7. októbra 2014

MOTD inšpirovaný arabským make-upom :o)

Ahojte !

Blog trošku upadá, aj keď mám niekoľko produktov, na ktoré chcem spraviť recenziu, plus nejaké TAG-y a líčenia, ktorých mám tiež veľa. Takže to tu musím nejako znova rozbehnúť. V podstate od začiatku školského roka som nemala vôbec čas na blog, začal sa mi maturitný rok a k tomu som si robila autoškolu, ktorú som dnes ale úspešne absolvovala a je zo mňa vodička :)) No a teraz som ešte aj ochorela. Takže, mám už viac času sa Vám venovať a hlavne písať články. Na menší rozbeh mám pre Vás líčenie, ktoré je na štýl Arabského make-upu a plus trošku mojej fantázie. Trošku som sa pohrala s dolnou linkou, je to veľmi zaujimavé, ale trošku také neobvyklé, takže, keď som išla medzi ľudí tak som váhala či to zotrieť alebo nechať, no hádajte čo vyhralo :) Celý make-up je ale veľmi jednoduchý. Použila som prevažne biely tieň, jumbo ceruzku, a matný stredny hnedý tieň a tmavší na kontúrovanie.Potom už len klasicke základné veci ako linka, riasenka... :) Mám na pláne aj nejakú tú halloweenskú sériu líčení, no ale tak uvidíme, každopádne na pláne mám toho viac. Teraz sa budem snažiť pohnúť s recenziami :) Myslím, že na ukážku môjho líčenia stačia fotky.



,
Čo poviete na tento nezvyčajný(možno aj nenositeľný) make-up? Prajem Vám pekný zvyšok dňa !

34 komentárov:

  1. Toto líčenie ti fakt pristane a ku vodičáku gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fiiha zaujimave ličenie a o to lepšie že mne sa hnede neskutočne pačia škoda že si to tak neviem no nevadi:)) a gratulujem k tej autoškole:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení vypadá krásně. Moc se mi líbí ten detail vnitřního koutku :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to krasny...moc ti to slusi :) jen sem se chtela zeptat cim si delas to oboci? je to super...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obočie robím tienmi na obočie od essence (01 a 02) :) dakujem

      Odstrániť
  5. A ja by som tak určite išla medi ľudí. Podľa mňa toto spadá do kategórie denné líčenie. :) Neviem ako pre koho ale pre mňa určite. A si krásnučká Pati. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada že niesom sama..:) Dakujem Julka :-*

      Odstrániť
  6. Tak tenhle look se mi líbí !! nechces uelat video jak si to udelala :)


    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) No na videa sa necitim :)

      Odstrániť
  7. patty! Very nice look...Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jo dekuju moc...musim si je koupit...vypada to moc dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné líčení očí :) Já bych tohle určitě nosila
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je bomba, líbí se mi to! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám moc ráda orientální líčení, ty jsi ten typ, který se na to hodí, magické oči, výrazné obočí. Podle mě tohle je ještě v pohodě nositelné i u nás. Na youtube často koukám na videa s takovýmto líčením a klidně v tom pokračuj, a neboj se do toho jít víc. :) Sluší ti to. Já nejsem ten typ, na kterém to takto vynikne :(

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naozaj krásne líčenie a veľmi sa ti vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mne sa to veľmi páči, krásne ti to otvorilo oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To líčení je moc krásné! takto nalíčené oči nosím nejraději! moc ti to sluší!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne líčenie a ide ti to k očkám... Véééľmi pekná
    Ajush

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak to je perfektní ! :) moc se mi to v tvém podání líbí, umíš se krásně namalovat, a mimochodem musím říct že máš dokonalý zuby! :)
    beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne líčenie! :) A super kvalitné fotky, všetko je na nich krásne do detailu vidno, veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť