27. októbra 2014

Sugar Skull Halloween Make-up / collab with Julie

Ahojte krásky !

Dnes tu mám prvý tohtoročný halloweenský make-up - známy Sugar Skull makeup. Určite ho viaceré z vás poznajú, pretože je dosť populárny. Tento článok je collab post s Julie, s ktorou sme sa znova dohodli na spoločnej téme halloweenského líčenia :) Na jej Sugar Skull makeup sa môžete pozrieť TU. A na naše minulé collab líčenie TU. Taktiež Vám pridám na konci všetky moje halloweenské líčenia za minulý rok, tých bolo oveľa viac ako tento rok. Možno aj tento je posledný, teraz mam v škole toho strašne veľa. No dúfam, že sa Vám táto makeup inšpirácia bude páčiť :)
 
Určite to mohlo byť aj lepšie, ale zas musela som si vystačiť s tým, čo doma mám :) Neviem ani prečo, som zase došla k farbám tyrkysovej a fialovej :D Určite by bola krásna aj červená so zlatou, alebo modrá.Tých možných kombinácií je naozaj veľa. Pre efekt som pridala do vlasov aj červenú ružu, ktorá k tomuto halloweenskému líčeniu jednoznačne patrí. Určite odporúčam popzerať nejaké tutoriály na youtube na toto líčenie, pretože niektorú sú tam fakt brutálne.
Ja som sa pri tomto líčení, ako vlastne pri všetkých tých halloweenských veľmi vybláznila, takéto nezvyčajné líčenia ma veľmi bavia, len škoda že zaberú viac času a nie vždy na to mám toľko času :( Postup je veľmi jednoduchý, nebudem ho písať, pretože ako som spomínala nájdete ho na youtube a myslím, že by to bolo celkovo zbytočné. Taktiež produkty, treba sa vynájsť, ak nemáte biely divadelný make-up, alebo také tie profesionálnejšie produkty na halloween. Ja som napríklad použíla, biely púder a najbledší makeup aký mám no samozrejme nejaké tie efekty, s ktorými som sa pohrala na notebooku :o) Potom som sa už len hrala s paletkou tieňov. Taktiež je celkom podstatné,mať dobrú očnú linku.


Ako sa Vám páči moja verzia Sugar Skull makeup ? :) Plánujete robiť nejaké halloweenské líčenia ? 

20 komentárov:

  1. To vypadá krásně! asi si něco podobného taky vyzkouším :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné! Zrovna dnes jsem taky tvořila sugar skull ;) moc povedené!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypada to bozsky ☺
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš ako princezná aj ako mŕtva. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zvladla si to skvele, aj ked ja nemam rada tieto lebkove licenia.. na prvej foto mi ruzicka nevadi, ale na ostatne foto by som ju uz nedavala.. :-) Velmi pekne prepracovane a vytienovane, si krasna lebkova princezna...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :o) no je pravda že ta ružička tam vyzera fakt umelo ale čo už :D

      Odstrániť
  6. e to super,,ale chcela by som ešte vedieť ako dlho ti trvalo kym si to dala dole:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak toto Halloweenske líčenie sa ti podarilo!! Krásne si to vytieňovala a vyzerá to naozaj skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. taky jsem preymslela ze se prestrojim za sugar skull :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sugar skull je super takže ja len odporučam :)

      Odstrániť
  9. Skvělé líčení :) Líbí se mi tričko, co máš na sobě
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť