1. novembra 2014

BOW makeup / Mašličkové líčenie

Pekné sobotné ráno..:o)

Dnes tu mám pre Vás líčenie, ktorým som sa inšpirovala na youtube. Ide o mašličkový očný makeu, toto líčenie je skôr len na inšpiráciu, ako na nosenie. Pochádza z tej mojej kreatívnejšej stránky :D Na youtube je veľa rôznych tutoriálov na rôzne mašličky, ale mne sa zápáčilo jedno, kde bola moja obľúbená fialová.
Toto líčenie je možno vhodné aj na nejakú párty, možno halloween ? No neviem, ja som ho spravila z nudy a z dôvodu, že som ho už dávno chcela spraviť. Je v celku jednoduché. Potrebná je len dobrá čierna fixka na oči aby ste vykúzlili krásnu mašličku, no neviem či sa mne to podarilo, ale tak podoba tam hádam je. :o) Aby mašlička dostala tie správne obrysy a pôsobila 3D ?? :D tak som použila striebornú očnú linku. Hocijaké tri odtiene farby, ja som zvolila fialovú, to isté na dolnú linku, očná tenká linka a ja som zvolila aj umelé riasy. :o) Podľa mňa to je skvelý nápad, mne sa to veľmi páči a je to jednoduché. Určite mi napíšte, čo poviete na tento makeup ! Majte sa krásne !

16 komentárov:

  1. Hrozně se mi to líbí :) jsi šikovná!
    A nový vzhled blogu je také super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, no to je NÁDHERNÝ líčení! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krásne líčenie. A aj fotky sú tak dokonalé. Ja si tak oko asi nikdy neodfotím :D. A určite sa toto líčenie hodí aj na Halloween. Škoda, že som si článok nepozrela skôr :-/.
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to úplne perfektné :)
    Halloween makeup videotutorial : http://natalihnat.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. žeru každé tvoje líčení ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašne pekné a zlaté to je ☺
    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No to je ale rozkošné líčenie, šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak rozkošné :) máš talent a nervy, mne by sa nechcelo ísť takto detailne

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to neskutečně krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No to vypada uzasne ☺
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prekrásné :) Aj bez mašličky je to nádherné líčenie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vau, tak toto je naozaj krásne líčenie, si šikovná :-) Day by Day

    OdpovedaťOdstrániť