7. novembra 2014

Výrazné jesenné líčenie (Premena)

Krásny piatkový deň prajem !

Dnes tu mám ďalší líčiaci článok, tento krát s výrazným make-upom, ktorý nezvyčajne nebude na mne, ale na mojej modelke. Líčenie ste už mohli vidieť pred pár dňami na FB stránke. Moja modelka má krásne oči a veľký priestor na rôzne líčiace kreácie na očiach, výrazný make-up sa jej podľa mňa veľmi hodí a úplne ju zmení.Mohli ste ju už pár krát na blogu vidieť. Odfotili sme foto aj pred nalíčením takže to bude taká premena :)

Toto líčenie nebude určite pre všetkých, pretože je fakt výrazné (výrazné oči aj pery), určite nie na každodenné nosenie, ale inšpirovali sme sa jednou fotkou a obidvom sa tento makeup veľmi zapáčil. Určite to je nositeľné na večer, diskotéku, ples, ale skôr odporúčam bez toho rúžu. Nalepila som pre ešte krajší efekt aj umelé riasy a teda zmenilo to úplne líčenie na iný level :) Takže teraz si skôr prídu na chuť zástankyne výrazných líčení, ale nabudúce určite spravím niečo jemnejšie..:)
Výraz som kládla pomerne na všetko, ako na obočie, samotné líčenie očí, pery tak aj kontúrovanie..:) Najprv som nalíčila očí a až potom som prešla na pleť, robím to tak skoro vždy, pokial idem nanášať aj očné tiene, aj keď je kvalita tieňov naozaj dobrá, vždy sa mi to začmuchtí pod očami..:) Použila som tiene z Naked 2 od UD, na vytieňovanie Tease a inak len Blackout, z Makeup Atelier Paris paletky biely tieň pod obočie a do vnútorného kútika. Dolná linka je oramovaná čiernou linkou v ceruzke od Avonu a taktiež čiernym tieňom. Líčenie je naozaj ostré, ale to já rada :)) Na kontúrovanie som použila asi tri bronzéry, aby som dostiahla taký efekt aký som chcela, inak ja neviem, na fotkách nikdy nie je vidieť až tak pekne to kontúrovanie, ako v skutočnosti, či už na mojich fotkách alebo na fotkách iných..:(  Obočie som vykreslila, dodala mu tvar, keďže na fotke"pred" je obočie nevýrazné, takže rozdiel po vykreslení určite je vidieť ! :) Na pery som použila kontúrku od Sephory, ktorá sa nesie v bordovo-fialovej farbe,ďalej červený rúž od Pupa Milano a nakoniec od Rimmel Kate Moss vínový rúž (09) :) No a úplne nakoniec som natočila riasy, nalepila umelé riasy(Ardell) a naniesla jemnú vrstvu riasenky.
Som naozaj zvedavá na Vaše komentáre k tomuto líčeniu, ktoré určite nebude po chuti všetkým, ale ako som povedala mne aj mojej modelke sa páčilo, výrazné makeu-py milujeme a myslím, že líčenie urobilo svoje :) Počítam aj s kritikou, ktorej sa nebránim a rada si ju vypočujem :) Pre prípadné otázky mi kľudne napíšte, rada Vám odpoviem. Vaša Patty.

23 komentárov:

  1. tvoje líčení mám ráda, ale tady toto mi přijde zbytečně moc tvrdé a chtělo by to trochu si pohrát u slečny s konturama (hlavně nos)
    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tu tvrdosť išlo, a čo sa týka toho kontúrovania, ako som písala v článku, na fotke to skoro nie je vidieť, bohužial.:D ďakujem

      Odstrániť
  2. Líčenie pekné, ale nedá mi nevšimnúť si to rozstrapkané obočie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) No obočie ma pomerne husté, a chlpky su dlhé, takže to vyzerá horšie, zabudla som na gél :D a všimli sme si to až na fotkách

      Odstrániť
  3. Toto je moja šálka kávy. :) Ešte trošku zafixovať obočie nech nelieta hore dole a je to dokonalé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konečne aspon niekoho :) No zabudli sme na fixáciu :D

      Odstrániť
  4. Líčení je moc pěkné, slečně moc sluší a je na podzim jako dělané.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ličeni se ti važně podařilo, modelka je krasna a oči ma opravně nadherne. Skvěle ličeni na večer :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, na večer áno, ale no asi by som nechala bud vyrazne oči alebo len pery..:)

      Odstrániť
  6. prirodzene je tá baba veľmi pekná, ale to líčenie mi príde v porovnaní s jej ,,naked´´ fotkou vulgárne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odkážem :) no vulgárne, drsné, mega výrazné, pohoršujuce..išlo nám o inšpirovanie jedného líčenia, podla ktorého sme"išli" a myslím, že sa nam to skvele podarilo :) Aj ked samozrejme, inak je to fakt "moc", určite by som nechala bud len oči alebo pery..:)

      Odstrániť
  7. Tak to je velmi pěkná přeměna :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. páni, úplně tě to změní :-). a moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa to náhodou velmi páči :O Netušila som, že až takto sa dá niekto s make-upom zmenit..:-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líčenie celkom ok, ale poďľa mňa na tej slečne vyzerá až prehnane "vulgárne"..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí! Je jako stvořené do divadla, kina, včere s kamarádkami, apod.. Mám moc ráda vínové rty :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wau, vyzerá super! mne sa veľmi páči tento typ líčenie /aj bez rúžu/ ale na sebe si na to nejak neviem zvyknúť:D:/
    Hello From the Edge

    OdpovedaťOdstrániť