18. novembra 2014

Dermacol Aroma Ritual káva a jahody pri kúpeli

Pekné upršané ráno ! Dnes tu mám pre Vás recenziu na dva chutné produkty, ktoré Vám spríjemnia kúpeľ.Teraz trochu mám viac novej telovej kozmetiky ako dekorativnej, ale nabudúce už môžete čakať dekorativku. Kúpeľ je moja obľúbená jesenná činnosť, teda vlastne nie len jesenná ale celoročna, no počas zimnejšieho počasia, ako teraz, si ho vychutnývam viac a rada si ho spríjeňujem rôznymi vôňami gélov, krémov, pien, telových mliek a podobných vecičiek. Momentálne mám sprchový gél s Írskou kávou a po kúpeli používam telové mleiko Rebarbora a jahoda, no proste úžas.Niekedy skombinujem aj vônu sviečky s produktom, viď. fotka :)
Sprchové gély sú záležitosť, ktorá sa kupuje často a strieda sa, myslím, že nikto nemá ten istý celý rok, alebo naopak nemá žiadny.(ak niekto taký je, ozvite sa :)). Ja nemám špecifickú vôňu, ktorá by mi vyhovovala najviac, takže to obmieňam. Írska káva je ale naozaj úžasná. Vôňu kávy milujem aj keď ju nepijem, táto vôňa je jemná, zanechá hebkú, hladkú pokožku a dopre pení. Sprcháče od Dermacolu sú podľa mňa najlepšie a za lacno ! Tie ich vône sú božské a stále pribúdajú nové. Opojná aróma írskej kávy povzbudí telo aj zmysly, obsahujé kofeín, ktorý dodáva energiu.Konzistencia je pomerne riedka, čo ale pri sprchovom géle nie je problém podľa mňa. Cena je cca 2,29€ / 250ml
Naopak po ukľúdňujúcom kávovom kúpeli sa rada nakrémujem niečim sviežyma a tým momentálne mám telové mlieko Rebarbora a extrakty z jahody. Vôňa je príjemná, sviežá, toto mlieko dodá pokožke optimálnu hydratáciu, zvláčňuje ju, vyživuje a zanecháva jemnú na dotyk. Svieža rebarborová aróma vám dodá energiu a naštartuje vaše telo i myseľ. Konzistencia je pomerne hustá,čo mne vyhovuje a má ružovkastú farbu. Dobre sa rozotiera a zanechá krásnu vôňu. Musím pochváliť aj krásne balenia. Cena je 3,79 €/200ml
Táto dvojica produktovmôže byť aj ako skvelý vianočný darček pod stromček pre maminu, babku či sestru. Ja som  spokojná s obidvoma produktmi, takže môžem odporučiť ďalej, som zvedavá na Váš názor..Príjemný zvyšok dňa, Patty

10 komentárov:

  1. Ten sprchový gel budu kupovat mamce :) Už jsem ho očichala a voní krásně
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také jsem spokojena s těmihle produkty. :) Dost mne překvapily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tuhle vuni bych rada vyzkousela :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten sprcháč s kávou som minule voňala a je božský. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s tou kavou to musi byt parada ja ju teda pijem aspon raz za den si dam a niekedy ani to nie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám doma čokoládový a vonia tak úžasne, že mám niekedy chuť zjesť ho... :-). Tieto dva musia taktiež určite voňať skvele.
    Christmas giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Budu si ho muset poridit.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten kávový som si kúpila v pondelok a voní ako káva s karamelom takže ak ho do Vianoc nevyminiem :D tak si ho dám pod stromček :D grapedenc.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne svietniky mas! :) mozem sa spytat kde ich zozeniem??

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Obidva dom už vyskúšala a tiež môžem len odporúčať :)
    Rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY so značkami Makeup revolution a Catrice
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť