a vyrovnáva nedokonalosti a nechty tak vyzerajú hladšie, a zdravšie. Výsledkom sú pevnejšie, lesklejšie a silnejšie nechty.
Ja s týmto produktom som spokojná tak na polovicu. Naozaj, neviem či to je tak zle s mojími nechtami, no lak sa mi začne zlupvať takže mi dlho naozaj nevydrží a tak sa mi nechty nemôžu uzdraviť. Nanášala som ho každý deň počas týždňa, aj keď sa má aplikovať  počas doby 4 dní. Nechty počas toho, ako je lak na nechtoch vyzerajú zdravšie, lesklejšie. No ja som nespozorovala veľký rodziel v pevnosti nechtov. No, pozor ! Ak máte nejaké praskliny, nedokonalosti tak tento lak to skvelo vyrovná a vyhladí za pár dní ! Ja som mala po gélových na nechtoch praskliny a podobne a po 3-4 dní boli fuč.:)) Takže v tomto je skvelé, ale pokiaľ hľadáte nejaký lak na pevnosť, myslím, že tento to nebude, možno niekom dokáže pomôcť, no nie som si na 100 % istá...

Cena 4,39 € / 13,3 ml

Insta-Dri Topcoat
Asi to najlepšie na koniec ! Doma sa nám už vystriedalo niekoľko rychloschnúcich lakov, topcoatov no tento je top ! Obsahuje akrylový pomer, ktorý vytrdzuje a urýchľuje schnutie. Nanáša sa klasicky na farebný lak a  v priebehu minúty uschne ! Tak predídeme ryhám a hnusným doťapkaným nechtom, takto budú hladké a krásne lesklé zachvíľu. Myslím, že nikhoo nebaví dlhé čakanie pokiaľ nám lak zachne. Ja som ho teraz použíla aj na gelové nechty aby sa leskli, takže super :) Myslím, že takýto lak by nemal nikde chybať. :) Dokonca mi príde super aj cena.

Cena 3,99 € / 13,3 ml

Laky mi prišli v takýchto krásnych krabičkách, na ktorých nájdete aj informácie a podobný opis daného produkty..super!! :))

No a už sme na konci. Dúfam, že Vás článok nenudil a že ste možno našli nejaký tip na fajn lak :) Určite budem rada, keď mi dáte vedieť vašu skusenosť so Sally Hansen lakmi :)

4 komentáre: