20. decembra 2014

GOSH Mineral Powder a Palette + 3 x líčenie s novinkami

Ahojte !


S príchodom sviatkov a pre mnohych aj prázdnin a voľna, to tu znova oživím a dobehnem čo mi čaká na zrecenzovanie. Chcem viac blogovať, aspoň pokým mám, ako tak čas. Dnes začnem recenziu na novinky od Gosh, paletka GOSH 9 Shades a minerálny púder. Na konci článku nájdete aj 3x líčenie s touto novou paletkou.
Gosh ma týmito novinkami, veľmi potešil, očné tiene od tejto značky sú veľmi kvalitné a rada s nimi pracujem. Púder ma tiež zlákal, minerálne púdre sú super, mám jeden od Dermacol, tak som bola veľmi zvedavá aj na tento. Úprimne som bola veľmi milo prekvapená, ako sa mi trafili do noty s odtieňmi, pretože táto paleta je v 3 odtieňoch a táto mi sedí perfektne ! No viem si predstaviť, že by sa mi pridala do zbierky aj 001 To Enjoy In New York




GOSH 9 Shades 002 To Have Fun With In LA

... vychutnajte si New York
... užite si zábavu v LA
... zahrajte si vo Vegas


S paletkou 9 Shades je pestrofarebné líčenie očí hračkou. Zábavné akvatické tóny verzie LA, nahé a žiarivé šik odtiene verzie New York a divoké tóny paletky Las Vegas. Každá z paletiek hravo kombinuje živé aj jemné tóny farieb v rôznych textúrach. Jednoducho sa kombinujú a tieňujú, pričom pokrývajú viečka žiarivou intenzitou farieb. 9 Shades je všetko, čo potrebujete pre nádherný trendový pohľad. 
 

Gosh má zväčša matné, čierne obaly, inak nie je ani u tejto paletky, dosť je na nej vidieť otlačky, špinu, ako je to aj u Sleek napríklad..Ale je ľahko čistiteľné, takže to nie je nič hrozné, paletka má a je príjemná veľkosťou, ani malá ani veľká, do kabelky sa v pohode zmestí. Otváranie je na zacvaknutie, takže v žiadnom prípade sa Vám sama neotvorí a taktiež to otváranie ide zľahka, takže si nezlomíte pri ňom ani necht :D Na jednej strane je veľké zrkadielko, ktoré je za mňa super, použiteľné. Paletka neobsahuje parabény a je bez parfumácie. Ide o čestvrú novinku, takže ešte len prichádza do Fann a e-shopu. Odporúčaná cena je cca 15 €.

Textúra a konzistencia tieňov je naozaj dobrá, ako sme zvyknuté aj u ostatných tieňov od Gosh, jemne nalisované,sametové, celkom ľahko aplikovateľné a výdrž je tiež uspokojivá (odporúčam aj podkladovú bázu, aj kvôli lepšej pigmentácií tieňov). Horšie je na tom trošku prášivosť tieňov, tu je podstatné akým štetcom tieň nanášate, mne sa osvedčili dokonca prsty a penový aplikátor, dá sa s nimi dobre pracovať a lepšie prilnú na viečko. Dajú sa jemno vrstviť a taktiež tieňovať, dá sa s touto paletkou vyrobiť veľa kombinácií, ako dymové, tak aj jemne, denné líčenie.
Paleta obsahuje 8 trblietavých odtieňov a jeden matná, odtiene sú prevažne v zelených, fialovo-modrých odtieňoch. Zelená T.O.P, fialová T.O.P, len trošku tých modrých tieňov som sa bála, ale myslím, že som to zvládla, nechcela som nič extra, ale zároveň Vám ukázať tiene aj na očiach. Spravila som tri líčenia a išla som po rade.


Mineral Powder 002 Ivory

Druhou novinkou je Mineral Powder, ktorý je dostupný až v štyroch odtieňoch, ku mne prišiel púder v odtieni 002 Ivory. A teda zas sa Gosh, skvele trafil, odtieň mi sedí a musím hneď na začiatok povedať, že púder je výborný !!
Gosh Mineral Powder má veľmi ľahkú a hodvábnu textúru, ktorá sa ľahko rozplýva na pleti. Poskytuje pleti stredné až vysoké krytie, pričom výsledok pôsobí prirodzeným matným dojmom. 
 
 
S opisom môžem súhlasiť, púder má naozaj jemné konzitenciu, stačí málinko na celú pleť, ľahko sa nanáša a na pleti nie je vôbec vidieť, že máte púder. S tým zmatnením je to tak na 50 %, po nejakých 3 hodinách sa pleť začne lesknúťpričom nemám veľmi mastnú pleť.Krycia schopnosť je stredne krycia, malé nedokonalosti v pohode zakryje. Mám ho rada, aj bez použitia makeupu, pretože pleť zjednotí a nedokonalosti zakryje a zmatní na pár hodín. Používam naň klasický Powder Brush, momentálne zo sady Rose Golden Luxury Set od Zoevy :o)
Balenie je super, vidíte ako daný odtieň vyzerá a po otvorení púdru je uzamknuté otváranie, musíte pootočiť, aby Vám púder "vyšiel", čo je znova jedno veľké plus !! Balenie je praktické a púder je bez parfumácie a bez parabénov.



Odtieň je na toto zimné obdobie, keď už niesom opálená, skvelý, no na leto, určite tmavší, ale na leto viac uprednostňujem, väčšie zmatnenie pleti alebo žiadne a pleť nechám v tom období dýchať. :o) Púder som použila aj pri líčeniach, ktoré nájdete nižšie. Používam ho pravidelne a neviem si ho vynáchvaliť, za mňa je lepší ako Dermacol.
Odporúčaná cena je 12 €, dostupný je v e-shope Fann tu alebo vo Fann Parfumérií.
Ak Vás púder zaujal, tak odporúčam využiť aj aktuálnu akciu, ktorú môžete využiť do 31.12. :o) 



Líčenia som fotila ráno, celkom narýchlo, pred odchodom z domu, takže bohužiaľ, fotky nie sú dokonalé, ale myslím, že pre menšiu inšpiráciu, môže byť :o) Určite o tejto palete budete ešte čítať na blogu :o)

Pri prvom líčení som použila prvý rad (po šírke), ktorý obsahuje fialové odtiene. Fialovú milujem, ale používam ju dosť málo,toto líčenie, som použila keď som išla líčiť na svadbu. Líčenie sa mi veľmi páčilo a aby som vytvorila dymový efekt som použila matný, hnedý tieň z druhej Gosh paletky, ktorá je väčšia a obsahuje 22 tieňov. Aby som nebola veľmi "prefialová" som na dolné viečko naniesla už len hnedé tiene.

Druhé líčenie vzniklo pomocou stredného radu, tyrkys, modré tiene, dlho som rozmýšľala čo s tým, až napokon na mňa vykukla strieborná očná linka a tak som spravila také vianočné, chladnejšie líčenie. Vhodné aj na denné nosenie, aj keď niekto nemusí mať po chuti modré tiene na deň :o) Keďže tento stredný rad obsahoval jeden matný svetlo-modrý tieň, tak som to "dotrbliektovala" striebornou linkou :) Odtiene na fotke sa ukazujú ako fialové, ale naživo je to trošku viac do chladnej modrej.

Tretie  líčenie je jemnejšie, vhodné na denné nosenie, skladá sa zo zelených odtieňov. Použila som tu najspodnejší rad so zelenými odtieňmi. Trošku som mala problém so zachytením tej zelenej, ale tak aspoň pre ukážku. Tieto zelené mi prišli trošku menej pigmentované na viečku.

Som veľmi zvedavá na Váš názor na tieto novinky od Gosh-u a ako sa Vám páčia líčenia ? Sú naozaj jednoduché a išlo mi hlavne aby som zachytili tie tiene na viečku. Ja môžem produkty odporučiť, sú vážne super a už nabudúce sa môžete tešiť na Giveaway, ktorá bude len a len pre Vás ako odmena, za to, že ste so mnou ostali po celý rok :o)
Prajem Vám nádherne, pokojné sviatky. Šťastné a Veselé ! :-* Patty

7 komentárov:

  1. Tak se značkou vůbec nemám zkušenosti, ale paletka vypadá krásně. Moc hezké líčení.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Púder je pre mňa tiež úplne TOP! Používam ho každý deň, od kedy ho mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kráááááásna, prekrásna. Ani sa neviem rozhodnúť, ktoré líčenie je lepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení očí, ta paletka má moc pěkné odstíny :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetky su super každe ma niečo do seba parada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné líčení :)))) barvičky Ti moc sluší a paletka vypadá opravdu kvalitně :))) máš novou čtenářku :))
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť