19. októbra 2014

♥ Recenzia a jednoduché líčenie s novinkami Astor ♥

Pekné nedeľné ráno prajem !

Dnes tu mám recenziu spojenú s líčením s novinkami od Astoru. Novinky mi prišli v krásnej čiernej Astor taštičke, ktorá už má svoje miesto :o) Jedná sa o októbrové novinky, s ktorými docielite úplne očný každodenný look. A to len pomocu troch vecí - očný tieň v ceruzke z rady Perfect Stay, špirály BIG & Beautiful Muse a očnej linky vo fixke Perfect Stay style Muse :o) Ja mám Astor veľmi rada, aj keď nemám vyskušaných veľa produktov. No zatiaľ som s mojou Astor zbierkou nadmieru spokojná. Podľa mňa ide o kvalitnú a cenovo primeranú drogériovú značku. Prejdem najprv k rýchlej recenzie a na záver mám pre Vás líčenie, ktoré môžete aj vy docieliť s týmito produktami :)
 Matný očný tieň v ceruzke 24h Perfect Stay (120 Chic Nude)
Ako prvú novinku Vám predstavím tento tieň v ceruzke. K dostaniu je viac odtieňov, no ja som dostala túto jemnú, starozužovú farbičku, ktorá je ako jediná matná. Za tento odtieň som vďačná, pretože sa hodí na každodenné nosenie a tento odtieň  je must have ! Tiene v ceruzke veľmi nemám, skôr používam tiene z rôznych paletiek, no som rada za tento kúsok. Super vec je, že je vodeodolný, ľahko sa aplikuje, má úžasnú krémovú konzistenciu a nemusíte tlačiť na viečko a ktomu ho možete použiť aj ako podklad pod očné tiene. Odkedy ho mám, tak ho používam dosť často.Ďalšia mega výhoda je,že vydrží dosť dlho na viečku aj bez podkladu, len ako tieň, no myslím, že 24 h nedá, aj keď to nemám vyskušané. Jedna jediná nevýhoda je, že sa nedá vysúvať, čo je podľa mňa nedostatok, pretože sa celkom rýchlo míňa, keďže má mäkkú konzistenciu. No určite sa popozerám aj po iných odtieňoch. 


Očná linka vo fixke s XL aplikátorom 24h Perfect Stay Style Muse
Už ako z názvu vyplýva, ďalšia novinka je očná linka vo fixke, ktorá má väčší aplikátor ako zvyčajné očné fixky. S touto linkou som nesmierne spokojná, konečne po dlhej dobe mi táto sedí, mala som viacej očných fixiek no väčšinou dopadli zlé s výdržou. Táto je super, bála som sa, že vďaka tučnejšiemu aplikátoru sa nebude dať použiť na klasickú jemnú linku, ale práve naopak, skvele sa sňou kreslí linka ako tenká tak dramatickejšia, hrubšia. Farba je naozaj čierno-čierna a výdrž je TOP ! Má vydržať 24 h no a myslím že táto by to pokojne dala.S touto fixkou mám linku za dve minúty a vôbec sa netrápim s opravami ako pri iných linkách. Určite si ju kúpim znova, uvidíme koľko vydrží ale stála sa mojím veľkým obľúbencom.
Fotka je s bleskom, takže ta čierna sa trošku odráža a nepôsobí ako čierno-čierna, ale je ! :o)
 Špirála BIG & Beautiful Muse
Poslednou novinkou je táto nová špirála s názvom Big & Beautiful Muse. Táto novinka má pravdu povediac najmenej nadchla.Veľmi sami páči zlatý obal a vzhľad riasenky. Na prvý pohľad zaujme určite nezvyčajný tvar kefky, ktorý mi príde ako 3D, naozaj zaujímavý a nemusí všetkým vyhovovať. Mne avšak vyhovuje, super sa mi s ňou nanáša špirála.Čo ma prekvapilo, že pri prvej aplikácií ako je známe tak špirála(nová) nanáša veľa farby a zlepuje, no tu sa mi stal pravy opak, a riasenka nanášala málo farby, veľa krát som musela znova "mačať" kefku do farby. Príde mi, že aj otvor an kefku je priveľký a mohol byť menší. Riasy vyzerajú prirodzene, sú čierne a nezlepené čo je super, ale podľa mňa riasenka Seduction bola lepšia a táto má nejako extra neohúrila. Včera som ju napríklad nanášala ale zákazničke pri líčení a tej spravila krásne riasy Plus je že počas dňa neopádava a nedrolí.

Líčenie, ktoré som vytvorila pomocu týchto troch produktov(líčenie očí) je jednoduché, rýchle a efektné. Vhodné na každodenné nosenie, no ak má poznáte mám rada výraznosť a líčenie som oživila výrazným rúžom Soft Sensation lipstick tiež od Astoru (odtieň 204 Fushia Passion)- recenzia.Krásna fuchsiová farba, aj keď viem si úplne predstaviť aj tmavo-vínové pery.Na pleti mám taktiež BB krém od Astoru, ktorý používam stále a je fakt super :) Fotky mi veľmi nevyšli a úprimne sa mi ani nepáčia, ale tak znova sa mi to fotiť nechcelo tak musím prižmúriť oči nad nimi :))


Máte niektorú z týchto noviniek ? Zaujali Vás ? :) Pekný deň !

22 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči to líčenie :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane. Tá ceruzka vyzerá fakt super, musí byť ozaj skvelá na dni, keď sa veľmi ponáhľaš a potrebuješ sa rýchlo nalíčiť. Na druhej strane ma ale linka nezaujala vôbec.. Ale to len preto, že ja som skôr na tekuté linky ako na takéto fixky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten tienik je úplne krásny! Aj ti veľmi svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. škoda že sa ten očny tieň v ceruzke nevysuva ale je velmi krasny a ta frba je paradna, hodi sa ti to velmi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hrozne se mi libi jak si delas linky :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné líčení, vypadáš úžasně! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám všechny tyhle novinky, no bojuji s linkami, takže musím ještě trénovat než to bude publikovatelné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hodně mě zaujal ten matný stín v tužce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekne licenie, velmi ti pristane a tvoj usmev ta vzdy az rozziari :-)


    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda ten stín vypadá super a linka stejně tak :) Moc ti to sluší :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá riasenka je super, taktiež aj linka! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherně sytá barva rtíků, paráda! :)

    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásna ako obrázok :) momentálne testujem jednu riasenku od Astor nejakú s mega estra veľkou kefkou, ale pre mňa nič moc zatiaľ:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tužka je nádherná, na tu kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Si krásna, ja sa osobne nemaľujem ale článok je super! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Řasence i linkám jsem věrná - pořád používám stejné produkty a nedám na ně dopustit, ale ty stíny v tužce mě fakt zaujaly. Nejspíš po nich mrknu - stínů totiž není nikdy dost, že jo. Hlavně těch na každodenní líčení:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja sa veľmi nemalujem ale najviac ma zaujali tie tiene pretože presne v ceruzke hľadám nejaké ale v odtieňoch do hnedej :)

    OdpovedaťOdstrániť