26. novembra 2014

Našla som toho pravého...

Nie nie, dnešný článok nebude o mojom princovi ale o tom pravom, ktorý som si zamilovala na vlasy.Od Aussie som pár produktov už mala, prvý som si dokonca kúpila v Anglicku a bola som z neho nadšená, pretože v tom čase na Slovensku nebol dostupný a bol veľmi populárny. Dnes ide o Aussie výzvu, každá, ktorá sa do tejto výzvy prihlásila získala toho pravého, ktorý by mal byť presne na moje vlasy.Táto hĺbková maska je pre každého, každý sá nájde toho svojho.
Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý - zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle.
Moje vlasy si získal Verný požitkár - Luscious Long : Zázračný formula 3 Minute Miracle s výťažkami z austrálského eukalyptu a avokádového oleja prináša dokonalý požitok pre dlhé vlasy.




Moje vlasy sú dlhé, so suchými koncami a mastnými korienkami.Bohužiaľ, dokonalé vlasy nemám a tak sa musím uspokojiť aspoň s tým, čo mám. 
Obal je taký ako je u Aussie známe. Celé balenie a aj jeho vnútro nááádherne vonia, to je tiež typické pre Aussie - krásna vôňa, nič vtieravé ale zato zaujímavé a sladučké. Masku som nanášala do cca polovice vlasov a krásne voňajú aj na druhý deň, aj keď ja sa musím každý deň zmývať, tak mne to dlho nevydrží. Ako som vyššie napísala obsahuje výťažky z austrálského eukalyptu a avokádového oleja, vynikajúco ošetrí vyživý vlásky. Moje vlasy si to priam žiadali.Konzitencia je hustejšia, čo mne vyhovuje, dobre sa vtiera do vlasov a stačí pomerne malé množstvo.Nanášam ho na pár minút na vlasy, tak aby som pokryla celú potrebnú dĺžku a snažím sa nič nevynechať.Klasicky zmyjem a vlasy sú krásne nadýchané, hladké, lesklé( čo je celkom vidieť aj na foto) a hladko sa rozčesávajú.Určite ich nebudete mať ako slamu :D Vlasy sú jemné, neroztrapkané, no trošku nevýhodou je aj to že obsahuje silikón, čo nie všetkým bude po chuti, no bohužiaľ. Pri pravidelnom používaní táto hĺbková maska spraví svoje a. používam ho pár týždňom a nemám sa na čo sťažovať, možno tak na trošku vyššiu cenu, ale za kvalitu si treba hold priplatiť.



Cena okolo 6-7 € / 250 ml. Ja som veľmi spokojná a budem ju použivať aj naďalej. Balenie vydrží dlho.
Tento produkt ako aj ostatné Aussie produkty nájdete v DM-ke.

Máte aj vy toho svojho pravého ? Používate vlasovú kozmetiku Aussie ? Teším sa na Vaše komentáre. Patty

11 komentárov:

  1. Musím říct, že i já jsem s ním byla velmi spokojená, je vážně super :)

    Victoria ´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada, že si našla toho pravého ;)
    asi pred týždňom som si tiež zaobstarala šampón a kondicionér, zatiaľ som nadmieru spokojná! :)

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto masku som práve neskúšala ale s ich šampónmi a kondicionérmi som nadmieru spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keďže som na masku počula celkom veľa chvály. asi ju vyskúšam. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pořád na Aussie koukám, bohužel toho mám teď tolik, že nestačím zjistit, co z toho množství přípravků mi zrovna zabralo :D

    HairOCD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Masky nemusim neznasamked musim cakat pocas posobenia :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aussie je naozaj super :)
    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá to fakt dobre ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na tuto značku som čitala celkom dobre ohlasy boli niekedy sa možno pozriem po nej, inak ten tmavy ruž ti pasuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja na radu Luscious Long od Aussie nedám dopustiť :) dokonalé pre moje vlasy :)

    http://simonattanomis.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť