9. októbra 2014

Recenzia plná mandariniek a malín / Balea

Ahojte dnes tu mám pre Vás mandarinkovo-malinovú recenziu beauty produktov.Pôjde o lacné Balea produkty, dostupné pre všetkých. Sú to novinky, ktoré sú ale limitované, takže ak máte záujem tak šup do DM-ky, pokiaľ nezmiznú z regálov :) S mojím hodnotením to bude zmiešané alebo skôr pol na pol :)

Balea mandarinkový sprchový peeling

Keď som našla tento produkt, taak som sa hneď zamilovala. Milujem cez jeseň mandarínky a pomaranče, no a tento produkt mi bude krásne spíjemňovať jesenné večerné kúpeľe :) Ako z názvu vyplýva nejedná sa o klasický sprcháč, ale o sprchový peeling, takže obsahuje drobné zrniečka, ktoré sú ale dosť jemučké a je ich málo. Takže nepôsobia na pokožku nijak dráždivo a dá sa tento sprcháč používať aj každý deň. Musím povedať, že používanie si veľmi užívam, pretože mi to príde relaxačné a veľmi príjemné, aj vďaka tým malým zrniečkam. Popri tej relaxácíí sa z povrchu kože odstránia všetky odumreté bunky a nečistosty. Potom odporúčam ešte osprchovať. Vôňa je príjemná, nie je umelá ale výdrž je slabučká, ale za ten 5 minutový mandarinkový relax sa to oplatí. Balenie je 200 ml a kúpite za 1,89€.

Malinový telový (deo) sprej

Druhý produkt ma až tak neohúril. Toto je telový - deo sprej, ktorý vonia po malinách. Balenie je pekné,má 150 ml, takže v pohode sa zmestí aj do kabelky. Tento produkt by som nazvala ako takú "núdzovku". Môžete ho použiť ako telový sprej alebo teda deodorant, čo podľa mňa nejaký ohromujúci účinok nebude mať, pretože dlho nevydrží ani ako telový sprej. No na osvieženie je super, dokonca ho ani netreba veľa. Bohužiaľ, tá vôňa mi príde celkom umelá a chemická a niekoho môže rozboleť hlava z toho :) No ako vravím v núdzi, keď nemáte pri sebe naozaj pravý deodorant, tak postačí. :) Cena 1,39 €
To je na dnes všetko, nabudúce sa môžete tešiť na mojú momentálnu vlasovú kozmetiku/staroslivosť. Určite mi napíšte či máte niektorý z týchto produktov a ako sa Vám pozdáva..:o)

11 komentárov:

  1. Peeling od Baley jsem měla, ale z jiné edice a byl celkem fajn :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baleu mám moc ráda. Určitě obojí vyzkouším. Miluji totiž vůni ovoce :)

    New in: September 2014

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna dneska jsem se na ten deodorant dívala a přemýšlela o koupi :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Baley jsem ještě nic nezkoušela, díky za tip :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tom peelingu ani nevím a vím, že bych si to také zamilovala! :-) Zítra po něm kouknu :))

    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Peeling vypadá dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som na tom rovnako ako ty :)) deo mi tiez nesadol ,,, nebudem vsak vela prezradzat coskoro chystam na ne recenziu tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten peeling som skúšala tiež a musím len súhlasiť. :) Tiež som sa do neho hneď zamilovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dosť ma prekvapuje, že ten píling je limitka, keďže ho v DMku vídam už asi tri mesiace :P ale zase vídam tam aj môj milovaný mangový sprcháč, ktorý je limitkový, takže sa vlastne teším :P aa to malinkové si pôjdem dnes ovonať :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mmm musím sa po nich popozwerať aj tu v Uk. možno aspoň na jeden z nich natrafím. Každopádne vyzerajú oba skvelo a rozhodne by som ich rada vyskúšala. A inak máš krásny design :) Páči sa mi ako si to celé vymyslela. Si šikuľka :o)

    OdpovedaťOdstrániť