11. novembra 2014

Starostlivosť o nohy s Baleou

Príjemný deň prajem !! :)


Dnes by som Vám rada predstavila moje tri najobľúbenejšie produkty, ktoré používam na nohy.Každá z nás vie,že ani nohy by sa nemali zanedbávať, bývajú často veľmi namáhavé a tak treba dopriať, aspoň občas, poriadnu starostlivosť. Nebudem tu nič písať o manikúre a pedikúre, to je na každom individuálne, skôr Vám predstavím mojích pomocníkov, ktorých pravidelne používam prí kúpeľi, po kúpeľi, počas dňa.Budú to len tri produkty, no tej istej značky, ktorá je lacná a vyhovuje mi. Baleu nájdete v DM drogérií. Cena týchto produktov sa pohybuje do 3 € určite, presné ceny neviem. Dva produkty sú moje stálice a tretí, ktorý Vám dnes predstavím je jesenná novinka od Balei-Intezívne mlieko do kúpela na nohy..:o)
 

Je dvojfázové, takže pred použitím ho treba pretrepať. Konzistencia je pomerne dosť riedka ( ako mlieko :D ). Použitie je jednoduché a naozaj veľmi relaxačnéé..Po pretrepaní, si 2-3 vrchnáčiky naplnené týmto mliečkom nalejeme do kúpeľa(postačí vám nejaký lavor, pretože sa jedná len o kúpeľ na nohy) a dôkladne premiešame..No a už si len užívame relax, či už pri televízore, pri nejakom seriáli alebo to už je len na Vás, už len treba asi naozaj len čas, na takýto kúpeľ, ktorý niekedy pri pracovnom,bežnom dni je ťažko si nájsť.Nohy su jemné, oddychnuté a hladké..Ešte upozorním, na krásnu, jemnú vôňu, ktorá Vám kúpeľ úžasne spríjemní.. Cena 2,49 €/150 ml. Dá sa kúpiť v tejto limitke aj krém na nohy.



Krém na nohy je potrebný počas celého roka u mňa, ako aj krém na ruky. Teda nemalo by to byť len u mňa ale myslím si, že všeobecne. Nohy niekedy dosť trpia a krémovať ich je naozaj potrebné. Aj keď nohy ukazujeme na verejnosti viac cez teplejšie obdobie, cez zimu sú zaťažené rovnako...Ja už používam veľmi dlho tento krémna nohy, ktorý je úžasný. Mám už tretie balenie, ktoré vydrží celkom dlho. Krém je hustý, čo ja mám rada a obsahue Ureu (močovinu), ktorá napomáha nohám, keď su suché, popraskané päty a podobne. Väčšinou ho používam po kúpeli, na noc do hrubých ponožiek, ráno su nohy ako vymenené..:) Podrobnejšia recenzia tu..
Ako posledný produkt na nohy, sa týka skôr tej estetickej stránky.Gél na holenie, používam iba tento, momentálne v tejto vôni, ktorá je najnovšia-báza a višne a je úúúžasnáá, ide o vôňu  majú viac variacií,no ja rada skúšam nové, toto mám asi 8 balenie a nič iné nepoužívam na holenie..Gél skvele napení, má hustejšiu konzistenciu a netreba ho veľa..

To je na dnes všetko, dúfam, že som Vám pomohla, možno dala nejaký tip na starostlivosť o nohy, ja všetky tieto produkty vrelo odporúčam..:o) Budem rada, ak mi napíšete Vy vaše produkty na starostlivosť o nohy..:o) Patty

13 komentárov:

  1. Gél na holenie používam tiež už len od Balea :) Teraz pomaly míňam ten čučoriedový, takže dúfam, že ešte stihnem v obchode tento višnový :) A urea krém som mala tiež no tá vôňa mi nejak moc nesedela :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to mléko do koupele je úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dříve jsem si taky kupovala gely na holení, ale teď to vezmu jedním tahem sprchovým gelem a je to :D. A díky za tip na krém na nožky, hutný potřebuju, teď mám jeden, co je strašně tekutý, tak budu ráda, až ho vypotřebuju
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten kúpeľ fakt stojí za vyskúšanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balea je prostě super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nalákala si mě na tu koupel, musím se přiznat, že pokud jde o péči o nohy tak tu docela zanedbávám. Kouknu se v DMku po něčem od Balei - to co jsi zmínila vypadá lákavě :)
    beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiez som fotila na vani :)) a snad tento tyzden sa mi to podari spracovat :) aj ja som s novinkou velmi spokojna!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super recenzia :) ten kúpeľ vyzerá zaujímavo ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To mléko do koupele potřebuju :) A rozhodně si chci pořídit ten gel na holení, miluju totiž jejich limitky :)

    Lesk na zuby???

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mléko do koupele? To rozhodně potřebuju!
    Sweet Nothing

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten krém na nohy mám tky a jsem s ním naprosto nejspokojenější. Přijde mi, že žádný jiný krém není tk perfektně hydratační.
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ďakujem za tipy, práve hľadám niečo na nožky :)
    Chcela by som ťa pozvať na novú stránku, kde si môžeš vymeniť kozmetiku, ktorú nepotrebuješ a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Pozri : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť